Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 13:10

"...gaat het snel bergafwaarts, en komt er niks van ze terecht"
Hoorde ik een vrouw laatst opmerken.

Wat vinden jullie hier nou van?? Alsof kinderen door een bepaald merk schoenen "het kwade gaan zien" ? :')
(even ter informatie, draag ze zelf ook regelmatig)
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 29-06-09 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

odetteke

Re: Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:13

Ik moet zegen dat ik met lonsdalekleding toch wel wat problemen zou hebben ;)

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:14

Ze zijn walgelijk.. Echt afschuwelijk lelijk. Zeker die met die extra grote zool, het ziet er niet uit! En dan die meisjes die ermee lopen, dan is het nog erger..

Bergafwaarts vind ik wel een beetje vreemd, zo erg zal het toch ook niet zijn? Het is niet hetzelfde als Lonsdale of iets..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 13:14

odetteke schreef:

Lonsdale staat toch apart van Nike's ? Ik moet eerlijk toegeven dat er veel mensen met de combinatie lopen, maar je kan deze schoenen toch ook dragen puur omdat je ze mooi vind, lekker vind lopen...

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:14

_O-
Sorry hoor, maar wat een komiek :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 13:16

sologirl schreef:
Ze zijn walgelijk.. Echt afschuwelijk lelijk. Zeker die met die extra grote zool, het ziet er niet uit! En dan die meisjes die ermee lopen, dan is het nog erger..

Bergafwaarts vind ik wel een beetje vreemd, zo erg zal het toch ook niet zijn? Het is niet hetzelfde als Lonsdale of iets..

Heb het dan wel over de Air Max, die zijn nog wel te doen vind ik. Vind ze super lekker lopen, en heb ze ook altijd naar stal aan.. Een mode item is het niet nee, maar ze lopen heerlijk.

Maar idd, bergafwaarts vond ik zo'n onzin..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:16

Wat een kansloze opmerking :9

Maar volgens mij wordt er nu gedoeld op gabbers enzo :+

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:16

Ik draag wel nike's maar niet die nike's. :') Maar komop zeg wat een vooroordeel.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:17

Ik heb geen kinderen, maar dit zou ik mijn kind echt niet laten aantrekken. Maar dat zijn niet alleen Nikes en lonsdale, maar ook te korte truitjes, te lage broeken etc. Of ben ik dan heel erg :o

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:17

Ik vind het nergens opslaan dat ze dat zegt. Als jouw kinderen op nike's willen lopen, moet dat toch geen probleem zijn? Ik draag ze zelf ook zowat de hele dagen door en dan ook nog weleens in combinatie met een poloshirtje van Lonsdale, Cavello etc. Niet omdat ik wil discrimineren ofzo, maar shirtje heb ik ooit een keer gezien en ik wou hem perse hebben.

Mo; Wat vind je zo erg aan Nike's en aan Lonsdale etc dan, als ik vragen mag? Dat van die te korte truitjes en te lagen broeken snap ik :)
Laatst bijgewerkt door Bumba01 op 29-06-09 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:18

ik denk wel dat als je ze draagt je toch wel bij een bepaald soort mensen hoort/wil horen. iniedergeval niet de mensen waar ik vrienden mee zou worden :n

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 13:18

mo_van_dijk schreef:
Ik heb geen kinderen, maar dit zou ik mijn kind echt niet laten aantrekken. Maar dat zijn niet alleen Nikes en lonsdale, maar ook te korte truitjes, te lage broeken etc. Of ben ik dan heel erg :o

Mag ik vragen waarom ze geen nike's aanmogen dan? :)

Lonsdale niet omdat het staat voor racisme? (wat overigens klinklare onzin is, het is een boxmerk uitgevonden door een donkere boxer ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:19

Ik heb nike airmax hoor, heerlijk om lange stukken met de hond te lopen! Krijg er nooit zere voeten van! en wat een onzin wat dat mens zei, als mensen zulke dingen zeggen dan zegt dat genoeg over het vertrouwen wat ze in hun kinderen hebben. Als jij je kind vertrouwd dan zou de kledingkeuze niets betekenen. En als die vrouw dat serieus denkt dan is er echt wat mis gegaan in haar opvoeding

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 13:19

themuisje schreef:
ik denk wel dat als je ze draagt je toch wel bij een bepaald soort mensen hoort/wil horen. iniedergeval niet de mensen waar ik vrienden mee zou worden :n

Dus, omdat ik nike air draag, wil jij geen vrienden met mij worden bedoel je. (Even als voorbeeld genomen, niks persoonlijks.)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:19

odetteke schreef:

Ik ook,

Maar ik heb wel Nike Air Maxjes :P alleen ze zijn nu rijp voor de vuilnisbak, ze stinken :')
Wel raar dat je mensen op de schoenen gaat beoordelen ook veel mensen dragen die schoenen tijdens het sporten

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:20

Miracle_ schreef:
sologirl schreef:

Heb het dan wel over de Air Max, die zijn nog wel te doen vind ik. Vind ze super lekker lopen, en heb ze ook altijd naar stal aan.. Een mode item is het niet nee, maar ze lopen heerlijk.

Iedereen zegt dat ze zo lekker lopen! Ze zullen ook zeker goed voor je voeten zijn enzo, alleen echt bleghjes hahaha

Je mag ze trouwens in veel discotheken niet aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:21

kan er trouwens echt niet over uit hoe bekrompen mensen zijn, aan de reacties hier te lezen al! waarom zijn jullie zo? Een homo of een travestiet is zeker al helemaal niet welkom in jullie kringen! Bah...

Bumba01

themuisje; Hoezo moet je, als je op nike's loopt, bij een bepaalde groep horen of willen? Dat snap ik niet helemaal. Ik trek nike's aan voor mijzelf en niet voor een ander. Op nike's kan ik langer lopen dan op pumps, ballerina's etc. En waar ik mee omga? Een beetje vanalles en nogwat eigenlijk, het zijn meer bekenden hier uit de buurt en die hebben allemaal een andere kledingstijl hoor, de een op nike's, de ander op pumps en de andere weer op teenslippers :)

ArabicQueen

IK draag ook nike air max schoenen ... geen idee waarom mensen vooroordelen hebben op mensen met die schoenen slaat echt totaal nergens op..

996981

nou mischien niet nee :) (ik weet dat je niet af moet gaan op uiterlijk etc. maar het zijn gewoon mijn type mensen niet, sorry)

ontherun

themuisje schreef:

Die groepen mensen wil ik niet bij horen, maar het zijn wel 1 van de weinige soorten schoenen waar ik lang op kan lopen/de hele dag op kan werken. Daar vind ik ze dus fijn voor, ben dan toch niet meteen in de goot beland :? heb ze zelf niet omdat ik ze te duur vind, in het geval dat mensen dit belangrijk zouden vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:22

sologirl schreef:
[
sologirl schreef:

Iedereen zegt dat ze zo lekker lopen! Ze zullen ook zeker goed voor je voeten zijn enzo, alleen echt bleghjes hahaha

Je mag ze trouwens in veel discotheken niet aan!

in de meeste discotheken mag je sowieso geen sportschoenen aan, heeft niets met Nike te maken.

Meraki

Njah, ik heb tussen m'n pumps en laarzen ook gewoon een paar Air Max staan hoor..

xxxNaatjuhxx

hmmm ik denk dat dat ene beetje ver gezocht is :P
Heb vroeger toen ik een jaar of 9/10 was ook nike air gehad (moest ! iedereen had ze, dus ik ook :P )
en er is niks met me aan de hand hoor..
ok als je wat ouder word (16/17 en ouder) en je draagt ze nog dan is het meestal
toch wel dat je gabber bent en daarbij hoort meestal dus ook
al de onzin van rascisme enz enz..
maar dat is mijn mening :) hoeft ook neit altijd zo te zijn...

ontherun

sharoontje schreef:
themuisje; Hoezo moet je, als je op nike's loopt, bij een bepaalde groep horen of willen? Dat snap ik niet helemaal. Ik trek nike's aan voor mijzelf en niet voor een ander. Op nike's kan ik langer lopen dan op pumps, ballerina's etc. En waar ik mee omga? Een beetje vanalles en nogwat eigenlijk, het zijn meer bekenden hier uit de buurt en die hebben allemaal een andere kledingstijl hoor, de een op nike's, de ander op pumps en de andere weer op teenslippers :)

_/-\o_