Vrienden en verliefdheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Vrienden en verliefdheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 08:52

Goede morgen beste bokkers :)

Gister, een dag als ere gister, mooi weer, alleen ik moest werken gister. Ik had er veel zin in, want het is erg leuk werk.
Ik heb altijd mijn mobiel mee, en hoorde hem gister onder werk tijd. Iemand had me een sms gestuurd.
Sommige mensen, net als mij, worden dan heel erg nieuwschierig, wie jou dan smst!

Het was gelukkig rustig, dus ik pak me telefoon, en lees het smsje:
"Heej heej, hoe gaat het? Ik heb er een punt achter gezet... Heb je zin om af te spreken vanavond? xxx hvj"

Mijn eerste reactie: van wie is deze sms? Bleek het van een dorpsgenoot te zijn hier. Aardige jongen, meer niet :n. Ik ben met hele andere dingen bezig dan met verliefd worden op jongens. Eindelijk kan ik genieten van dingen etc. En verliefdheid, dat komt nog wel.
Maar dit kwam vreemd uit de hoek. Deze jongen had een relatie met een meisje die aantal jaren jonger is dan hem, wegens protest van haar ouders hebben ze het ''uit"gemaakt. Deze jongen spreek ik weleens op msn, nou en uit beleefdheid vroeg ik weleens hoe het ging. Maar niet met bedoelingen!!! Zeker niet deze...
Hij heeft het dus nu echt uit gemaakt, en dus mij deze sms gestuurd...

Wat moet ik hier mee? Dacht ik als eerst. Nou ik heb een vriendin gesmst, en even een paar klanten geholpen. Toen smsje gestuurd dat het goed met me ging, en geen tijd heb om af te spreken. groetjes

Nou hij stuurde weer wat terug, maar dat "hvj" heb ik genegeerd... Zou dit juist wezen? :P

Maar wat ik nou wil zeggen, ik val altijd op de verkeerde jongens! Er zijn jongens waar mee ik denk, prima als vrienden. Maar die willen altijd net dat beetje meer :S. Hoe vreemd dan ook... Deze jongen heb ik denk ik 4x gezien, 3x gesproken. Verder ook op msn, maar irl is toch anders.

Natuurlijk wil ik wel verliefd worden, maar het moet je overkomen, je moet er niet naar gaan zoeken. Soms ga ik uit, of spreek af voor gezelligheid met mensen. Deze maand heb ik een date, ook leuke jongen hoor, maar ik kijk wel. Als ik nu al ga denken hoe die avond lopen kan, dan heb ik al geen zin meer. Maar als ik ook zo'n smsje krijg, ga ik te erg nadenken of het echt serieus is. En ik weet van mezelf, ik kan niet verliefd worden op deze jongen. Ook vond hij (heeft ie op msn verteld) vreemd dat ik nog geen vriend gehad heb. Hier op heb ik geantwoord: uiterlijk zegt niks over innerlijk.

Bokkers, hebben jullie dat ook? Dat je je vrienden aantrekt ofzo?
En vinden jullie het ook zo moeilijk om iemand af te wijzen? Want ik zit er nog mee...

Anoniem

Re: Vrienden en verliefdheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 08:54

hvj :r ik heb dat ook veel gehad.. denk je vrienden te zijn en dan toch proberen te versieren.. dan is de hele vriendschap gelijk over!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 08:56

VivaLaVida schreef:
hvj :r ik heb dat ook veel gehad.. denk je vrienden te zijn en dan toch proberen te versieren.. dan is de hele vriendschap gelijk over!

Nou zo denk ik ook. En ja, ik heb wel smsjes gehad, met misschien paar stille hints. Maar ook toen laten weten dat ik het liever niet heb.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:01

Aaah, vervelend zeg! Wel goed dat je koel gehandeld heb. :)
En gelijk altijd maar dat 'hvj' terwijl ze je amper kennen en zweren de wereld voor je te geven, blah blah blah, bullshit.. ik kan daar echt niet tegen! Ik bedoel; je kent me niet en ik moet je niet! :?

Helaas heb ik hier op het moment ook last van.
Een vriend van mij die is ook verliefd op me, en loopt de hele tijd extra lief te doen enz. Nog een andere, loopt de hele tijd te flirten en aan me te zitten met zijn poten. (Overdreven knuffelen, hand om schouder leggen, proberen been en buik te 'strelen') -O- Gatverdamme.
Ik wil ze geen van allen, en ik heb al een vriend waar ik een lange tijd gek op ben. Gelukkig als het gebeurd waar hij in de beurt is heeft 'ie altijd leuke acties dat 'ie er even 'tussendoor moest' :))

Maar echt, het verpest idd ook gauw een vriendschap.. als ze je leuk vinden en jij hen niet, irriteer je je er 3x zo snel aan ook. _-:(

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:21

Ja vervelend is dat he.. Jongens moeten het altijd even op die manier proberen of je bezet bent of niet maakt dan ook niets uit :7 Ik zou er verder niet meer teveel op ingaan. Als hij door blijft smsen gewoon smsen dat je hier niet van gedient bent. Duidelijkheid is toch het enige wat werkt bij mannen.. hints snappen ze nooit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:27

Van t weekend nog iemand van vroeger die ehhh erg dichtbij kwam.. Tot mn vriend een barkruk naar zn hoofd slingerde := Die is niet zo vriendelijk dan... Ik zag zn gezicht en dacht van oh oh........ :x hahah

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:41

VivaLaVida schreef:
Van t weekend nog iemand van vroeger die ehhh erg dichtbij kwam.. Tot mn vriend een barkruk naar zn hoofd slingerde := Die is niet zo vriendelijk dan... Ik zag zn gezicht en dacht van oh oh........ :x hahah

:oo
Mijn vriendin moeten er echt niet mee aankomen met hvj etc.... kunnen ze een eind de boom in!

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:48

Hij kan die 'hvj' echter ook als vriend geschreven hebben. Misschien stuurde hij die sms juist omdat hij achter zijn relatie een punt heeft gezet en een gesprek met een vriendin kon gebruiken..

Ik wil maar zeggen, sommige jongens gebruiken dat 'hvj' ding ook als vrienden & als je dat niet leuk vindt, zeg hem dat dan gewoon.

Ik ken hem wel niet en ken niets van jullie geschiedenis, dus als jij grondige reden hebt om te denken dat die 'hvj' als echte hou van jou is bedoeld, dan zwijg ik :-)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:55

VivaLaVida schreef:
Nou das ook behoorlijk aso!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 09:59

haha :=
Tja... hij wist dat mijn vriend daar stond, had m zelf voorgesteld, en dan nog dronken mij proberen te zoenen (daar leek het iig op) tjah.. ik zou ook niet zo vriendelijk meer zijn als een meid dat bij mijn vriend zou proberen..... :=

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:10

Een barkruk richting iemand z'n hoofd slingeren is wel heel overdreven. Ik ben zelf ook behoorlijk heetgeblakerd, maar zoiets achterlijks zou niet in m'n hoofd opkomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:11

naja hoofd beetje overdreven haha :=

hij is gewoon niet zo vriendelijk dan maar kan er weinig aan doen :P

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:18

op het moment dat ze al gelijk eindigen met hvj
dan ben ik er al op afgeknapt en klaar mee....

het kan natuurlijk ook "ik hoor van je" zijn....maar typ dat dan gewoon,kan ik ook geen verkeerde gedachtes krijgen en hij geen verkeerde indruk achter laten ;)

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:25

Valeriej schreef:
Hij kan die 'hvj' echter ook als vriend geschreven hebben. Misschien stuurde hij die sms juist omdat hij achter zijn relatie een punt heeft gezet en een gesprek met een vriendin kon gebruiken..

Ik wil maar zeggen, sommige jongens gebruiken dat 'hvj' ding ook als vrienden & als je dat niet leuk vindt, zeg hem dat dan gewoon.

Ik ken hem wel niet en ken niets van jullie geschiedenis, dus als jij grondige reden hebt om te denken dat die 'hvj' als echte hou van jou is bedoeld, dan zwijg ik :-)

ja dat dacht ik even ook, zeker als je denkt dat hij misschien wel iemand nodig kan hebben, na een breuk, om mee te praten
ik gebruik dit soort dingen ook soms tegen mn vrienden en niet verliefd bedoeld
kan het dit zijn of zekers weten niet?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 11:56

Ik ben 't ook met Valeriej eens, knap dat je uit zo'n smsje kan concluderen dat ie verliefd op je is. :D

Okee, dat hvj is overdreven, maar misschien wilde hij wel een luisterend oor en voelt hij zich op zijn gemak bij je.

Cynn_x schreef:
Een vriend van mij die is ook verliefd op me, en loopt de hele tijd extra lief te doen enz. Nog een andere, loopt de hele tijd te flirten en aan me te zitten met zijn poten. (Overdreven knuffelen, hand om schouder leggen, proberen been en buik te 'strelen') -O- Gatverdamme.
Ik wil ze geen van allen, en ik heb al een vriend waar ik een lange tijd gek op ben. Gelukkig als het gebeurd waar hij in de beurt is heeft 'ie altijd leuke acties dat 'ie er even 'tussendoor moest' :))

Joh, even duidelijk zijn hoor. :+
In jouw geval had ik 't al niet zo ver laten komen dat ie een hand om m'n schouder zou leggen en al helemaal niet dat ie mijn been en/of buik wil strelen.
Dat zijn toch heus dingen die exclusief voor vriendlief zijn. :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 12:22

Voor de duidelijkheid (wat ik hier niet geschreven heb ;) maar wat wel gebeurd is)

hij heeft me meerdere malen gesmst waar zn vriendin (nu ex) naast zat.
hij heeft met me afgesproken, terwijl ie zn vriendin liet wachten :S
van het weekend kreeg ik smsjes met de vraag of ik hem een nachtzoen of knuffel wou brengen.

hoe ik hem ken, tot nu toe (tis de broer van een vriendin van me) dan kan ik zeggen dat ie me leuk vind of meer...

ook nodigd meneer zich zelf vaak uit om mee te gaan.
bijv. ik zou vorige week gaan zwemmen, of er plek overwas in de auto zodat hij ook mee kon!
nou sorry hoor, maar dit vind ik erg onaantrekkelijk of zelfs stom!

vorige week vertelde hij ook via sms/msn dat hij erg met gevoelens voor iemand anders zat. (gaat t belletje rinkelen??)

daarom is het niet mijn type