Foto Konijnenberg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Foto Konijnenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:22

Ik weet niet of jullie goede ervaringen hebben met dit bedrijf, ik in ieder geval niet.

Ik bestelde gisteravond een objectief dat ik al erg lang wilde. Geld overgemaakt via iDeal, voltooien.. foutmelding.. iets was mis met de SQL-server ofzo. Geen idee wat dat allemaal inhoudt, dus ik vernieuwde de pagina waarna ik een normale melding kreeg 'uw betaalopdracht is verstuurd, u kunt uw orderstatus in uw profiel bekijken'. Ik natuurlijk meteen wezen kijken of daadwerkelijk alles goed is verstuurd en ontvangen, niet dus. "Er zijn geen lopende orders". Afijn. Misschien eventjes tot morgen wachten, dan is hij er later. Drie keer raden.. nogsteeds geen lopende orders. Dus ik heb meteen gebeld met de vraag wat er aan de hand was. Ik scheen in de verkeerde volg orde te hebben besteld. Ik heb eerst mijn winkelmandje gevuld, daarna ingelogd en daarna betaald. Helemaal mijn fout natuurlijk. Maar het bedrag was wel van mijn rekening weg! Meneer heeft meteen de administratie gevraagd of zij iets hadden gevonden, ook niet. Ik moest maar een mailtje sturen met wat er op mijn afschrift stond. Dat heb ik dus gedaan en ik heb nogsteeds niets gehoord.

Het gaat natuurlijk niet om een paar euro, maar aardig wat geld wat ik absoluut niet kan missen als ik er geen objectief voor terug krijg. Ik wordt hier aardig gek van :+ . Ik vind dat als dit je als bedrijf overkomt, je er alles aan moet doen om het zo snel mogelijk op te lossen, zo niet.. dan wel natuurlijk. Ik heb vanochtend 11.00 gebeld en direct daarna gemaild, ik neem aan dat ze dan wel genoeg tijd hebben gehad om alles te doorzoeken etc. Ik vind het heel vreemd en ik denk niet dat ik ooit nog op deze site wat ga bestellen.

Hebben jullie ook ervaringen met dit soort perikelen? Hebben jullie tips?
Brandt los!

garny95

Re: Foto Konijnenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:26

hai anne,

Ik zou morgen weer gaan bellen met de man van de administratie, ik heb namelijk ook eens wat betaald, wa tik weer wilde terugdraaien omdat de levertijd nogal ging duren en ik kan niet anders zeggen dat dit uiterst correct en snel werd gedaan evenals het leveren. Ik vind het wel vervelend voor je, ik zou weer bellen, ik denk dat er geld onderweg ergens is verdwenen en dat ze mischien bij de bank aan het informeren zijn en dat kan ook weer duren. Succes.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:27

stug volhouden. heb je een rechtsbijstandsverzekering? in dat geval je bankafschrift afdrukken of kopieeren en hen mee laten schermen.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:28

Hoi Garny,
Bedankt voor je reactie. Ik zou het erg fijn hebben gevonden als ze dan even een mailtje hadden gestuurd wat ze er aan deden. Ik zit nu met m'n handen in het haar te denken over wat er allemaal kan gaan gebeuren :P Ik ben nog net geen advocaat aan het zoeken :P

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:29

je hebt vandaag gebeld en gemaild en je verwacht dat je meteen iets terug krijgt? die mensen daar zijn ook druk met het runnen van een zaak. heb dus gewoon even geduld. al kan ik me wel heel goed voorstellen dat het vervelend voor je is.

hahahaha, rechtsbijstandsverzekering ziet je aankomen als je nog maar 1 dagje zit te wachten

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:30

Lissy, het gaat om het principe, dat begrijp jij toch ook wel? Ik heb niets meer van ze gehoord dan 'we hebben geen orders van je staan en je moet maar even mailen naar de adm.' Ik vind het gewoon niet netjes van ze dat ze het een beetje op deze manier 'afwimpelen'

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:31

Gewoon volhouden. DE winkel staat goed bekend en ze zijn over het algemeen heel klantvriendelijk. Maar ze hebben meer klanten dan alleen jij, dus je kunt ook niet verwachten dat ze binnen een paar uur alles hebben opgelost.
Morgen gewoon nog een keer bellen.
Heb je inmiddels je afschrift van je rekening bekeken? Even printscreen maken, dan kun je ook laten zien dat je daadwerkelijk betaald hebt.

tantethee

foto konijnenberg heb ik nog nooit problemen mee gehad, is een grote zaak, met een vestiging hier in de buurt.de administratie is niet op de zaak zelf, daardoor duren dit soortdingen wat langer. ook eigenlijk nog nooit rare dingen van gehoord...
betaling mailen en er direct even achteraan bellen..naam opschrijven met wie je hebt gesproken..
het komt vast wel goed.
succes
Laatst bijgewerkt door tantethee op 23-06-09 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Pasamba

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb 6 juni een objectief besteld maar die was nog niet op voorraad. Ik zou een mail ontvangen wanneer de bestelling wel op voorraad was en het objectief opgestuurd zou worden. Nou stond er al de heletijd dat de orderstatus gesloten was. Dat vond ik al vreemd maar ik dacht, ik krijg vanzelf een mail. Nou heb ik tot nu toe nog niks gekregen dus ik heb vorige week een mail gestuurd wanneer het objectief binnen zou komen, dat zou gister gebeuren maar ik ben benieuwd of ik nou wel iets ga krijgen. := Bij mij gaat het ook niet om een paar euro's dus ik hoop dat ik binnenkort wel een mail krijg anders bel ik er ook achteraan! Baal er flink van.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:32

lissy, ik had niet gelezen over die ene dag. idd, dan nog geen rechtsbijstand. wacht eerst morgen eens af, is toch nog lang geen man over boord?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:34

Ik heb ze al een screenshot gestuurd van het afschrift, daar hadden ze ook om gevraagd. Ik ga hem ook zeker afdrukken, voor het geval dat..

@ Pasamba, wat rot zeg.. mijn objectief was wel op voorraad.. heel raar..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:34

ik vind het niet meer dan logisch dat ze je doorsturen naar de administratie. een persoon die daar de telefoon aanneemt kan verder ook helemaal niets voor je betekenen ;)

ik kom heel vaak bij konijnenberg en het zijn super klantvriendelijke mensen die ook zeker problemen goed oplossen. als je morgen aan het eind van de dag nog niets terug hebt zou ik gewoon nog even een keer bellen en evt vragen of ze je door kunnen verbinden

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:35

Mijn ervaringen met foto konijnenberg zijn zeer positief, ook wat betreft de geldzaken. Ik heb ooit eens een zelfde soort fout gemaakt en had binnen een week mijn objectief, het geld stond pas na 2 dagen op hun rekening dus ik zou gewoon nog even afwachten...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:37

Die mensen hebben ook meer te doen. Dus wacht even geduldig af, ik weet bijna zeker dat je wel een reactie krijgt, want het bedrijf staat toch goed aangeschreven :) En bij andere bedrijven duurt het vaak ook een paar dagen voor je reactie krijgt :) Dus wacht het even af en mocht je dan nog geen reactie hebben gehad dan kun je er nog extra achteraan mailen en bellen.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:38

Ik zit er ook niet over in dat het niet goed komt. Heb 2 keer eerder een objectief besteld daar en is altijd goed gegaan. Wanneer ik mail krijg ik vrijwel meteen, of in ieder geval de zelfde dag een reactie terug. :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:39

Het is inderdaad te vroeg om kwaad te worden. Ik vroeg om raad. Ik ben hier gewoon niet blij mee, daar is op het moment alles mee gezegd. Ik wil gewoon m'n objectief :P

En besides, ze hadden best even een mailtje kunnen sturen, kleine moeite, toch? Zij weten ook dat het niet goed zit en dat ik (en misschien nog meer klanten) m'n bestelling gewoon wil hebben, zo niet, m'n geld terug.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 21:40

Het ging ook om het idee. Als jullie hadden gezegd 'dat heb ik ook gehad' dan ging ik me meer zorgen maken inderdaad. Maar dit stelt iig een beetje gerust. :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:44

Heb ook alleen maar positieve ervaringen met Foto Konijnenberg. Gun ze even de tijd om het uit te zoeken, komt vast goed.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:48

Anne. schreef:
Het ging ook om het idee. Als jullie hadden gezegd 'dat heb ik ook gehad' dan ging ik me meer zorgen maken inderdaad. Maar dit stelt iig een beetje gerust. :)

Komt goed. Een slechte naam riskeren ze echt niet.
Het is alleen even lastig en vervelend :j

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:58

Hele goede ervaringen mee, al verschillende malen. Heb momenteel ook een ordertje openstaan, duurt weleens wat langer maar de mensen zijn altijd behulpzaam en het wordt (bij mij) altijd netjes afgehandeld.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:07

Anne. schreef:

Als ze je e-mail hebben ontvangen met je betalingsbewijs, dan moeten hun ook nog eerst kijken of hun het dan wel ontvangen hebben.
Soms duurd het wel even voordat hun het ook op hun bankrekening zien.

Daarbij ben je misschien wel een van de zovelen die mailen.
Dan moet je gewoon op je beurt wachten.

Ik werk bij de ANWB en dat is natuurlijk veel grootschaliger, maar daar komen 100derden mails binnen.
Die worden vervolgens gesorteerd (automatisch) en komen dan in verschillende bestanden.
En de mail die het langste in die bak zit word eerst beandwoord.

Dus dat kan inderdaad wel eens even duren.

Maar als je een mail hebt gestuurd met je bewijs dan word daar vast en zeker ook wel wat mee gedaan.
Gewoon nog even geduld hebben.
Als je donderdag middag niks gehoord hebt dan zou ik bellen.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:15

Maar hoe komt het dan dat er staat dat er geen orders open staan? Terwijl dat wel zo is in mijn geval.
Weten ze het dan wel?

hvjmerlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:18

Amanda schreef:
Anne. schreef:

Komt goed. Een slechte naam riskeren ze echt niet.
Het is alleen even lastig en vervelend :j

Het is een groot bedrijf in een klein dorpje mensen komen overal vandaan om er wat te kopen en ik denk dat ze het gewoon netjes gaan oplossen, want hierdoor krijgen ze dan wel een slechte naam
Hoop dat het netjes wordt opgelost

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:22

Volgens mij staat een order als gesloten als hij in goed en volledig in behandeling is genomen. Bij mij stond íe al binnen 24 uur als gesloten, maar hij is nog niet eens verstuurd, ze wachten nog op 1 onderdeel (dat stond ook aangegeven toen ik bestelde dat dat niet op voorraad was). Ik heb van de week even gebeld omdat ik nog iets toe wilde voegen en het toen meteen gevraagd :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:23

Oh oke, dan zal dat het wel zijn. :)