Cranenbroek, kost ook niks, heb je ook niks (trampoline)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Cranenbroek, kost ook niks, heb je ook niks (trampoline)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 17:16

Wij hebben altijd een mooie uitspraak: Cranenbroek, kost ook niks, heb je ook niks :P
Zijn er nog meer mensen die er zo over denken?
Ik wil er misschien wel een trampoline voor mijn dochter kopen. Nu de vraag: IS dat wat???

Caira

Re: Cranenbroek, kost ook niks, heb je ook niks (trampoline)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:26

wie of wat is cranenboek?

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:29

Haha _O-
Wij hebben er ooit een hondenkussen gehaald voor weinig geld en die leeft in ieder geval nog steeds :P Verder hoor ik eigenlijk nooit iets slechts erover??

@caira: http://www.cranenbroek.nl/

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 17:32

Frances schreef:
Haha _O-
Wij hebben er ooit een hondenkussen gehaald voor weinig geld en die leeft in ieder geval nog steeds :P Verder hoor ik eigenlijk nooit iets slechts erover??

@caira: http://www.cranenbroek.nl/

Haha,
even uitleg. Cranenbroek is een BUD(get)-winkel met vestigingen in Brunssum, Budel, Dongen en Schijndel.

Heb je echt nog NOOIT iets slechts gehoord?

Ik wel hoor :j

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:32

Wij zijn vaste klant daar, en zeer tevreden over alles tot nu toe!
Ooit een keer een kruiwagen gekocht waar iets niet van klopte en dat werd gelijk netjes geregeld!

Karolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:32

Ik heb er ooit ruitenwissers gehaald die al kapot in de verpakking zaten. Toen ik daar op de parkeerplaats achter kwam en ze om wilde wisselen voor goede kwam ik tot de ontdekking dat ze allemaal al kapot waren. :=

Dat hondenkussen daar heb ik er inderdaad ook twee van gehad en die hielden zich heel goed. Ik had die altijd buiten liggen en dat hielden ze goed vol. Toen ze eenmaal kapot waren was dat wel een drama. heel mijn erf lag vol met kleine piepschuimbolletjes. En natuurlijk waaide het die dag heel hard. :roll:

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:33

Nee serieus niet := En het is nog wel in mijn eigen woonplaats :Y) en ik ken mensen die er hebben gewerkt. Echt nooit iets slechts gehoord. En mijn ouders halen er ook wel eens wat, dusja :P meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen :Y)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:35

Ik haal daar ook echt vanalles, prettige prijsjes.
Onder andere de damesboxers, 2 voor 4.50 van die nep bjorn borg dingen, zijn prima en gaan superlang mee. Ook in de graaibakken liggen soms echt leuke spullen.
Dat de kwaliteit mss wat minder is, weet je als je de prijzen ziet, dus ik vind het niet echt eerlijk om daar moeilijk om te doen, dan moet je iets duurs kopen waarvan je weet dat het kwaliteitsspul is.
Ik heb echter nog nooit problemen gehad met iets van van Cranenbroek.

[edit] bedenk me net dat het zwembad van mn ouders daar vandaan komt. Was toen iets van 30 euro en dat ding staat al 3 jaar overeind. Zo'n zak met zo'n opblaasrand van 4 meter doorsnee ofzo. Ding staat serieus het hele jaar door, bevriest en ontdooit weer, enige wat mn broertje er aan doet is het elke zomer schoonmaken en chloor erin en dan kan er weer in gezwommen worden. Prima kwaliteit dus, want de meeste opblaasbadjes gaan niet zo lang mee :+

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 17:40

Hmm, even buiten gevraagd, de trampoline van de buren (staat 2 jaar inmiddels en ze hebben 8! kinderen) is ook nog altijd goed.
Maar ze vragen 'slechts' 89 euro voor een trampoline van 244 cm doorsnee met net. Zo goedkoop, dat kan toch nooit wat zijn?
Bij andere vragen ze dat bedrag zonder net, en voor een net vragen ze nog eens 70 euro.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:42

Ik moet zeggen dat ik het altijd wel een prettige winkel vind, Leuke prijzen en de spullen die je er koopt zijn misschien geen superkwaliteit, maar het is ook algemeen bekend dat je flink moet neertellen voor echte kwaliteit...

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:46

Vrienden van me hebben daar de mega trampoline gekocht en moet zeggen, hij doet het goed ;-)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:49

Ik heb er nooit slechte ervaringen mee gehad. Vroeger zat er ééntje niet ver van de grens met België (kom niet meer op de naam van het plaatsje).
Meestal kocht ik er voor de winter een hoop fleece truien/vesten, warme jas en van die wandelschoenen. Steeds tevreden geweest over de
kwaliteit (en over de prijs ook uiteraard)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:53

ik vind cranenbroek heerlijk, vooral voor kleding en dergelijken...

Haal er vooral kleren die ik bij het paardrijden gebruik. Zo heb ik van die werk"schoenen/laarzen" met harde neuzen voor het mennen. Zitten heerlijk, kostte geen drol en zijn wel lekker warm in de winter. Of een fijne bodywarmer. Ook heb ik zo'n afschuwelijk lelijke jas die ze daar verkopen. Zo'n hele dikke zwarte met van die grote reflecterende strepen erop. Ding zit prima, is lekker warm in de winter en ontzettend handig als je per ongeluk in de schermering pas terug komt van een buitenrit.

Tuurlijk gaat het niet eeuwig mee, maar dat hoeft ook niet voor die prijs.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 18:22

Nickytje schreef:
Ik heb er nooit slechte ervaringen mee gehad. Vroeger zat er ééntje niet ver van de grens met België (kom niet meer op de naam van het plaatsje).
Meestal kocht ik er voor de winter een hoop fleece truien/vesten, warme jas en van die wandelschoenen. Steeds tevreden geweest over de

Uhh even denken, bij Reusel, uhh hoe heet dat gat ook alweer?
Oh JA! Arendonk!!
Even verderop kan je in de Bierhoeve zalige Steppegras eten, jummie!! :P

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:23

Wij hebben er vorig jaar de trampoline gekocht en mijn vriendin 2 jaar geleden. Leven allebei nog en zijn nog prima in orde. We hebben 3,05 en hebben er 119 euro voor betaald incl. net.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 18:24

Cassagrande schreef:
Wij hebben er vorig jaar de trampoline gekocht en mijn vriendin 2 jaar geleden. Leven allebei nog en zijn nog prima in orde.

Oke, dat is 3 met positieve trampoline verhalen. Ik ga er voor!! +:)+

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:37

Moet ik hierbij denken aan een soort Action :)? Ben er overigens nog nooit geweest, maar het is lekker dichtbij, dus misschien wel de moeite waard om eens te gaan kijken.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:47

Zoezi schreef:
Nickytje schreef:

Uhh even denken, bij Reusel, uhh hoe heet dat gat ook alweer?
Oh JA! Arendonk!!
Even verderop kan je in de Bierhoeve zalige Steppegras eten, jummie!! :P

Juist ja! Vlakbij Arendonk :D de Boerhoeve, dat moet ik onthouden!
Ik vind het best wel spijtig dat die van Craenenbroek daar weg is, ik kwam er wel een aantal keren per jaar. Degene er nu nog zijn, zijn te ver :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:52

SSDesign schreef:
Moet ik hierbij denken aan een soort Action :)? Ben er overigens nog nooit geweest, maar het is lekker dichtbij, dus misschien wel de moeite waard om eens te gaan kijken.

Nee, meer een soort boerenbond of welkoop

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:12

ik kom er regelmatig, gisteren nog, hele kar met werkkleding voor hubbie en ik moest geloof ik 56 euro nog wat afrekenen :D

Enne ik ben ook goed te spreken over de kwaliteit, haal er ook frutseldingen die ben ik na een tijdje meestal toch weer zat. En voor de prijs van daar gooi je het toch makkelijker weg ;)
Trampoline heb ik geen ervaring mee, maar wij hebben er destijds een klein bistrosetje gekocht en daar was iets mis mee. Ze hebben dat zeer keurig ogelost, dus als er al wat mee is, gewoon teruggaan. Ze zijn er namelijk goed klantvriendelijk en zoeken echt wel mee naar een goede oplossing.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:14

Hmm wij hebben wel eens een schommelbank gekocht daar.. maar die was niet zo stevig!
Nou gingen we er dan ook wel eens met 6 man op zitten haha.. :o

Misschien is de kwaliteit nu wel beter, was er laast nog om voor een ligbed te kijken, die leek echt wel stevig!
Helaas uitverkocht dus kan je niet vertellen of die ook echt stevig was haha. :D

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:15

ik kom er wel eens als we naar mijn tante gaan(Dongen)
ik vind het en leuke winkel om te neuzen.

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:15

http://www.vancranenbroek.nl/

We hebben er al best veel gehaald. Maar ook geen negatieve ervaringen.
Meestal dezelfde merken als in andere winkels, alleen goedkoper.

Nadeel, de drukte in de winkel zelf.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 20:30

vorame schreef:
http://www.vancranenbroek.nl/

We hebben er al best veel gehaald. Maar ook geen negatieve ervaringen.
Meestal dezelfde merken als in andere winkels, alleen goedkoper.

Nadeel, de drukte in de winkel zelf.

Ja die drukte! Pfff :(
Voor ons is die winkel ook 40 minuten verderop. We hebben besloten om zaterdag de trampoline te gaan kopen ;)

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:47

Mijn ouders hebben er ook zo'n reuze trampoline gekocht. Ding doet het top..
Verder zijn ze daar vast klant. voor grasmaaiers op benzine, speciekuipen voor de paarden, zo'n reuze partietent, gereedschappen zoals slijptollen doen het ook helemaal super +:)+(er zijn 3 huizen totaal verbouwd met dat ding) Alleen is het erg jammer dat het vanaf hier een flink eind reizen is. Anders zouden we er veel vaker komen..