Hi Eindeloos Online

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Hi Eindeloos Online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 21:40

Wel zoekfunctie gebruikt, maar de onderwerpen waren óf oud óf gingen over een bepaald model toestel ;)

Mijn vraag:

Ik kan mijn contract verlengen en nou is mijn oog gevallen op een bepaald toestel waarbij je ook Hi Eindeloos Online kunt krijgen.
Omdat ik een 2 jarige contract aan ga, zou dat Eindeloos Online voor mij de eerste 12 maanden €2,50 kosten.
Normaal gesproken kost het €9,95.
Mijn vraag is nu:
Wát gebeurt er ná die eerste 12 maanden?
Gaat het stilzwijgend over naar €9,95
of kan ik het ook afzeggen
of zit ik er 2 jaar aan vast??
Ik kan de optie ook niet nemen, maar dan moet ik €69,95 bijbetalen voor het toestel.

aronneke

Re: Hi Eindeloos Online

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:42

Het wordt na 12 maanden stilzwijgend verlengd, staat ook in de voorwaarden als ik het goed heb. Ik heb trouwens geen idee of je het weer kan afzeggen. Met de 1000 gratis smsjes is dat wel ieder moment te doen.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:42

ik kan je al wel vast zeggen dat eindeloos online, geen onbeperkt internetten is ;)
ook bij eindeloos heb je een tegoed wat bijvoorbeeld na 2 youtube filmpjes al op is, of na een aantal foto's downloaden/bekijken en waarvoor je bijna het dubbele betaald als je er dan over heen gaat..

je zit er dan hoogstwaarschijnlijk 2 jaar aan vast, met het tweede jaar 9,95 per maand.

Petraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:45

Ik vrees voor je dat het verlengd word, ik had zelf dat ik het niet kon wegvinken en moest het er dus bij nemen.
Maar later bleek het inderdaad niet bepaald eindeloos te zijn. Mijn eerste rekening was 70 euro, keek per dag max. 20 minuten. Nu kijk ik er amper op en soms is ie nog 6 euro erbovenop, vind het dus erg zonde van het geld achteraf.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 21:45

Ja, zo'n vermoeden had ik al; die vuile stinkerds van de KPN... ^)

(Mijn vader heeft er 40 jaar gewerkt :') )

edit:
het is dus relatief voordeliger om een x bedrag voor je toestel bij te betalen? ;)

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 21:47

Nee, je kunt het niet afzeggen.
De ACTIE is juist dat je het de eerste maanden voor zo'n bedrag krijgt, zodat ze jou mooi kunnen strikken ook voor die twaalf maanden erna. Je kan het daarna alleen afzeggen als je de rest van het abbonementsgeld betaalt wat je nog schuldig zou zijn de rest van die 12 maanden.

Anders zou iedereen natuurlijk na 12 maanden meteen weer af gaan zeggen en dat is niet bepaald hun bedoeling :D!

Edit: het is inderdaad niet altijd eindeloos. Ligt eraan tot hoeveel kb (?) je gaat ofzoiets, daar heb ik verder ook geen verstand van.
Maar als je niets download kom je er eigenlijk vaak nauwelijks overheen..

Ik zou het er mooi niet bijdoen!
Laatst bijgewerkt door Appieee op 24-06-09 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 21:47

Ik weet genoeg :D
Thanks! ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 15:17

Heb vandaag maar eens met Hi gebeld over mijn contactverlenging.
Krijg nu de roze Samsung TouchWiz, à €13,95 per maand, zónder Eindeloos Online, ik hoef niet bij te betalen (terwijl dat op de site/de shop wel stond aangegeven) voor die foon én een gratis headset erbij :D

Eén nadeel:
hij is niet op voorraad, dus het gaat nog wel ff duren... :roll:

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:21

_Noraly schreef:
ik kan je al wel vast zeggen dat eindeloos online, geen onbeperkt internetten is ;)
ook bij eindeloos heb je een tegoed wat bijvoorbeeld na 2 youtube filmpjes al op is, of na een aantal foto's downloaden/bekijken en waarvoor je bijna het dubbele betaald als je er dan over heen gaat..

je zit er dan hoogstwaarschijnlijk 2 jaar aan vast, met het tweede jaar 9,95 per maand.

ECHT!? wat een ratten zijn het toch ook!
Ik was van plan om over twee weken de LG arena te nemen met eindeloos online maar dat kan ik dus beter niet doen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 15:25

Citaat:
Op Internet op je mobiel is een Fair Use Policy van toepassing.
1. Normaal gebruik; Met Eindeloos online kun je binnen Nederland feitelijk onbeperkt surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon of PDA. Surf Mobiel is niet bedoeld voor het gebruik van je mobiele telefoon of PDA in combinatie met je laptop – al dan niet via bluetooth.
Dit houdt in dat je op jouw mobiele telefoon of PDA:

kan surfen op het Internet via een browser op je telefoon of PDA
e-mail kan ophalen en verzenden op basis van het POP3 en SMTP protocol
kan chatten via Hi Messenger, msn messenger, Hyves messenger en alle overige chat toepassingen die in de mobiel portals van Hi te benaderen zijn
foto’s kan ophalen en versturen per e-mail
de weg kan vinden met behulp van een navigatie applicatie
kan e-mailen via webmail diensten, zoals Hotmail en GMail

Voor jouw data verbruik geldt geen vaste data limiet. De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online. Hierdoor ben je in staat om zonder zorgen te surfen en te e-mailen vanaf je mobiele telefoon.

2. Met Eindeloos online is het je helaas niet toegestaan om gebruik te maken van:

Voice-over-IP en aanverwante toepassingen
Applicaties die e-mail automatisch afleveren op je mobiele telefoon en die gebruikelijk in de markt worden aangeboden aan zakelijke gebruikers
een bedrijfsnetwerk via een Virtual Private Network verbinding

3. De simkaart behorende bij de aansluiting waarop je Eindeloos online hebt afgesloten, mag alleen worden gebruikt in een mobiele telefoon.

4. Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen. Bij gebruik in het buitenland worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

5. Eindeloos online kan alleen afgesloten worden in combinatie met de volgende spraak abonnementen:

Alle KPN Mobiel en Flexibel spraak abonnementen
Alle Hi spraak abonnementen
6. Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.

7. Indien je geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online (zie 1) zal Hi je hierover informeren en verzoeken het gebruik aan te passen. Hierbij geven wij tevens aan wat het gemiddelde dataverbruik van alle overige abonnees van Eindeloos online is. Je krijgt minimaal 2 keer de kans om jouw gebruik aan te passen. Indien je ondanks onze verzoeken blijvend geen normaal gebruik maakt van Eindeloos online, heeft Hi het recht het abonnement te beëindigen en jou een aanbod te doen voor een opvolgend abonnement.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:30

Best wel veel bla bla waar ik geen verstand van heb maar het komt er dus op neer dat je niet 10x meer dan de gemiddelde gebruikers internet mag gebruiken ?

Wat een rare voorwaarden. *gaat maar eens zo'n gladde verkoper in de shop over de toonbank trekken*

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 19:58

ik heb ze net gebeld er werd mij verteld dat het wel onbeperkt online is en dat je nooit extra hoeft te betalen
(1 min geleden gebeld) ze zeiden ook dat het sinds kort sneller is geworden...