http://www.youtube.com/watch?v=Hz91xqJsVPU
Weet niet of ie er al een keer heeft op gestaan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Het diertje werd (o.a.) grof gedwongen om te liggen.
... Iney schreef:Ik zag het net ook, ik vind het sneu. Dat beestje wet letterlijk op de grond geduwt. Niet vrijwillig, het was hardstikke spannend voor dat beesie. En wat trok dat kind aan de teugels. Die poep op het podum was van de spanning, net goed!

ezanden schreef:XxDamelzaxX schreef:En eerst maar even oefenen gewoon op clubevenementen ofzo.
Dat heeft er niets mee te maken.
Een dergelijke dieronvriendelijke vertoning wil je hopelijk nérgens zien.
En maar trekken toen hij niet wou liggen... Alsof dat beestje dat leuk vind, op een podium 'optreden'.
Maar mensen jullie moeten niet meteen zo veroordelen op dat meisje. Misschien is dat beestje thuis wel harstikke mak en braaf en ja ik zou na heel lang oefenen ook gek worden als dat beestje niet meewerkte op het podium. Wat zou je anders moeten doen als je daar staat? gewoon maar niks doen omdat ie het niet wil? Sta je nog meer voor schut. ze mag natuurlijk niet zo duwen en trekken maar meteen zo'n harde oordeel vellen is ook niet nodig XxDamelzaxX schreef:Ja, maar ze kan het thuis natuurlijk wel vriendelijk doen. Maar omdat die pony zo gespannen is (publieksvrees of hoe je dat ook noemt), is het misschien handig om hem eerst te laten wennen aan wat meer publiek.

.
StillAngel schreef:Wat zou je anders moeten doen als je daar staat? gewoon maar niks doen omdat ie het niet wil?
Sta je nog meer voor schut.
.
: maar uiteindelijk heb ik dan voor MIJN geweten de eer aan mezelf gehouden