Ik weet nog of het hier hoort, maar mijn senseo gaat met geen mogelijkheid meer open.Ik had van die choco pads er in gedaan, dus koffie met choco smaak.Die zijn dikker dan normaal maar die gebruik ik wel vaker.De hendel gaat wel omhoog maar op het laast blijft hij steken.
Wij hebben het hier ook wel eens. Gewoon door blijven trekken. Ik was bang dat we hem kapot zouden trekken, maar moeten het regelmatig doen en hij is nog heel
Ons vorige senseo had dat ook, zuigt inderdaad vacuum. Ik zette dan nog een bakje met dezelfde pad erin en vaak kreeg ik hem dan weer open.
Trieske_
Geplaatst: 24-06-09 08:32
de senseo trekt soms vacuum....kijk echter wel uit want je kunt hem ook kapot trekken, anders gewoon even de dichtsbijzijnde winkel bellen en vragen om raad hoe hem het beste open te krijgen...
Eleionomae
Geplaatst: 24-06-09 09:10
Mijn oma had die ook, heb toen even goede klap boven op dat ding gegeven, zo kwam er net even beetje lucht bij en ging hij weer open
sjaslique
Geplaatst: 24-06-09 09:11
Dit klinkt heel herkenbaar inderdaad. Wij hebben dat ook een keer gehad en uiteindelijk is hij open gegaan, maar het heeft wat moeite gekost. Succes ermee.
Nou na een paar klappen er op te hebben gegeven doet hij het weer.Gelukkig maar want zo oud is hij nog niet.
Anoniem
Geplaatst: 24-06-09 17:03
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Arizona
Geplaatst: 26-06-09 12:10
Mijn senseo deed het ook met de 2 padshouder. Dan moet je idd de senseo even een dagje laten staan en is het vacuüm eraf. Omdat die van mij het wel erg vaak deed, gebruik ik de 2 padshouder maar niet meer. Met de 1 padshouder heb ik geen last.
secricible
Geplaatst: 26-06-09 12:42
Sterre_Nova schreef:
tja, je hebt er niet voor niets speciale pad-houders voor
Ehm je hebt daar GEEn padhouder voor, het gaat om de koffie met chocoladesmaak. Dat is een dikkere pad die in de 2-padshouder gestopt moet worden... Dus NIET met een speciale pad-houder.