Probleem installatie, na herstart gaat installatie niet door

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Probleem installatie, na herstart gaat installatie niet door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 08:59

Ok, ik zit al een tijdje met dit probleem en ik word er gek van.

Ik heb een programma genaamd SAS dat ik voor mijn studie gebruik. Ik heb het op mijn vaste computer zonder problemen geinstalleerd gekregen, maar op mijn laptop krijg ik hem niet aan de praat. Heel frustrerend.

Ik start het installatie programmatje op, dan gaat hij voorbereiden en dan zegt hij dat een herstart nodig is. Dus dan klik je op ok, en gaat de computer opnieuw opstarten. Maar nadat de computer is op gestart, start de installatie niet weer opnieuw op zodat hij verder kan. Als je hem dan handmatig aanklikt weer dan herkend hij niet dat je al opgestart hebt, en wil hij dus weer op nieuw opstarten. Waarna hij weer niet verder gaat met installatie, etc.

Op mijn vaste computer lukte dit wel. Daar ging de installatie gewoon na de herstart automatisch weer verder.

Het enige verschil tussen mijn laptop en vaste computer softwarematig is eigenlijk dat mijn vaste computer vista ultimate is en mijn laptop vista premium volgens mij.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

highwaykind

Re: Probleem installatie, na herstart gaat installatie niet door

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:34

Heb je al geprobeerd om bij "properties" de setup file in te stellen als "admin" - ik geloof bij compatibiliteit, en dan onderaan zo'n vinkje ?