Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
al word ik ook met mn prepaid gebelt soms onbekent door instantie's terwijl mn nummer nergens bekent is!!! mja:P kvind idd heel raar (en natuurlijk word je nieuwsgierig maar weiger te reageren) AlexandraM schreef:hey ik kreeg vandaag (of beter gezegt mijn moeder) een smsje op dr telefoon waar het volgende ongeveer in stond.
"hoi wat zoek je en kun je het me zeggen dan"
meet stond er niet in!! het was van het nummer 9010 (das ook al zo vreemd)
ik heb het verwijdert zonder er iets mee te doen en kort erna krijg ik het volgende:
"mag ik nog eens vragen wat je zoekt en kun je het me zeggen dan"
en weer van 9010 (het is dus niet eens een gsm nummer of thuis nummer ofzo of iets van internet dat er kwpn ofzo bijstaat)
iemand een idee...heb nu geen meer ontvangen en ook deze heb ik zonder te reageren weggegooit...just in case!

celano schreef:AlexandraM schreef:hey ik kreeg vandaag (of beter gezegt mijn moeder) een smsje op dr telefoon waar het volgende ongeveer in stond.
"hoi wat zoek je en kun je het me zeggen dan"
meet stond er niet in!! het was van het nummer 9010 (das ook al zo vreemd)
ik heb het verwijdert zonder er iets mee te doen en kort erna krijg ik het volgende:
"mag ik nog eens vragen wat je zoekt en kun je het me zeggen dan"
en weer van 9010 (het is dus niet eens een gsm nummer of thuis nummer ofzo of iets van internet dat er kwpn ofzo bijstaat)
iemand een idee...heb nu geen meer ontvangen en ook deze heb ik zonder te reageren weggegooit...just in case!
haha, kwpn!
Roziee schreef:Paar weken geleden was er ook een storing bij T-mobile...
Als je dan naar een T-mobile nummer belde kreeg je iemand anders aan de lijn.. Leide tot best grappige situaties bij mij
(hou van je schatje etc) en bellen was ook weer een ramp is nu al weer de 2de keer dat het gebeurde

kirri schreef:@roziee dat was zo irritant al mijn berichtjes naar mijn vriend zijn bij een ander beland(hou van je schatje etc) en bellen was ook weer een ramp is nu al weer de 2de keer dat het gebeurde
Daantjuh88 schreef:Ik kreeg gister ook een smsje van een onbekend 06 nr, met als tekst!! Ik lig dubbel van het lachen hier... Ik dacht eerst dat collega van vriend was, aangezien ik kort daarvoor een belachelijk sms naar hem gestuurd had! Dus had al terug gesmst, ja ik ook en wie mag jij zijn?
TADAAAAAAAAAAAA, heel vaag sms over dat ze verkeerd nr had en toen kwam er zo reclame tekst van Hot sms achter aan! Direct aan mijn blokkeerlijst toegevoegt, maar hierdoor heb ik toch geen abo aangesmeerd gekregen?
Myukii schreef:AlexandraM schreef:en nee geen idee nog.... :S dr is NOG geen smsje verder gekomen dus miss was het 1 malig al blijft de nieuwsgierigheid wel
Nogmaals, kijk even bij de links die ik heb gegeven. Het is dus niet iemand, maar gewoon een smsdienst. 9010 is geen privénummer, maar een dienst.
t zijn alleen rare smsjes:P en dat terwijl we nergens ons nummer hebben gegeven enc... echt wazig...zo is mn ma ook lid van wannahaves die stuurd ook een aantal smsjes per week ongeveer prijsvraag en paar daagjes later de winnaar van die week... mn ma het opgezocht..vind wat ze moet smsen om af te melden (ondanks dat ze zich nooit aangemeld had) krijgt ze sms dat ze niet eens aangemeld is dus niet kan afmelden :S en toch krijgen we steeds die smsjes!!! Elmira schreef:Daantjuh88 schreef:Ik kreeg gister ook een smsje van een onbekend 06 nr, met als tekst!! Ik lig dubbel van het lachen hier... Ik dacht eerst dat collega van vriend was, aangezien ik kort daarvoor een belachelijk sms naar hem gestuurd had! Dus had al terug gesmst, ja ik ook en wie mag jij zijn?
TADAAAAAAAAAAAA, heel vaag sms over dat ze verkeerd nr had en toen kwam er zo reclame tekst van Hot sms achter aan! Direct aan mijn blokkeerlijst toegevoegt, maar hierdoor heb ik toch geen abo aangesmeerd gekregen?
Die was zo raar! Die had ik ook gekregen!
Lotte1990 schreef:Hotsms is een mogelijkheid om te smsen via internet.. Niks ernstigs aan hoor.
wazig gedoe