Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

vast niet perfect maar in mijn ogen wel beter dan het bovenstaande
Suuzert schreef:Hoi,
Aangetekend met handtekening retour
Jouw adres
Naam werkgever
Adres werkgever
Onderwerp: Betaling vakantiegeld en niet opgenomen vakantiedagen
Plaats, datum
Geachte naam,
Naar aanleiding van uw schrijven, dd. ..... jl., wil ik hierbij reageren. Ik heb besloten mijn rechtsbijstandsverzekering in te schakelen, naar aanleiding van de kwestie. Wettelijk is vastgesteld in artikel 6:641 van het Burgelijk Wetboek dat opgebouwd vakantiegeld en niet opgenomen vrije dagen incl. vakantie-toeslag uitbetaald dienen te worden. Het openstaande bedrag á €500,00 staat los van bovenstaand en dient u uit te betalen. Wanneer het bedrag niet 10 werkdagen na dagtekening van deze brief op mijn rekening staat geschreven, ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen door middel van een loonvorderingsprocedure.
De kwestie van het openstaande geld ligt tevens bij mijn rechtbijstandverzekering. Ik zal u hier op terugkomen, zodra de stukken zijn geanalyseerd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Hoogachtend, naam
Silfre schreef:Kleine aanpassing op de brief van mo:
Op de kwestie rondom de vermeende verstrekte lening ga ik nu niet verder in, hoewel dat niet betekent dat ik hiermee akkoord ben. Dit ligt tevens voor verdere behandeling bij mijn rechtbijstandverzekering en daar kom ik zo spoedig mogelijk op terug.
. Dit is m.i. een bruikbare aanvulling; uit 'openstaande geld' kan worden opgemaakt dat er terugbetaald dient te worden, je bekent hiermee in feite. Misschien kan ook de zin 'nav de kwestie' iets worden aangepast, deze lijkt er wat 'kaal' te staan nu. De brief van Mo lijkt een zeer sterke verder.