Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anders misschien bij die leuke jongen van een paar containers verderop? Hoewel dat misschien ook niet bevorderlijk is voor je nachtrust. 
pharagirlke schreef:buster4ever schreef:misschien haarlak erop spuiten ofzo?? en dat aansteken?? srry weet even geen nuttige oplossingen..
deo en aansteken ofzo??dan heb je wel een mega vlam maar wel beestjes vrij
Ik vrees dat je container dan ook deels weg is
Cossie; stofzuiger kruipen ze weer uit.
Tegen de tijd dat de brandweer klaar is denk ik niet dat je nog beestjes vindt inderdaad.
goeroe schreef:pharagirlke schreef:
misschien haarlak erop spuiten ofzo?? en dat aansteken?? srry weet even geen nuttige oplossingen..
deo en aansteken ofzo??dan heb je wel een mega vlam maar wel beestjes vrij
Ik vrees dat je container dan ook deels weg is
Cossie; stofzuiger kruipen ze weer uit.
Tegen de tijd dat de brandweer klaar is denk ik niet dat je nog beestjes vindt inderdaad.
[/quote]
whahahahaha
)
? Heb je al een oplossing?
En anders zijn er in de winkels ook sprays te koop die insecten doden als je ermee spuit.
), 10 minuten aan laten staan en vervolgens de stofzuigerzak buiten wegkiepen.
of even een stofzuiger lenen van je ouders/buren/vrienden... Denk dat die stofzuiger nog het beste werkt eigenlijk. 

Zwitsal schreef:nou ik heb goed nieuws, op een enkele verstekeling na zijn ze allemaal verdwenen.
toen ik vanmorgen opstond heb ik verspreid door mn hele kamer doorgesneden uien, knoflook en bakjes met een laagje nagellak remover erin neergezet (dus alles wat ik in huis had wat stonk).
kom net terug.. en ik moet zeggen, t stinkt hier inderdaad ^^ maar blijkbaar heeft t geholpen.. nu ga ik maar eens beginnen met de vliegenlijkjes ruimen..
bedankt hier voor alle tips!
zal nu idd dan wel stinken ja