Hoi,
ik hoop dat jullie ons wat adviezen kunnen geven.
Wij wonen in een boerderij, en omdat de noord-kant van ons rieten dak minder wordt, en riet in de verzekering vrij duur is(en we graag een hourkachel willen), hebben we besloten het riet te vervangen door geïsolleerde dakwandplaten.(ik weet het, riet vind ik ook mooier, maar is errug duur)
Eerder is er een verbouwing gedaan door een aannemer een dorp verderop, dit is vrij slordig gedaan. Verder hebben we acht jaar geleden een loods laten bouwen door een bedrijf die toen goed beviel, deze ook gevraagd voor het dak, maar dit bedrijf is failliet gegaan en dit heeft ons ook geld gekost, en nu zijn we dus op zoek naar een goede aannemer.
In deze tijd van credietcrisis zou je zeggen dat veel bedrijven om werk zitten te springen, we hebben een aantal prijsopgaves gevraagd bij bedrijven waarvan we via via hadden gehoord dat ze wel goed waren, maar vanwege onfatsoenlijk gedrag, aannemers die niet of veel later dan afgesproken terugbellen(laat maar....), veel te hoog met de prijzen zitten doordat ze het werk uit willen besteden en er zelf ook wat aan willen overhouden, hebben we nog geen geschikt bedrijf gevonden.
Maar komen we nu aan een geschikte aannemer, die de klus zelf doet en waar we het mee eens kunnen worden? Ienemienemutte in de telefoonboek geloof ik niet zo in....
Wie heeft advies voor ons, of weet een goed betrouwbaar bouwbedrijf die graag een klus wil doen?