Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Tegenwoordig zie ik weleens leuke dagboeken liggen met een leuk printje etc erop. Dus nee, ik vind het niet van vroeger
Alhoewel bijhouden een groot woord is
Ik heb een programma op de computer, IDailyDiary heet het en daarin kan ik dus al typend alles wat ik kwijt wil, kwijt. Voor mijn 101-doelenlijst heb ik mezelf voorgenomen om elke maand te schrijven over wat ik die maand heb meegemaakt en ik merk dat het me weer goed doet. Vroeger deed ik het veel vaker maar ik merk dat ik het prettig vind om dingen van me af te schrijven. Gewoon de gang van zaken wat er allemaal gebeurt/is gebeurd, maar ook hoe ik daarover denk en dingen die ik misschien niet snel tegen iemand zeg.
Ik zweer bij dingen van je afschrijven, gewoon omdat het mij helpt om dingen op een rijtje te krijgen en omdat ik het leuk vind om het later nog eens terug te lezen!
(al is het meer een maandboek dan een dagboek geworden..) alleen als ik iets meemaak wat ik van me af moet schrijven (word ik rustiger van)of iets dat echt gewoon helemaal te gek was schrijf ik erin
dagboeken van vroeger heb ik ook nog ik vind het geweldig om die dingen te lezen xD
Het fijne van een dagboek is dat je het over dinge kan hebben waar je niet zo snel over praat met iemand bijvoorbeeld het helpt je om even alles op een rijtje te zetten en dat is bij mij soms wel nodig

(extended edition dan
)
Maar ik heb er geen tijd meer voor.. Ik mis het niet.
) best lachen om dat terug te lezen 'vanmiddag kwam ik Rachel tegen en gingen we bij mij samen pokemon kijken' 
De ene keer schrijf ik er niets in, want ik ga geen verslag van de dag uitbrengen, maar soms per dag wel een paar pagina's
Kan over echt van alles gaan..

nu bijna 2 jaar! en ik schrijf vrijwel iedere dag.. ik ben eigenlijk begonnen toen het uitging met mijn ex en ik alles van me af moest schrijven, en ik moet zeggen,, het werkt..