Gister, een dag als ere gister, mooi weer, alleen ik moest werken gister. Ik had er veel zin in, want het is erg leuk werk.
Ik heb altijd mijn mobiel mee, en hoorde hem gister onder werk tijd. Iemand had me een sms gestuurd.
Sommige mensen, net als mij, worden dan heel erg nieuwschierig, wie jou dan smst!
Het was gelukkig rustig, dus ik pak me telefoon, en lees het smsje:
"Heej heej, hoe gaat het? Ik heb er een punt achter gezet... Heb je zin om af te spreken vanavond? xxx hvj"
Mijn eerste reactie: van wie is deze sms? Bleek het van een dorpsgenoot te zijn hier. Aardige jongen, meer niet
. Ik ben met hele andere dingen bezig dan met verliefd worden op jongens. Eindelijk kan ik genieten van dingen etc. En verliefdheid, dat komt nog wel.Maar dit kwam vreemd uit de hoek. Deze jongen had een relatie met een meisje die aantal jaren jonger is dan hem, wegens protest van haar ouders hebben ze het ''uit"gemaakt. Deze jongen spreek ik weleens op msn, nou en uit beleefdheid vroeg ik weleens hoe het ging. Maar niet met bedoelingen!!! Zeker niet deze...
Hij heeft het dus nu echt uit gemaakt, en dus mij deze sms gestuurd...
Wat moet ik hier mee? Dacht ik als eerst. Nou ik heb een vriendin gesmst, en even een paar klanten geholpen. Toen smsje gestuurd dat het goed met me ging, en geen tijd heb om af te spreken. groetjes
Nou hij stuurde weer wat terug, maar dat "hvj" heb ik genegeerd... Zou dit juist wezen?

Maar wat ik nou wil zeggen, ik val altijd op de verkeerde jongens! Er zijn jongens waar mee ik denk, prima als vrienden. Maar die willen altijd net dat beetje meer :S. Hoe vreemd dan ook... Deze jongen heb ik denk ik 4x gezien, 3x gesproken. Verder ook op msn, maar irl is toch anders.
Natuurlijk wil ik wel verliefd worden, maar het moet je overkomen, je moet er niet naar gaan zoeken. Soms ga ik uit, of spreek af voor gezelligheid met mensen. Deze maand heb ik een date, ook leuke jongen hoor, maar ik kijk wel. Als ik nu al ga denken hoe die avond lopen kan, dan heb ik al geen zin meer. Maar als ik ook zo'n smsje krijg, ga ik te erg nadenken of het echt serieus is. En ik weet van mezelf, ik kan niet verliefd worden op deze jongen. Ook vond hij (heeft ie op msn verteld) vreemd dat ik nog geen vriend gehad heb. Hier op heb ik geantwoord: uiterlijk zegt niks over innerlijk.
Bokkers, hebben jullie dat ook? Dat je je vrienden aantrekt ofzo?
En vinden jullie het ook zo moeilijk om iemand af te wijzen? Want ik zit er nog mee...
ik heb dat ook veel gehad.. denk je vrienden te zijn en dan toch proberen te versieren.. dan is de hele vriendschap gelijk over!
Gatverdamme.
Ik zou er verder niet meer teveel op ingaan. Als hij door blijft smsen gewoon smsen dat je hier niet van gedient bent. Duidelijkheid is toch het enige wat werkt bij mannen.. hints snappen ze nooit
Die is niet zo vriendelijk dan... Ik zag zn gezicht en dacht van oh oh........
hahah