Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
suuzepuus schreef:dat het toevallig een meisje is moet je helemaal vergeten. dat makt niks uit. wat mij alleen wel erg tegenstaat is dat ze een relatie heeft. heb je het daar weleens met haar over gehad?
, Ze heeft tijd nodig om na te denken wat ze nou wil ofzo.Saskiaatje schreef:Dan is het een kwestie van afwachten, totdat zij het uitmaakt met d'r vriend. Dan pas weet je dat ze het serieus meent met jou én dan hoef je je niet schuldig te voelen dat je met haar zoent, terwijl ze nog een vriend heeft.
En dat terzijde, wil jij een relatie met iemand die vreemdgaat in een relatie?
Saskiaatje schreef:Dan nog zou ik geen relatie willen met iemand waarvan je weet dat ze in staat zijn om vreemd te gaan, dat is toch geen goede basis?
meliciana schreef:en ze gaat niet echt vreemd. ze probeert gewoon voor zichzelf uit te maken wat haar juiste gevoelens zijn. ik vind dat ze dat recht heeft.
Lovebokt_ schreef:Ik heb daarna nog 2 keer bij haar geslapen en we hebben heel vaak met elkaar gezoent.. Als ze tot half 12 moest werken kwam ze heel vaak nog even langs en gingen we een rondje rijden, uiteraard werd er op afloop weer gezoent.
Citaat:Ik heb nergens zin meer in, alleen als ik bij haar ben. Ik heb geen zin meer in de paarden, en dat is niet eerlijk tegenover de paarden.
Saskiaatje schreef:Dan nog zou ik geen relatie willen met iemand waarvan je weet dat ze in staat zijn om vreemd te gaan, dat is toch geen goede basis?
meliciana schreef:Saskiaatje schreef:Dan nog zou ik geen relatie willen met iemand waarvan je weet dat ze in staat zijn om vreemd te gaan, dat is toch geen goede basis?
vind ik nogal kort door de bocht. niemand kan op zijn communiezieltje zweren dat hij/zij nooit vreemd gaat gaan. mensen kunnen altijd verliefd worden op iemand anders. de vraag dan is natuurlijk wat ze ermee doen. dit meisje heeft een vriend, en wordt verliefd op een meisje. denk dat het daar nog moeilijker ligt. en ze gaat niet echt vreemd. ze probeert gewoon voor zichzelf uit te maken wat haar juiste gevoelens zijn. ik vind dat ze dat recht heeft. wie weet loopt ze achteraf ongelukkig rond, wetende dat de ware (zijnde TS) haar door de vingers geglipt is. niemand is een onbeschreven blad. en je kan nooit voorspellen wie je ooit nog tegenkomt. moest ze nu constant vreemd gaan ligt het anders. maar ik denk dat dit wel anders is.
Voor ts kan ik alleen maar zeggen: afwachten. je vriendin moet een secure, veilige maar blijkbaar geen voldoening-gevende relatie gaan afwegen tegenop jou, iets nieuws en spannends. maar zo is een relatie altijd in het begin. kan wel begrijpen dat ze angstig is om die sprong te wagen. gewoon geduldig zijn, haar niet onder druk zetten, en eerlijk zijn tegen elkaar. wordt het echt te pijnlijk, gewoon breken met haar. soms is korte pijn beter, ik spreek uit ervaring...
Saskiaatje schreef:meliciana schreef:en ze gaat niet echt vreemd. ze probeert gewoon voor zichzelf uit te maken wat haar juiste gevoelens zijn. ik vind dat ze dat recht heeft.Lovebokt_ schreef:Ik heb daarna nog 2 keer bij haar geslapen en we hebben heel vaak met elkaar gezoent.. Als ze tot half 12 moest werken kwam ze heel vaak nog even langs en gingen we een rondje rijden, uiteraard werd er op afloop weer gezoent.
Ze wil het ook wel zeggen, maar.. tsja ik weet eigenlijk niet.. Ze zegt dat het niet zo makkelijk is, ze hebben een huis samen en een hond en ze weet niet waar ze dan naar toe moet..
Sorry hoor, maar mijn vriendin hoeft bovenstaand écht niet te proberen om vervolgens te zeggen "ik probeer gewoon uit te maken wat mijn juiste gevoelens zijn". Dan zeg je tegen je vriend dat je iemand anders leuk vindt en dat je niet weet wat je hiermee aan moet.
MacavityL schreef:Citaat:Ik heb nergens zin meer in, alleen als ik bij haar ben. Ik heb geen zin meer in de paarden, en dat is niet eerlijk tegenover de paarden.
Ten eerste zou ik me niet zo afhankelijk van iemand opstellen- interesse in je eigen ding blijven houden en niet alleen in haar. Ook zou ik haar de vrijheid en afstand geven om een keuze te maken (en hier ook heel duidelijk in zijn). Als het sinds januari speelt weet ze na 6 maanden best wel voor wie moet kiezen. Willen is een tweede, maar wel zo eerlijk voor alledrie.