rare smsjes van een vreemd nummer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

rare smsjes van een vreemd nummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 22:51

hey ik kreeg vandaag (of beter gezegt mijn moeder) een smsje op dr telefoon waar het volgende ongeveer in stond.

"hoi wat zoek je en kun je het me zeggen dan"
meet stond er niet in!! het was van het nummer 9010 (das ook al zo vreemd)
ik heb het verwijdert zonder er iets mee te doen en kort erna krijg ik het volgende:
"mag ik nog eens vragen wat je zoekt en kun je het me zeggen dan"
en weer van 9010 (het is dus niet eens een gsm nummer of thuis nummer ofzo of iets van internet dat er kwpn ofzo bijstaat)

iemand een idee...heb nu geen meer ontvangen en ook deze heb ik zonder te reageren weggegooit...just in case!

Anoniem

Re: rare smsjes van een vreemd nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:52

Vreemd zeg, ik zou in elk geval niet reageren!

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:52

Ik denk dat dit een lokkertje is en dat als je terug smst, je aan een raar abbonement vast zit of het smsje kost heel veel geld.

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:54

Niet op reageren zijn idd lokkertjes van sms bedrijven om mensen aan het lijntje te proberen te krijgen en te houden...een lijntje uitzetten zeg maar...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:54

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 22:55

ja zoiets dacht ik dus ook, ging zelfs zo ver ermee dat ik er rekening mee hield dat dit mensen zijn die dan via jou kosten konden smsen ofzo (wat ze ja ook met bellen doen)

Daarom heb ik het ook verwijdert..als je op google zoekt naar sms van 9010 vind je wel ook van die dingen dat iemand smsjes krijgt van hete meiden en ze dan niet reageert en ze dan een sms krijgt dat ze het niet kan openen enc.. miss idd zoon troep..maar wel de vraag hoe ze aan haar nummer komen :P al word ik ook met mn prepaid gebelt soms onbekent door instantie's terwijl mn nummer nergens bekent is!!! mja:P kvind idd heel raar (en natuurlijk word je nieuwsgierig maar weiger te reageren)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 22:57

ja ik ga eerst eens kijken of er nog een komt voor ik me ergens afmeld..heb me niet eens aangemelt mn ma ook niet..kregen vandaag opeens t eerste smsje erna nog een en nu weer ff geen...

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 23:03

Hou even je rekening ook in de gaten. Soms kost het ontvangen van zulke smsberichten ook al geld.
En dan is afmelden zéker wel zinvol!

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 23:10

AlexandraM schreef:
hey ik kreeg vandaag (of beter gezegt mijn moeder) een smsje op dr telefoon waar het volgende ongeveer in stond.

ik heb het verwijdert zonder er iets mee te doen en kort erna krijg ik het volgende:
en weer van 9010 (het is dus niet eens een gsm nummer of thuis nummer ofzo of iets van internet dat er kwpn ofzo bijstaat)

iemand een idee...heb nu geen meer ontvangen en ook deze heb ik zonder te reageren weggegooit...just in case!

haha, kwpn!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 09:37

Ik kreeg gister ook een smsje van een onbekend 06 nr, met als tekst!! Ik lig dubbel van het lachen hier... Ik dacht eerst dat collega van vriend was, aangezien ik kort daarvoor een belachelijk sms naar hem gestuurd had! Dus had al terug gesmst, ja ik ook en wie mag jij zijn?
TADAAAAAAAAAAAA, heel vaag sms over dat ze verkeerd nr had en toen kwam er zo reclame tekst van Hot sms achter aan! Direct aan mijn blokkeerlijst toegevoegt, maar hierdoor heb ik toch geen abo aangesmeerd gekregen? >;)

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 09:40

Hotsms is een mogelijkheid om te smsen via internet.. Niks ernstigs aan hoor.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 09:49

LOL ik had vorige week pas iets raars :S

Ik stuurde tegelijkertijd naar 3 vrienden het zelfde berichtje "mn msn is overleden spreek je morgen x"
2 vrienden kregen m gewoon binnen en de 3e n vriendin van me kreeg eht bericht ook binnen maar dan via een heel ander 06 nummer, dus zei terug gesmst 'Daph?? ben jij dit?'
Nou nee dus, was een of andere Gerben, dus mijn sms is via zijn 06 nummer verstuurd :S
Hoe vaag is dat :P

Ze kent hem of zijn nummer verder ook niet ofzo dus tis niet zo dat haar tel in de war is, maar de provider is blijkbaar wel errug in de war als die 3 smsjes 2 keer goed stuurt en naar de 3e via ander nummer :S heel apart!

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 09:57

Paar weken geleden was er ook een storing bij T-mobile...
Als je dan naar een T-mobile nummer belde kreeg je iemand anders aan de lijn.. Leide tot best grappige situaties bij mij :+

Maar weet je al waar van het is??

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 22:05

celano schreef:
AlexandraM schreef:

haha, kwpn!

haha lol kpn natuurlijk:P

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 22:07

en nee geen idee nog.... :S dr is NOG geen smsje verder gekomen dus miss was het 1 malig al blijft de nieuwsgierigheid wel :P

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:15

Roziee schreef:
Paar weken geleden was er ook een storing bij T-mobile...
Als je dan naar een T-mobile nummer belde kreeg je iemand anders aan de lijn.. Leide tot best grappige situaties bij mij :+

Hehe, dat verklaart het dus.
Ik werd gebeld door een nummer dat ik niet kende waarom ik al 2 keer gebeld had.
Nou dat had ik wel, maar niet naar haar maar naar mn vriend (die op speeddail staat), dus ik kon het niet verkeerd hebben. Was ook een heel ander nummer. We hebben wel nog een gezellig gesprek gehad. :D

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 09:55

@roziee dat was zo irritant al mijn berichtjes naar mijn vriend zijn bij een ander beland :P (hou van je schatje etc) en bellen was ook weer een ramp is nu al weer de 2de keer dat het gebeurde :+

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:02

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:07

AlexandraM schreef:
en nee geen idee nog.... :S dr is NOG geen smsje verder gekomen dus miss was het 1 malig al blijft de nieuwsgierigheid wel :P

Nogmaals, kijk even bij de links die ik heb gegeven. Het is dus niet iemand, maar gewoon een smsdienst. 9010 is geen privénummer, maar een dienst. :j

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:47

kirri schreef:
@roziee dat was zo irritant al mijn berichtjes naar mijn vriend zijn bij een ander beland :P (hou van je schatje etc) en bellen was ook weer een ramp is nu al weer de 2de keer dat het gebeurde :+

Haha ja dat kan genant zijn :+

Ik werd gebeld:
"jaaa hallo!?? is Marcoooo der??"
Ik "ehm, nee...?"
"Ooh, huh is Marcooo der nie..?"
Ik "nee, ik ken geen Marco, welk nummer heb je gedraait dan..?"
"ohh, nou dan weet ik genoeg" *KLIK*

haha ik moest wel lachen toen ik later op de radio hoorde dat er een storing was.
Is opzich wel een goede stunt.. :Y)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 19:02

nou er zijn nog 2 smsjes gekomen gister en eergister... eergister stond er dit ongeveer (wat ik me herinner)

ik zit in de tuin te genieten van de zon en weer dwalen mn gedachtes naar jou, heb jij dat niet? xx

ik denk huh!?

gister toen ik op werchter was kwam t volgende smsje en daar stond iets in van of hij niet mocht weten wie ik was, dan vertelde hij ook wie ik was..ik denk vertel jij eerst maar:P en heb t weer verwijdert

ow en ik kijk de links na ;)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:05

Daantjuh88 schreef:
Ik kreeg gister ook een smsje van een onbekend 06 nr, met als tekst!! Ik lig dubbel van het lachen hier... Ik dacht eerst dat collega van vriend was, aangezien ik kort daarvoor een belachelijk sms naar hem gestuurd had! Dus had al terug gesmst, ja ik ook en wie mag jij zijn?
TADAAAAAAAAAAAA, heel vaag sms over dat ze verkeerd nr had en toen kwam er zo reclame tekst van Hot sms achter aan! Direct aan mijn blokkeerlijst toegevoegt, maar hierdoor heb ik toch geen abo aangesmeerd gekregen? >;)

Die was zo raar! Die had ik ook gekregen!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 19:07

Myukii schreef:
AlexandraM schreef:

Nogmaals, kijk even bij de links die ik heb gegeven. Het is dus niet iemand, maar gewoon een smsdienst. 9010 is geen privénummer, maar een dienst. :j

ik had ook niet echt gedacht dat t iemand prive was net ivb het nummer ;) t zijn alleen rare smsjes:P en dat terwijl we nergens ons nummer hebben gegeven enc... echt wazig...zo is mn ma ook lid van wannahaves die stuurd ook een aantal smsjes per week ongeveer prijsvraag en paar daagjes later de winnaar van die week... mn ma het opgezocht..vind wat ze moet smsen om af te melden (ondanks dat ze zich nooit aangemeld had) krijgt ze sms dat ze niet eens aangemeld is dus niet kan afmelden :S en toch krijgen we steeds die smsjes!!!

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:41

Elmira schreef:
Daantjuh88 schreef:

Die was zo raar! Die had ik ook gekregen!

Nogmaals:
Lotte1990 schreef:
Hotsms is een mogelijkheid om te smsen via internet.. Niks ernstigs aan hoor.

Je kan ook té achterdochtig zijn he..

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 21:12

haha geweldig ff weer een update..ga nu toch maar eens al die bedrijfjes smsen met het stopwoordje :S

kreeg gister weer een smsje dat het volgende week mooi weer zou worden of ik dat al wist en of ik al plannen had en dan xxx

vandaag zocht diegene iemand om iets leuks mee te doen of ik dat was xxx

haha :P wazig gedoe