misdaad loont niet, eerlijkheid wel.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

misdaad loont niet, eerlijkheid wel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 19:23

:D

Afgelopen week was ik getuige van een aanrijding op een van de parkeerterreinen van Schiphol.
De auto ramde bij het snelle wegrijden een geparkeerde auto en de bestuurder dacht zich daarna wel even te verstoppen op het parkeerterrein. Op dat moment had ik geen tijd om een notitie te maken.

Echter toen ik van het parkeer terrein afreed zag ik dat die vent achter me zat. Even later stond hij bij het stoplicht naast me.
Snel heb ik mijn agenda gepakt en het kenteken genoteerd :list: .
De volgende dag heb ik een briefje achtergelaten met mijn getuigenis en telefoonnr. op de beschadigde auto. Ik was blij dat de auto er nog stond.

Nu heb ik vandaag contact gehad met de eigenaar van de beschadigde auto(hij belde me) en hij was heel blij met de gegevens. Nu kon hij aangifte doen bij de politie en hopelijk de schade verhalen op de veroorzaker. De auto heeft wellicht meer schade dan alleen op de lak want de auto werd helemaal verplaatst bij de aanrijding.
De eigenaar vroeg mijn adres om een bedankje naar toe te sturen. Nou hartstikke leuk natuurlijk :D

Charr_x

Re: misdaad loont niet, eerlijkheid wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:26

Toch vreselijk dat sommige mensen gewoon door rijden, terwijl het gewoon een verzekeringszaak is!
Goed opgelost, hopen dat die man zijn schade kan verhalen.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:26

Wauw, wat een geluk dat je hem nog tegen kwam.

Geeft je vast een fijn gevoel dat je die man hebt kunnen helpen. :)

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:30

Gelukkig bestaan er nog mensen die aan een ander denken en even de moeite nemen om de gegevens op te schrijven en achter te laten. Ik ben zelf in november slachtoffer geworden van zo'n misbaksel wat doorreed nadat ze in mijn geparkeerde auto is gereden. Ik had gelukkig ook een getuige die zo vriendelijk is geweest mij het kenteken door te geven en een getuigeverklaring af te leggen bij de politie en de verzekering. Mijn zaak is nog steeds in handen van justitie, ik hoop dus dat het voor deze meneer sneller loopt als bij mij. Morgen maar weer eens een telefoontje wagen O:)

Kieffer

Re: misdaad loont niet, eerlijkheid wel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:04

Wow wat goed van je, deden meer mensen dat maar! Ik denk dat ik hetzelfde zou doen, het lijkt me vreselijk als je op een parkeerplaats naar je auto loopt en ziet dat hij in elkaar ligt terwijl de vogel gevlogen is...

Mijn vader had het ook een keer gehad, hij was op bezoek bij een vriend heeft een busje zijn voorkant goed in elkaar geprakt. Resultaat: 2500 euro aan schade. Gelukkig hebben twee voorbijgangers het gezien en hebben gewacht bij de auto tot mijn paps er was en alles verteld. Hij was heel blij en heeft aangifte gedaan en zijn schade kunnen declareren bij dat rotwijf dat dacht er wel even onderuit te komen.