Liefdesproblemen.. Ik weet het écht niet meer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lovebokt_

Liefdesproblemen.. Ik weet het écht niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 15:57

Ten eerste : dit is een goedgekeurde SA!

ik heb jullie hulp nodig. Ik weet het écht niet meer!
Ik zou vanaf het begin beginnen..

Ik heb gevoelens voor een Collega gekregen, Mischien wel veel te veel gevoelens. Ik had nooit kunnen denken dat ik nog eens op een 'Meisje' zou kunnen vallen.. Ik noem haar even M. M is 2O jaar en ik ben 17 jaar.

Het begon allemaal toen ze van een bewoner een sinaasappel had gekregen, ze vroeg of ik hem wou hebben omdat ze dat zelf niet luste, ze had wel zin in een appel. Dus ik een appel voor M gehaald en toen zijn we aan de praat geraakt, weliswaar over haar auto die ik prachtig vond!
We moesten best vaak samen werken, zij werkt in de zorg en ik in de keuken.. Iedere keer maakte we grapjes, Toen had ze een briefje in mijn postvak gelegt wat mijn telefoonnummer was.. Via hyves had ze mij al opgezocht en zo zijn we een beetje aan de praat gegaan.
Gewoon als vrienden dachten we toen, we gingen een beetje 'kl.oten' met elkaar en schijnbaar hadden we allebei het gevoel erin gegooid wat uit de hand liep. M is dus 2O jaar en heeft 4,5 een relatie met haar vriend, ze wonen ook al samen..
Het 'stinkmodder' ging door, en ik dacht echt wel gevoelens voor haar te hebben.
Toen kreeg ik een sms van M. Ik weet nog precies wat erin stond: Schatje, mischien wil je het niet horen of weten maar ik ben verlieft op je! i love you lekkerding.. Toen wist ik het zeker, maar ik wou het niet. Hoe kon ik nou verlieft op een meisje zijn?? Ik was toch echt 1OO% hetero!
Ik bleef een keertje bij haar slapen, ze wist nog niet dat ik gevoelens voor haar had. Er is toen niks gebeurt hoor .. Later kwam ik haar tegen met uitgaan, de nachtbus van mij reed niet meer dus ik besloot maar om lopend naar huis te gaan. Ze was een stukje met mij mee gelopen, we gingen eventjes op een bankje zitten en toen zoende ze me..
Ja ik wist het zeker, ik was verlieft op haar en zij op mij! Ik heb daarna nog 2 keer bij haar geslapen en we hebben heel vaak met elkaar gezoent.. Als ze tot half 12 moest werken kwam ze heel vaak nog even langs en gingen we een rondje rijden, uiteraard werd er op afloop weer gezoent. Nu zijn de gevoelens zo groot dat ik niet weet wat ik er mee aan moet en M weet het ook niet..
Zij heeft een vriend, ze zei tegen me dat ze op dit moment meer voelt voor mij dan voor hem maar ze vind het nog te vroeg om de relatie met hem te stoppen.. Ik snap dat ook wel, ik mijn geval zal ik het ook niet weten.
2 weken terug had mijn moeder mijn telefoon afgepakt omdat ik een te hoge telefoonrekening had..
Mijn moeder kent M ook. Nu was ik vergeten de smsjes van haar te verwijderen en mijn moeder heeft alles gelezen.
Mijn moeder ging zich dr natuurlijk mee bemoeien en heeft M een sms gestuurd dat we een keer moeten gaan praten, Maar het is haar probleem toch niet? Ik vind het al erg genoeg dat mijn moeder het weet. Ze heeft wel belooft om op het werk niks te zeggen want relaties zijn strikt verboden op het werk, en als het nog eens 2 'potten' zijn al helemaal.
Ik heb het verhaal maar even kort gehouden en niet uitgebreid want anders is het nog veel lezen.. Maar het komt er op neer, dat ik verlieft op een meisje ben en niet weet wat ik met mijn gevoelens aan moet voor haar.. Ze heeft nu nog een vriend, we hebben ook al een paar keer geprobeert om ermee te kappen maar dat lukt niet. Ik kan niet zonder haar en M niet zonder mij. We bellen en smsen heel veel, als ik een halfe dag niks van haar hoor word ik chagerijnig en andersom is het ook..
Maar ik wil dit zo niet verder, ze heeft een vriend en ik kan ontzettend jaloers zijn, maar ik wil haar ook niet kwijt. Ze heeft gezegt dat sinds dit met ons begon ( januarie ) ze nog maar 1 keer sex met haar vriend heeft gehad. Als hij haar zoent denkt ze aan mij, en ze heeft helemaal geen zin meer in de sex..
Wie o wie kan ons helpen want ik word er helemaal gek van!,
ik heb nergens zin meer in, alleen als ik bij haar ben. Ik heb geen zin meer in de paarden, en dat is niet eerlijk tegenover de paarden. Maar M vergeten kan ik niet. Wat ik voor haar voel heb ik nog nooit voor iemand gevoelt, de gevoelens zijn echt verschrikkelijk veel!

Bedankt voor het lezen, en ik hoop dat jullie het een beetje snappen

Saskiaatje

Re: Liefdesproblemen.. Ik weet het écht niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:48

Dan is het een kwestie van afwachten, totdat zij het uitmaakt met d'r vriend. Dan pas weet je dat ze het serieus meent met jou én dan hoef je je niet schuldig te voelen dat je met haar zoent, terwijl ze nog een vriend heeft.

En dat terzijde, wil jij een relatie met iemand die vreemdgaat in een relatie?

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:51

dat het toevallig een meisje is moet je helemaal vergeten. dat makt niks uit. wat mij alleen wel erg tegenstaat is dat ze een relatie heeft. heb je het daar weleens met haar over gehad?

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 13:44

suuzepuus schreef:
dat het toevallig een meisje is moet je helemaal vergeten. dat makt niks uit. wat mij alleen wel erg tegenstaat is dat ze een relatie heeft. heb je het daar weleens met haar over gehad?

Daar heb ik het best vaak met haar overgehad :j , Ze heeft tijd nodig om na te denken wat ze nou wil ofzo.

Saskiaatje schreef:
Dan is het een kwestie van afwachten, totdat zij het uitmaakt met d'r vriend. Dan pas weet je dat ze het serieus meent met jou én dan hoef je je niet schuldig te voelen dat je met haar zoent, terwijl ze nog een vriend heeft.

En dat terzijde, wil jij een relatie met iemand die vreemdgaat in een relatie?

Nou weetje, mijn gevoel voor haar is echt zoveel dat het me niks uit maakt.. Liefde maakt blind zeggen ze he!.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:38

Dan nog zou ik geen relatie willen met iemand waarvan je weet dat ze in staat zijn om vreemd te gaan, dat is toch geen goede basis?

meliciana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:16

Saskiaatje schreef:
Dan nog zou ik geen relatie willen met iemand waarvan je weet dat ze in staat zijn om vreemd te gaan, dat is toch geen goede basis?

vind ik nogal kort door de bocht. niemand kan op zijn communiezieltje zweren dat hij/zij nooit vreemd gaat gaan. mensen kunnen altijd verliefd worden op iemand anders. de vraag dan is natuurlijk wat ze ermee doen. dit meisje heeft een vriend, en wordt verliefd op een meisje. denk dat het daar nog moeilijker ligt. en ze gaat niet echt vreemd. ze probeert gewoon voor zichzelf uit te maken wat haar juiste gevoelens zijn. ik vind dat ze dat recht heeft. wie weet loopt ze achteraf ongelukkig rond, wetende dat de ware (zijnde TS) haar door de vingers geglipt is. niemand is een onbeschreven blad. en je kan nooit voorspellen wie je ooit nog tegenkomt. moest ze nu constant vreemd gaan ligt het anders. maar ik denk dat dit wel anders is.
Voor ts kan ik alleen maar zeggen: afwachten. je vriendin moet een secure, veilige maar blijkbaar geen voldoening-gevende relatie gaan afwegen tegenop jou, iets nieuws en spannends. maar zo is een relatie altijd in het begin. kan wel begrijpen dat ze angstig is om die sprong te wagen. gewoon geduldig zijn, haar niet onder druk zetten, en eerlijk zijn tegen elkaar. wordt het echt te pijnlijk, gewoon breken met haar. soms is korte pijn beter, ik spreek uit ervaring...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:55

meliciana schreef:
en ze gaat niet echt vreemd. ze probeert gewoon voor zichzelf uit te maken wat haar juiste gevoelens zijn. ik vind dat ze dat recht heeft.

Lovebokt_ schreef:
Ik heb daarna nog 2 keer bij haar geslapen en we hebben heel vaak met elkaar gezoent.. Als ze tot half 12 moest werken kwam ze heel vaak nog even langs en gingen we een rondje rijden, uiteraard werd er op afloop weer gezoent.

Sorry hoor, maar mijn vriendin hoeft bovenstaand écht niet te proberen om vervolgens te zeggen "ik probeer gewoon uit te maken wat mijn juiste gevoelens zijn". Dan zeg je tegen je vriend dat je iemand anders leuk vindt en dat je niet weet wat je hiermee aan moet.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:28

Citaat:
Ik heb nergens zin meer in, alleen als ik bij haar ben. Ik heb geen zin meer in de paarden, en dat is niet eerlijk tegenover de paarden.

Ten eerste zou ik me niet zo afhankelijk van iemand opstellen- interesse in je eigen ding blijven houden en niet alleen in haar. Ook zou ik haar de vrijheid en afstand geven om een keuze te maken (en hier ook heel duidelijk in zijn). Als het sinds januari speelt weet ze na 6 maanden best wel voor wie moet kiezen. Willen is een tweede, maar wel zo eerlijk voor alledrie.

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 19:48

Saskiaatje schreef:

Nja, het kan altijd voorkomen eh.. Als jij nu denkt de ware tegen gekomen te zijn en je hebt een paar jaar wat en als je dan toch echt de ware tegen komt..

meliciana schreef:
Saskiaatje schreef:

vind ik nogal kort door de bocht. niemand kan op zijn communiezieltje zweren dat hij/zij nooit vreemd gaat gaan. mensen kunnen altijd verliefd worden op iemand anders. de vraag dan is natuurlijk wat ze ermee doen. dit meisje heeft een vriend, en wordt verliefd op een meisje. denk dat het daar nog moeilijker ligt. en ze gaat niet echt vreemd. ze probeert gewoon voor zichzelf uit te maken wat haar juiste gevoelens zijn. ik vind dat ze dat recht heeft. wie weet loopt ze achteraf ongelukkig rond, wetende dat de ware (zijnde TS) haar door de vingers geglipt is. niemand is een onbeschreven blad. en je kan nooit voorspellen wie je ooit nog tegenkomt. moest ze nu constant vreemd gaan ligt het anders. maar ik denk dat dit wel anders is.
Voor ts kan ik alleen maar zeggen: afwachten. je vriendin moet een secure, veilige maar blijkbaar geen voldoening-gevende relatie gaan afwegen tegenop jou, iets nieuws en spannends. maar zo is een relatie altijd in het begin. kan wel begrijpen dat ze angstig is om die sprong te wagen. gewoon geduldig zijn, haar niet onder druk zetten, en eerlijk zijn tegen elkaar. wordt het echt te pijnlijk, gewoon breken met haar. soms is korte pijn beter, ik spreek uit ervaring...

Dat heb je echt heel mooi gezegt! Soms denk ik ook écht dat ik wil stoppen met alles, ik ben gewoon verschrikkelijk jaloers als ik die naam van dr vriend al hoor! Maar ik geef toch echt teveel om haar dat ik niet kán stoppen.
Saskiaatje schreef:
meliciana schreef:
en ze gaat niet echt vreemd. ze probeert gewoon voor zichzelf uit te maken wat haar juiste gevoelens zijn. ik vind dat ze dat recht heeft.

Lovebokt_ schreef:
Ik heb daarna nog 2 keer bij haar geslapen en we hebben heel vaak met elkaar gezoent.. Als ze tot half 12 moest werken kwam ze heel vaak nog even langs en gingen we een rondje rijden, uiteraard werd er op afloop weer gezoent.

Ze wil het ook wel zeggen, maar.. tsja ik weet eigenlijk niet.. Ze zegt dat het niet zo makkelijk is, ze hebben een huis samen en een hond en ze weet niet waar ze dan naar toe moet..

Sorry hoor, maar mijn vriendin hoeft bovenstaand écht niet te proberen om vervolgens te zeggen "ik probeer gewoon uit te maken wat mijn juiste gevoelens zijn". Dan zeg je tegen je vriend dat je iemand anders leuk vindt en dat je niet weet wat je hiermee aan moet.

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 19:50

MacavityL schreef:
Citaat:
Ik heb nergens zin meer in, alleen als ik bij haar ben. Ik heb geen zin meer in de paarden, en dat is niet eerlijk tegenover de paarden.

Ten eerste zou ik me niet zo afhankelijk van iemand opstellen- interesse in je eigen ding blijven houden en niet alleen in haar. Ook zou ik haar de vrijheid en afstand geven om een keuze te maken (en hier ook heel duidelijk in zijn). Als het sinds januari speelt weet ze na 6 maanden best wel voor wie moet kiezen. Willen is een tweede, maar wel zo eerlijk voor alledrie.

Ja ik weet het allemaal niet meer hoor, word er soms ook écht gek van!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:42

Nou sorry maar ik ben het echt helemaal met Saskiaatje eens.
Zoenen is nog steeds vreemdgaan. Gevoelens voor een ander hebben is voor mij al vreemdgaan maar het is inderdaad maar wat je met die gevoelens doet. Hoe moeilijk het ook is, ik zou het aan haar overlaten wat er verder gebeurt maar zeker in je achterhoofd houden dat ze wel degelijk vreemd gaat.
Wel heel veel succes want ik kan me voorstellen dat het erg verwarrend en moeilijk is voor je.

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-09 16:22

Nou.. Ze heeft het tegen dr vriend gezegt. Verder weet ik nog niks maar ze heeft het iig gezegt.. Dat is wel een goed teken toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:57

[MW] > [LZP]

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:31

Dat is een goed begin, maar ik zou toch proberen om even een stapje terug te doen, totdat ze weet met wie ze verder wil.

Je hoort best vaak dat iemand die vreemdgaat zegt dat hij/zij het uit wil maken, maar dan komt het altijd net niet goed uit (ze willen de ander geen pijn doen, ze gaan net door een moeilijke periode, dat wordt financieel moeilijk, etc). Waarom zou ze het uitmaken als ze jullie allebei kan hebben?

Ik zeg niet dat dat in dit geval ook zo is, maar laat je niet door je verliefdheid verblinden. Het kan best dat het voor haar moeilijker is omdat je een meisje bent, maar dan nog moet ze een keuze maken.

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 18:40

Ik zat gisteravond te denken om écht te stoppen.. Ik kan het echt niet zolang ze bij haar vriend blijft..

Pff moeilijk moeilijk :\

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:56

Ik zou er ook mee stoppen als ze het niet uitmaakt met haar vriend ;)
Ik heb iets van als haar gevoelens echt wederzijds zijn en zij het liefst bij jou wilt zijn, zou de keuze toch zo gemaakt moeten zijn?!
Oja en ik ben het er ook mee eens dat zoenen al vreemdgaan is!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:28

Dit pik je toch niet? Zij heeft het mooi bekeken, 2 "relaties" Ik had dit niet gepikt, als ik verliefd zou zijn op jongen of meisje die tegelijk met mij, een ander ook heeft.. en niet weet wat hij/zij wil..

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 19:25

Nja, ik kan haar gewoon niet laten gaan :n

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:38

Kan je haar niet gewoon zeggen dat bijv eind volgende week moet kiezen omdat je dit anders niet meer wil?

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 09:48

Nou volgens mij is het nu over.. Ik stuurde haar gister een sms met erin dat ik het zo niet kan. Ja ze begreep het blabla en toen moest ik opeens kiezen of we ermee kappen of doorgaan, dus ik zei dat het zo gewoon niet kan zolang ze een vriend heeft maar ik haar ook niet kan laten gaan..
Ja ik zou toch niet krijgen wat ik wou want dat kon gewoon niet. Het kwam allemaal een beetje banketstaaf over vond ik dus stuurde ik haar een sms of ze het niet erg vond. Ze vond het wel heel erg maar snapte me helemaal want als ik een vriend zou hebben en zei niet had ze het ook niet zolang gekunt.. Tsja als ik een vriend had gehad had ik het echt wel uitgemaakt maar dat kan zei niet want blablabla :roll:

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:26

wat een (..) trut.. sjezus.. Sorry maar ik vind dat echt.. gewoon laag.. beetje van 2 walletjes eten. Jou helemaal gek maken.. pff..

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 10:39

Wat een piep Persoon zeg. Sorry maar vind dit echt K*T voor jou. JOu een beetje gebruiken, opnaaien en gek doen, en dr eige vriend er naast houden.

Meid, Dat je Lesbi. Bi, of hetro ben moet je niks schelen. echt niet. want je bent zoals je bent en je vrienden hebben het maar te accepteren!

Liefde maakt blind, weet er alles van... en ken dit soort situaties. maar je moet niet vergeten aan je zelf te denken. praat er is met iemand over die je echt vertrouw.! er zijn altijd mensen die je willen helpen.

Ga die meid proberen te vergeten. ze snoept waar ze snoepen kan (bijwijzevan). bij jou en bij dr vriend. wie weet heeft ze nog een relatie rondlopen?! je weet het niet.

en als ze het echt zo erg had gevonden had ze nee gezecht en had ze dr vriend gedumpt. zo zie ik het..

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:00

Tjah, volgensmij ben ik het met de meeste eens. Natuurlijk zit er altijd de kans in dat je een ander leuk iemand tegenkomt terwijl je een relatie hebt.. het gaat er inderdaad om WAT je ermee doet. Ze hebben een paar keer met elkaar gezoent dus dat is wel degelijk vreemdgaan. Als je een relatie hebt hoor je elkaar gewoon trouw te blijven en niet met een ander te zoenen, want dat heb jezelf in de hand. Gevoelens niet, die komen en die kun je niet zomaar negeren.
Als het meisje slim is kiest ze ervoor eerlijk te zijn tegen der vriend, en om even afstand van elkaar te nemen zodat ze erover na kan denken. Want zo neemt ze het er wel van..

Wie weet geeft ze TS dadelijk valse hoop, en kiest ze uiteindelijk toch voor der vriend. Wees er iig op voorbereid, je weet het maar nooit. Gun haar de tijd om een keuze te maken en zet der idd niet onder druk..

Succes ermee

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:16

Moelie heb je het topic wel goed doorgelezen? De TS geeft aan dat het al over is, M heeft voor haar vriend gekozen.

Wat een vervelende situatie. Helemaal als je nog nooit lesbische gevoelens hebt gehad. Dat is voor jezelf al wennen, laat staan als er dan ook nog eens zo gebruik van je wordt gemaakt...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:30

Ik vind dat die meid behoorlijk misbruik heeft gemaakt van jouw gevoelens...
Ze wil niet bij haar vriend weg, maar blijft ondertussen wel steeds met jou vreemdgaan, ik vind dat echt not done.

Meid; als ik jou was, kap er lekker mee, want hier ga jij niet gelukkig van worden.

@ Moelie; niet helemaal goed gelezen?