Ik werk in word 2007, mijn studiemaatje in de 'gewone' word. Eerder gaf dit eigenlijk geen problemen, als zij het opende werd er aangegeven dat ik in word 2007 had gewerkt. Verder niks kwijt ofzo. Nu is het zo dat er figuren verdwijnen (die zij heeft gemaakt), als het bestand naar mij wordt verstuurd verdwijnt het, en andersom ook. (dezelfde figuren) Nu krijg ik weer te horen dat alles wat zij aanpast en opslaat na openen verdwenen is... Het bestandje is ondertussen NIET bij mij geweest. Ik heb haar dus een bestand gestuurd, er missen wat figuren, zij gaat ermee aan de slag, slaat op, opent de volgende dag en alles weg. Ligt dat nou echt aan mijn word??? Zij vindt namelijk dat ik word 2007 er maar af moet gooien. Maar vind het nogal vreemd dat het eerst wel goed ging.
Word 2007 geeft vaak problemen met de oudere word versie's het beste kan je de documenten standaard opslaan met .doc i.p.v. .docx wat 2007 er van maakt. In principe vermijd je daarmee de grootste problemen wel als het goed is.
Je zou eventueel open office kunnen downloaden en kunnen kijken of dat minder problemen geeft.
Dank je wel! Had het toevallig net gevonden! Heb nu een compalibiteitsmodus erop gezet (of zoiets) zodat hij hem opslaat als .doc ipv .docx Vindt het wel echt raar dat het al weken goed gaat en nu opeens niet meer. Echt balen, want we zitten nu juist net in de laatste week. Dus we konden het niet echt gebruiken :S