Auto aan de bbq (autobrand)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Auto aan de bbq (autobrand)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 01:09

Vanmiddag had ik de deur van mn dakterras open poezels lagen lekker te luieren in de zon totdat er vuurwerk word afgestoken, boos loop ik naar mn dakterras om te kijken welke imbeciel miijn katten een stuip bezorgd. Ik zie alleen een grote familie zitten bij de over over buren een paar meter van mij af.
Nu lig ik net te slapen tot ik ineens vuurwerk hoor en een aantal harde knallen appelflap denk ik nog en spring uit mn bed om mn poezels te zoeken ik kijk door de luxeflexx omdat mijn kamer oranje opgelicht werd het eerste wat ik doe is zo staan :oo ik stap op mn dakterras en sta oog in oog met vlammen van meters hoog brandweer was er al gelukkig hele buurt staat blank. Ik ben heel erg geschrokken maar nog veel kwaaier omdat mn katten nergens te bekennen zijn die zijn zich dood geschrokken... Stelletje oelewappers....
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-06-09 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel iets verduidelijkt

xDramaQueen

Re: Auto aan de bbq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 01:33

Auto is opgehaald en de rust is terug in de buurt mn kamer stinkt maar er zijn al 2 poezels binnen waarvan er 1 lekker naast me lig te knorren en 1 beneden op de bank mn andere theemuts mist nog maar die komt vanzelf wel...

Palmera

Re: Auto aan de bbq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 01:36

Jeetje, dan schrik je even! Hopelijk is je andere kat ook snel weer thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 06:04

Ik snap niets van je verhaal wat stond er nu in de fik en wie was er aan het BBQen }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 06:14

k vind het ook redelijk warrig.. :+

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 07:18

Wat ik begrijp een autobrandje die dus weer geblust is en een TS die in zit over haar poezen?

Beestjes zoeken met drukte gewoon even een rustig plekje op totdat de rust weer is wedergekeerd. Die vinden daarna echt de weg naar huis wel weer terug (zoals je hebt gemerkt).. Maar het zou je auto trouwens maar zijn die in de fik staat, die komt niet ´vanzelf´ weer zonder kleerscheuren terug.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 08:35

Chiqa schreef:
Ik snap niets van je verhaal wat stond er nu in de fik en wie was er aan het BBQen }:0

zo warrig is het ook weer niet :D, een auto dus, die als een vleesje geroosterd werd :j
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 24-06-09 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 08:37

Bienotje schreef:
Wat ik begrijp een autobrandje die dus weer geblust is en een TS die in zit over haar poezen?

Beestjes zoeken met drukte gewoon even een rustig plekje op totdat de rust weer is wedergekeerd. Die vinden daarna echt de weg naar huis wel weer terug (zoals je hebt gemerkt).. Maar het zou je auto trouwens maar zijn die in de fik staat, die komt niet ´vanzelf´ weer zonder kleerscheuren terug.

van de auto was helemaal niets meer over :n is ook direct meegenomen, laatste poezel was idd ook snel terug, rond 4 uur stond ze voor de deur te mauwen, gelukkig.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd wat de reden is..

Erna_

Re: Auto aan de bbq (autobrand)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:19

Dat is schrikken midden in de nacht. Eerst natuurlijk van het vuurwerk, maar dan ook nog een brand naast je deur...

Fijn dat je katten in elk geval veilig terug zijn!