Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:43

Ik stuur net mijn vriend een mms met foto van mijn vorderingen van het slopen van mijn keuken, zo houden we elkaar wel vaker op de hoogte, ff fototje sturen ;) Belt ie me en verteld ie me dat ie zijn auto aan het leeghalen is (zijn auto is total loss en zijn spullen moesten er nog uit..) Dus ik denk oke, dan vraagt ie wel even hoe het gaat.. Niks... :n Dus ik vraag of ie het druk had gehad op zijn werk.. Jaa maar ik moet nu even ophangen want ik wou je alleen maar even kort bellen.. :+ Daar ontgaat mij dus de logica een beetje.. O:)
Ook vaak dan sms ik iets, geen reactie, maar uren later wel een sms met dat ie vrij is.. Dan denk ik ja.......? En mijn sms reageer je niet op?! :+

Soms snap ik er niks van.. :n

Wie snapt het wel? :P

double

Re: Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:44

Mannen... ;)
Als we daar eens een handleiding voor konden krijgen.. :+

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:44

Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:46

Hey dit ken ik ergens van :') Alleen reageren als meneer het uitkomt :')

Ik ben nu gewoon de toepassing van het spiegelen aan het aanpakken, gedraag me gewoon zoals hij het doet. Eens kijken hoe snel hij dat irritant vindt :') (en of het resultaat heeft is een tweede :P )

(waarom ze het doen: géén idee. Mannenlogica is gewoon niet te begrijpen voor vrouwen :') )

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:46

nou dat is heel simpel hoor....
dat valt niet te snappen, daar moet je ook geen moeite voor doen, heeft toch geen nut. Jouw man deed een poging tot multitasken (bellen en auto leeghalen) en hij denkt dat het lukt dus laat hem in die waan. ;)

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:47

Margreet schreef:
Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.

_O-
En het ergste is... Je hebt nog gelijk ook!!!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:48

mijn vriend zegt : dan heeft hij het sms je wel gelezen en denkt dan ik stuur straks wel terug dan is hij gewoon even met iets bezig en ontschiet het hem om te reageren dat is niks speciaals mannen vergeten hun reet nog als hij niet vast zit :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:49

monsterina schreef:
nou dat is heel simpel hoor....
dat valt niet te snappen, daar moet je ook geen moeite voor doen, heeft toch geen nut. Jouw man deed een poging tot multitasken (bellen en auto leeghalen) en hij denkt dat het lukt dus laat hem in die waan. ;)

Haha jaaa idd! Heel vaak zegt ie ook "Ja ik ga ff ophangen want ik ben bezig" Ik standaard: "Ja, ik ook" ;) Maar dat heeft ie niet eens door volgens mij.. :+

Pelryo, dat zegt hij idd vaak, dan leest ie hem en vergeet later gewoon te reageren :+

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:50

Ylana schreef:
Margreet schreef:

_O-
En het ergste is... Je hebt nog gelijk ook!!!

:j Als je geen vraag stelt, dan is het gewoon je eigen schuld als je geen antwoord krijgt :+

Als je 'm wel stelt kan het alsnog mis gaan hoor, daar niet van.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:53

Volgens mij komt het zelfs nog voor dat als je dan een vraag stelt, dat ze 'm dan in hun hoofd (ofzo) beantwoorden. Maar terugsmsen zit er dan even niet in.

Ik word op de meest onmogelijke momenten gebeld, over helemaal niets soms, maar even reactie geven op een moppersmsje van mij zit er niet altijd in.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:55

Regel 1: Probeer het smsen van mannen niet te begrijpen.
Regel 2: Probeer mannen uberhaupt niet te begrijpen.

Oja. En hints moet je al helemaal niet geven. Dat snappen ze ook niet.

Regel 3: Duidelijk wezen, goed articuleren en duidelijk schrijven.
Regel 4: Niet boos zijn als er dan nog een smsje terugkomt dat ie 't niet heeft gesnopen.

Ik heb er gelukkig een die het smsen wel heeft gesnapt. O:)
(lang leve mijn onbeperkt smsen-bundel, ghehe.)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:56

Margreet schreef:

Helemaal waar! :))

Heeft iemand dan ook en verklaring waarom mannen altijd zo naar elkaar meoten schreeuwen aan de telefoon? :?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:56

Margreet schreef:

_O-
En het ergste is... Je hebt nog gelijk ook!!![/quote]

:j Als je geen vraag stelt, dan is het gewoon je eigen schuld als je geen antwoord krijgt :+

Als je 'm wel stelt kan het alsnog mis gaan hoor, daar niet van.[/quote]

Ja of krijg je een raar antwoord. Ik net een berichtje: hoi liefie wat wil je vanavond eten?
Krijg ik terug: jou
Wat moet je daar nou weer mee....

Het blijven mannen, communiceren is moeilijk, meerdere dingen tegelijk ook.
Duidelijke vragen krijg je het beste antwoord op. En verwacht niet gelijk wat terug.
Heerlijke wezens :D

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:57

Ook een leuke mannen-handleiding:
He's Just Not That Into You: The No-Excuses Truth to Understanding Guys

He says:
Oh sure, they say they're busy. They say that they didn't have even a moment in their insanely busy day to pick up the phone. It was just "that crazy." All lies. With the advent of cell phones and speed dialing, it is almost impossible not to call you. Sometimes I call people from my pants pocket when I don't even mean to. If I were into you, you would be the bright spot in my horribly busy day. Which would be a day that I would never be too busy to call you.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:07

hahaha idd manne en smse schiet niet op..en soms krijg je echt de meeste raarste dingen gesmst.
en soms krijg je gewoon geen andwoord tenzij het een mega belangrijke vraag is

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:07

double schreef:
Ook een leuke mannen-handleiding:
He's Just Not That Into You: The No-Excuses Truth to Understanding Guys

He says:
Oh sure, they say they're busy. They say that they didn't have even a moment in their insanely busy day to pick up the phone. It was just "that crazy." All lies. With the advent of cell phones and speed dialing, it is almost impossible not to call you. Sometimes I call people from my pants pocket when I don't even mean to. If I were into you, you would be the bright spot in my horribly busy day. Which would be a day that I would never be too busy to call you.

Dat kan best zo zijn, maar verklaar het volgende dan eens... Ik word op de meest onmogelijke momenten op de dag (en nacht ;)) gebeld. Voor loze babbeltjes, gewoon om even te bellen. Dus het lijkt me niet dat 'ie niet aan me denkt. Maar ik weet nooit helemaal zeker of 'ie wel of niet op een smsje gaat reageren. Mannen blijven gewoon ingewikkeld :D

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:09

Hahahahaha wat herkenbaar allemaal!

Of je stelt een vraag, heel uitgebreid natuurlijk, met hele zinnen eromheen met veel lieve woordjes etc. Krijg je terug: 'OK! X!' Nou ja, ik krijg in ieder geval nog een kusje, dat dan weer wel. :')

Bellen dan wel weer te pas en te onpas idd ja, om de meest zinloze dingen hahaha.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:16

Margreet schreef:

_O-

Die kan je beter aanpassen naar:
'Regel 1 van SMS'en naar iedereen' :')

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:16

Anoeska schreef:
Dat kan best zo zijn, maar verklaar het volgende dan eens... Ik word op de meest onmogelijke momenten op de dag (en nacht ;)) gebeld. Voor loze babbeltjes, gewoon om even te bellen. Dus het lijkt me niet dat 'ie niet aan me denkt. Maar ik weet nooit helemaal zeker of 'ie wel of niet op een smsje gaat reageren. Mannen blijven gewoon ingewikkeld :D

_O- Haha waar heb je die besteld?
Smsen is voor mannen ook wel echt een vak hoor..
Misschien houden vrouwen meer van smsen, mannen meer van bellen.. :+

Falbala: heel herkenbaar.. dat "Ok.. X" :Y)

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:19

Ik heb geen vriendje, maar vrienden van mij smsen 9 van de 10 keer gewoon trug :P ook als ik hele onzinnige dingen sms (wat meestal zo is) zonder vragen erin :P

Vriendjes smsten me ook altijd terug, al betrap ik mezelf er de laatste tijd op dat ik wel eens vergeet ergens op te reageren :') waar ik dus echt n hekel aan heb bij anderen :P
Heb zo een 1000 smsjes bundel (onbeperkt smsen mn kont :P dat betekent 1000 ) dus ik sms vrij veel :')
Meeste zijn eraan gewend :P en sommige hebben ook maar zo een bundel genomen om zo af en toe eens te kunnen antwoorden :P
Bellen doe ik vrijwel nooit :)

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:22

Haha ik ken het ook!
Zat gister de hele dag op werk (callcenter) en ik verveelde me rot. Had mijn vriendje een paar smsjes gestuurd. Maar geen reactie, na uren pas :P
's Avonds moest hij werken, stuurde hij mij een paar smsjes, en ik had niet zo'n zin om direct te antwoorden omdat hij mij ook vaak laat wachten :P En toen kreeg ik al heel snel een smsje van meneer of alles wel goed was, omdat ik niet terug smste :Y)

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:23

Whahaha wat herkenbaar allemaal.

*zucht* ik doe er al helemaal geen moeite meer voor, de verschillen vallen me de laatste tijd wel steeds meer op.
Aan de ene kant vind ik het ook nog wel grappig.
Die hele logica die hun erop na houden 8)7

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:25

Margreet schreef:

En zelfs dan kan ik bij mijn vent nog fluiten naar een smsje terug... Als ik dan vraag waarom ik niets terug krijg is zijn antwoord:"Nou, ik dacht, ik zie je toch vanavond, dan kan ik het net zo goed gewoon zeggen...".

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:27

Tja, geen speld tussen te krijgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:28

double schreef:
Mannen... ;)
Als we daar eens een handleiding voor konden krijgen.. :+

Ik heb er 1 voor je, is alleen wel in chinees...

Ik snap sommige gasten ook niet hoor. Ik heb nu dan wel een leuk sms contact maar gister zat ik met een collega, belt zn vriendin, drukt hij haar gewoon weg! Dat kan toch niet! Ik zou witheet worden als ik haar was!