Michael jackson..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe zie jij Michael Jackson

een legende minder!!..
21 (33%)
Jammer dat hij overleden is
11 (17%)
Doet me niet zoveel
23 (37%)
Had het nooit zo hoog op met hem
7 (11%)

Totaal aantal stemmen: 62

PrinsesJ

Michael jackson..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 18:37

Heel even moet ik mijn frustraties kwijt over deze man ..
Sorry als ik hiermee mensen voor de kop stoot maar zo bedoel ik het niet...

De afgelopen dagen is het niks anders dan alleen deze man.. Sla een krant open of een nieuwsbericht of wat dan ook en het gaat over deze man ...
En dat terwijl er ook een vrouw is (een beroemde nog wel) toen ook de strijd tegen kanker heeft verloren na een lang gevecht.. Oftewel Farah Fawcett ..
Maar alles draait om die ene man..

Oke ik weet deze man heeft heel veel betekend voor de muziek wereld.
Maar toch:
Hij heeft zichzelf de king of pop genoemd ...
Hij ziet/zag er niet meer uit!
En als je zag wat hij zijn kinderen aan deed ..
En dan dat kindermisbruik ..

Ook al zegt hij dat het niet waar is. Dan was hij ook niet 2x aangeklaagd ..

Ik kan deze man niet zien als een legende voor de muziek wereld.. Maar iemand die gewoon ziek is...
En volgens mij ben ik niet de enige ..
Hij heeft er zelf voor gezorgd dat hij zo vroeg is overleden ..(vind ik)..

Ik hoop dat ik niemand tegen de kop aanstoot maar ik moest het even kwijt!!

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:39

volgens mij geloof jij alles wat er geschreven word, lees jij The Sun toevallig?

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:39

er loop al een heel groot topic over MJ, misschien kun je daar je verhaal kwijt?

PrinsesJ

Re: Michael jackson..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 18:42

nee ik lees niet the sun ..
Maar is er geen bewijs voor de dingen die hij heeft gedaan..
Foto's van zijn kinderen. Eentje die hij over het balkon hangt bijv.. Of dat zijn kinder met bourka's over straat stuurt ..
Dat hij zich eigen blank heeft gemaakt.. En dan zijn neus ..??
En het kindermisbruik is volgens mij de hele tijd gevolgd op tv ...

Mijn nekharen gaan gewoon overreind staan als ik die vent zie.. En des te vaker zie je hem ..

@ Mloeser: Ik dat topic hoef ik denkik niet te reageren (A)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:43

Tig topics over een en hetzelfde onderwerp is ook niet nodig, iedereen mag zn mening geven daar dus jij ook :)

Ik tem even.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:46

PrinsesJ schreef:
nee ik lees niet the sun ..
Maar is er geen bewijs voor de dingen die hij heeft gedaan..
Foto's van zijn kinderen. Eentje die hij over het balkon hangt bijv.. Of dat zijn kinder met bourka's over straat stuurt ..
Dat hij zich eigen blank heeft gemaakt.. En dan zijn neus ..??
En het kindermisbruik is volgens mij de hele tijd gevolgd op tv ...

Mijn nekharen gaan gewoon overreind staan als ik die vent zie.. En des te vaker zie je hem ..

@ Mloeser: Ik dat topic hoef ik denkik niet te reageren (A)

Zoals je al zegt is er totaal geen bewijs voor de dingen die hij wel/niet gedaan heeft? Lekker simpel toch ;)
Dat hij zijn kinderen met bescherming voor het hoofd (geen bourka) laat gaan is omdat hij ze niet in de media wil hebben.
Zoals je misschien ook niet weet, heeft hij een huidziekte Vitiligo, zoek maar op youtube daar zie je genoeg filmpjes over hoe hij er in real life uitzag, waarschijnlijk heeft hij toen de rest van z'n huid laten bleken omdat dit geen gezicht is. En ja z'n neus is inderdaad geopereerd, maar daar kan ik echt niet mee zitten.
Het kindermisbruik is nooit aangetoond, en ik hoop dat je het intervieuw laatst hebt gezien op rtl4 want daar komt hij echt niet over als pedofiel (lees: warme melk met koekjes, verhaaltjes voorlezen, lol hebben) ik snap dit echt niet. Zoek eerst wat meer achtergrondinformatie voordat je zomaar klakkeloos dingen over deze toch wel bijzondere man neerzet... B-)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:46

Deze man was tot in elke uithoek op de wereld bekend en heeft wel degelijk ongelooflijk veel voor de muziekwereld betekent, dus ik denk wel degelijk dat er en legende verloren is gegaan.
Ik denk dat hij op eenzame hoogte stond (staat), naast Elvis die tenslotte ook legendarisch is.

Ik heb verder niet veel met de man zelf, vind het een bijzonder intrigerend figuur, want dat hij raar was is een feit. Typisch voorbeeld ook van een persoon die vreselijk heeft geleden aan het ontbreken van zijn jeugd (door vader's toedoen), duidelijk voorbeeld van wat zoiets dus doet met mensen.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:51

Ik vind je nogal naief overkomen?
Don't get me wrong,
maar Michael Jackson was wel degelijk een poplegende.

Deze man maakte onder andere het dansen zó populair en hij vond de minifilm uit in de clips.
Thriller was als ik het goed heb zijn eerste video.

Hij heeft een hele geschiedenis achter zich,
een hele vervelende jeugd,
en dat is dan nog zacht uitgedrukt.
Hoe kan je in hemelsnaam zeggen dat hij dit zichzelf heeft aangedaan?

Alsjeblieft,
ga iets nuttigs doen hoor.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 18:52

Tja, ik heb het ook niet zo op met mensen die wel de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt.
Desondanks heb je recht op je mening die ik overigens totaal niet deel.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:00

Ook ik blijf mn vraagtekens zetten
meschien wilde hij wel gewoon blank zijn en zoiezo zn huid laten bleken.
Ik vind het wel verdacht dat hij meerdere keren is aangeklaagd
en dat hij kinderen bij hem in bed liet slapen die niet van hem waren!
iemand die 100% is die doet dt niet!

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:02

DaanxBien schreef:
Ook ik blijf mn vraagtekens zetten
meschien wilde hij wel gewoon blank zijn en zoiezo zn huid laten bleken.
Ik vind het wel verdacht dat hij meerdere keren is aangeklaagd
en dat hij kinderen bij hem in bed liet slapen die niet van hem waren!
iemand die 100% is die doet dt niet!

Kijk maar op youtube bij michael jackson vitiligo, daar zie je echt dat hij een huidziekte heeft gehad. En dat aanklagen heb ik nooit geloofd, die mensen willen gewoon geld zien van de bijna rijkste man ter wereld duhh! Hij was niet helemaal 100%, hij voelde zich zoals ik hem zie nog een beetje kind. Dat zie je ook op z'n private home video's

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:04

Ik ben het wel eens met de TS over het feit dat het overal staat, in de kranten, op tv,... noem maar op. Verder zijn er nog enkele bekendheden overleden. Noem hen ook eens! Zij zijn het ook waard om aandacht te krijgen :)

Verder had ik een heel negatief beeld over MJ maar nu is dat veranderd vanwege enkele feiten omtrent kindermisbruik, huidziekte en zijn jeugd.

Ik vind het vooral heel erg dat de kinderen toevertrouwd zijn aan zijn ouders. Kan die vader weer zijn gangetje gaan

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:08

Ik vind jezelf een kind voelen geen excus om kinderen bij je te laten slapen! Hij zal zelf ook wel hebben geweten dat dat eigelijk niet hoort! Dat is gewoon iets logies !
en omdat hij beroemd is hebben mensen daar idd een slaatje uit proberen te slaan
was eigelijk te voorspellen

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:12

Michael Jackson is zijn hele leven al ongelukkig geweest, heeft geen gewone jeugd gehad en is misbruikt en wordt dat na zijn dood eigenlijk nog steeds. Als ik zie hoe zijn 'vader' in beeld komt vind ik dat echt een man om van te :r en heb ik nu pas echte medelijden met MJ gekregen.

Eigenlijk is het heel normaal al die aandacht, dat hadden we bij Diana, Elvis Presley en niet vergeten in ons eigen land met Pim Fortuyn en Theo van Gogh (alhoewel ik daar niet veel van mee gekregen heb omdat ik in de outback van australie zat). Het slijt vanzelf.

Voor mij is MJ echt wel een legende .

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:14

Ik sliep vroeger ook bij volwassenen in bed. Ben wel eens bij een wildvreemd in bed gekropen in een pension :+

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:17

Dus als ik dit goed begrijp oordeelt de TS over iemand op basis van roddels en uiterlijk?

Erg makkelijk niet?

Natuurlijk was het niet de knapste man ter wereld. Maar iedereen is mooi op zijn eigen manier. Ik ken ook het spreekwoord waar rook is, is vuur. Maar het feit dat MJ er voor vrij is gesproken zegt mij genoeg. Zeker in Amerika worden mensen zeer zwaar gestraft en doen ze er alles aan om de zogenaamde criminele feiten hard te maken. Rijke mensen worden ook snel uitgebuit hoor. Waar geld is zijn rechtzaken. ;)

Deze man was imo ook de King of Pop, ondanks dat ik geen fan ben. Hij heeft zoveel verschillende soorten muziek beinvloed met zijn muziek en dans, daar kan je gewoon niet omheen gaan.

En hij heeft er zelf voor gezorgd dat hij zo vroeg overleden is? Sorry wat een idiote uitspraak! Ik geloof niet dat hij dit expres heeft gedaan, maar hij is al van kleins af aan gepushed om in de showbizz te blijven. Hij heeft een hele moeilijke jeugd gehad en stond alleen en eenzaam op een grote hoogte. Zijn leven is echt niet makkelijk geweest.

En wat betreft zijn kinderen, dat sluieren doet hij voor zijn kinderen. Om te zorgen dat ze niet overal herkend worden en een zo normaal mogelijk leven kunnen leiden. Natuurlijk was dat over het balkon hangen niet goed, maar wat gebeurd is gebeurd. Ik praat niks goed hoor maar ik vind het nog al makkelijk van de TS om zo te praten over iemand die ze helemaal niet kon.

Over het slapen.. Wie heeft er vroeger niet bij een volwassene geslapen? Ik heb op mijn zestiende zelfs nog eens bij mijn oma in bed geslapen. Vind ik niks raars aan. Zou ook zo naast mijn oom gaan liggen oid.

Jammer dat dit soort dingen altijd gebeuren als iemand komt te overlijden.

Waar ik het wel mee eens ben is dat het te veel in de media uitgebuit word. Het mag van mij ook wel wat minder en Farah Fawcett verdient imo ook aandacht. Na een dappere strijd is zij toch overleden en zij was ook een icoon. Het was een prachtige vrouw, zelfs toen ze ziek was.

Maar ik snap niet waar de TS heen wilt met dit topic en de rare uitspraken die ze doet over Michael Jackson.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:19

Ik vind zoiets nu niet echt gepast eigenlijk. Zijn genoeg mensen die het heel erg vinden dat hij er niet meer is en die hebben wel genoeg gezeik over MJ moeten horen de afgelopen jaren mag hij nu eens een beetje respectvol geëerd worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:23

TS is 19, die heeft MJ in zijn echte popjaren niet meegemaakt. Dan kan ik het mij ook wel voorstellen, ze zat in de luiers toen het knalde met MJ.

Daarbij is het al jaren bekend dat hij een huidziekte heeft, dat er nu zoveel over wordt geschreven is ook boter na de vis.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:27

Nanne, ik ben het volkomen met jou eens!!

Dit is gewoon respectloos...

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:29

Russel, ik ben 21. Ik heb hem ook niet in zijn hoogtij jaren meegemaakt. Maar mij hoor je dit soort dingen ook niet roepen.

Ik vind het dan eigenlijk nog erger. Je oordeelt in principe over iemand zonder diegene te kennen oid. Dat is niet netjes, zeker als diegene zichzelf niet meer kan verdedigen.

Iedereen kent zijn muziek toch wel. Wie kent "Ben", "Billy Jean" of "Smooth Criminal" niet? Om nog maar over "Thriller" te zwijgen..

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:31

Ik ben het niet met de TS eens, achtergrond informatie weet ik ook niet veel over, maar sinds de dood van MJ kijk ik toch echt anders tegen hem aan dan wanneer hij nog leefde. Hij en zijn fans noemden hem 'The King Of Pop' , daar heeft ieder zijn eigen mening over. Ik vind het een beetje respectloos dat je nu zo over hem gaat praten, terwijl je niets weet over zijn achtergrondinformatie. Natuurlijk had Farah Fawcett ook meer aandacht moeten krijgen, maar net als Elvis was Michael een legende. Dat hij kinderen misbruikt heeft, waarvan ik denk dat dit puur gelogen is, zal natuurlijk ook niet normaal zijn, maar hier geloof ik niks van.Wie sliep op die leeftijd nou niet bij bijvoorbeeld vrienden/familie volwassenen in bed? Hij beschermt zijn kinderen omdat hij niet wou dat ze herkent zouden worden. Maar daar heeft iedereen zo zijn mening over. ;) Zelf vind ik het vreselijk dat deze legende er niet meer is, en hij heeft er zéker niet zelf voor gezorgd dat hij kwam te overlijden. Wat wil je met zo'n rotjeugd.
Laatst bijgewerkt door _Mariskaa op 30-06-09 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:40

alsof MJ er wat aan kan doen dat hij nu elke keer op tv is :+

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:41

Ik deel je mening beslist niet. Ik ben geen fan van MJ maar vind zijn muziek erg goed, en op de een of andere manier raakt zijn dood me toch.

Aan de andere kant hoop ik dat hij nu rust vind.
Die man heeft zo'n ellendig leven gehad, alleen al door zijn jeugd, maar ook door iedere scheet die hij liet meteen de hele wereld op zijn kop stond. Het lijkt me vreselijk om dagelijks zo geleefd te worden.

Wat betreft zijn kinderen is gesluierd de enige manier om zijn kinderen een normaal bestaan te kunnen geven. Hij heeft nooit bekent gemaakt wie het zijn en dat getuigd van enorm veel liefde vind ik want iedere ouder is bere trots op zijn kroost en wil die dolgraag showen. Maar dat zou voor zijn kinderen het einde van hun rustige jeugd betekenen.

Tja dat balkongebeuren was niet zo slim, maar iedereen doet meerdere stomme dingen in zijn of haar leven..

En dat kindermisbruik heb ik al helemaal nooit geloofd. Wel heb ik geloofd dat hij kinderen bij zich liet slapen en dat hij ze zoveel mogelijk liefde en geborgenheid wou geven, puur ook omdat hij het zelf heeft moeten missen.
Daarnaast geven kinderen ook veel liefde terug, die ook MJ verdiende.

Nee ik zie geen enkel kwaad in heel die man. Een rare snuiter was hij daarnaast zeer zeker..

En

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:43

Raja schreef:
Nanne, ik ben het volkomen met jou eens!!

Dit is gewoon respectloos...

Me2....

Ik vind het echt respectloos hoe sommige mensen over hem praten, terwijl ze niet eens de waarheid weten.
Kom op zeg...

Edit
czarina, mooi gesproken, top

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:44

Ik vind het ook jammer dat de TS dit topic opent en vervolgens niet meer reageerd. Ik ben wel benieuwd waarom ze dit heeft geopend eigenlijk.