Ik ben vandaag vrij en mijn huisje aan het opruimen/schoonmaken. Begonnen met de slaapkamer en mijn dekbed IN hoeslaken over de reling van de gallerij zodat die even kon luchten. (Ik woon in een appartementencomplex, heb geen eigen balkon) Dit heb ik al vaker gedaan en is nooit een probleem geweest tot vandaag.....
Ik kijk toevallig naar buiten en zie mijn dekbed nog hangen. Wil doorlopen maar bedenk me op dat moment dat mijn dekbed er wel érg wit/kaal uitzag
Ik kijk nog eens goed en ja hoor... de dekbedhoes is weg maar mijn dekbed zelf hangt nog keurig over de reling.
Tegen beter weten in, ben ik naar buiten gelopen om te kijken of de hoes er niet héél toevallig afgewaaid was en beneden op de grond lag. Dat was dus niet het geval en kon ik me ook al niet voorstellen want ten 1e waait het maar héél zachtjes en ten 2e waait een dekbedhoes niet zomaar van een dubbelgeslagen 2persoonsdekbed af. Conclussie: Zeer waarschijnlijk vond iemand mijn hoeslaken zó leuk/mooi dat hij/zij besloten heeft om het van mijn dekbed te halen en het mee te nemen!
Ik vind het echt ronduit asociaal! Dit is het dekbedovertrek: 
Daahaaag Babbetje, ik had je nog maar kort, maar bedankt voor de koeie warme nachten
Wat vreselijk!!

Ik had hem ook nog nooit eerder gezien.
)
Wat een mega aso's zeg om jou je koetje af te pakken!