voetveeg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

voetveeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 09:18

ik voel me soms echt zo voetveeg.

zoals gister ook,

Me ouders hebben een vriend met een huis in spanje. Dat huis heeft een aantal kamers. Nu gaan me ouders met oud en nieuw daar heen. En mogen mijn broer en zijn vriendin en ik ook mee.

alleen nu komt het. Hij heeft geen kamers genoeg. Nu krijgen mijn broer en vriendin een eigen kamer met een gewoon normaal bed. en me ouders een kamer. En Ik ik mag mag op een luchtbedje bij me ouders op me kamer

ik wil totaal niet verwend klinken, en normaal maakt het me echt niet uit. Maar hoe me ouders het effe fijn vertelde, voelde ik me echt een voetveeg.

Zo zijn er wel meerdere kleine dingen. Van ag dat doet willeke wel. En niet eens ana mij vragen of ik wel zin heb om op te passen of wat dan ook.

Laast ook waren we op de boot. (waar je in kan slapen) Dus ik wou in de boot. Me broer en z'n vriendin kwamen ook slapen. Dus me me ma zo. Van nou dan slaapt willeke wel op de bank.

Het maakt me echt niet uit, wil best op de bank slapen. Alleen op de manier hoe! het verteld wordt. Voel ik me net een voetveeg.

En tja hoe leg ik me ouders het uit. Wil geen verwend kind zijn. Me broer en ik zijn namelijk 2ling. Ik ben ouder Maar heb soms het gevoel dat ik niet voor vol aan wordt gezien. (en niet alleen door me familie, ook door andere mensen om me heen)

En ook nog tj aik heb nog nooit een vriendje gehad. En sommige zeggen ik moet op zoek, andere van je meot niet zoeken. Vind ik iemand leuk dan pff. moeten ze me niet haha. Tja blijkbaar ben ik alleen maar goed genoeg voor me paard

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:24

Gewoon even zeggen wat je er van vind, dit is niet echt eerlijk zo. Zeggen dat je het niet erg vind om bijv op de bank te slapen, alleen dat het wel íets anders aan je gevraagd mag worden. :) Dat komt toch niet verwend over?

kaj

Re: voetveeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:27

Tja ik vind het eerlijk gezegd vrij normaal dat je broer en zijn vriendin die kamer krijgen dan.
Als jij een vriendje had gehad en je broer was vrijgezel dan had jij de kamer gekregen met je vriendje en had je broer op een luchtbedje mogen slapen.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:37

Ik ben het met kaj eens, je broer kan natuurlijk niet samen met zijn vriendin op een bank worden geprakt, aangezien jij alleen ben en dat goed past, komt dat natuurlijk het best uit. Je kan er iets van zeggen dat je het niet leuk vindt hoe je moeder het zegt, maar ik denk eerlijk gezegd dat ze het helemaal niet zo bedoelt.
Het is toch juist leuk dat je mee mag naar Spanje? En dat jullie met zijn alleen op een boot zitten enzo? Zijn een hoop mensen die dat niet kunnen zeggen...

Wat mannen betreft, voor iedereen is er wel een te vinden, jouw tijd komt nog wel, juist als je er niet naar op zoek bent gebeurt er opeens iets :)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 09:40

tuurlijk ik begrijp het helemaal. dat k dan op luchtbedje enz mag. Vind het niet erg. Maar de manier waarop. Van o dan planten we willeke wel daar!

en ik wil ook totaal niet verwend over komen. Want ik vind het harstikke leuk naar spanje enz. maar gewoon de manier op hoe ze het zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:45

En ik denk dat het gewoon echt niet zo bewust gaat. Dat ze het zich niet realiseren :) Maar gewoon uit praktisch oogpunt eigenlijk. Van ooh, die slapen daar en daar, en wij daar. En dan kan Willeke dus net zo makkelijk even daar slapen want da's het meest praktisch :) Zeker niet met de achterliggende gedachte van 'tis Willeke maar'. Zo denkt de gemiddelde mens echt niet hoor :)

Ik denk echt dat je je het je niet zo moet aantrekken en persoonlijk nemen :(:) Nergens voor nodig, en zeker niet eens zo bedoeld. Als je hier een opmerking over maakt, dat je het aantrekt, dan denk ik dat ze je eerder verkeerd begrijpen... :) Dat het erom gaat dat je op een luchtbed moet bijv. Ipv alleen de toon / gang van zaken.

Trek het je allemaal niet zo aan, geniet van de leuke dingen, en ga van het positieve uit, ipv met een negatieve instelling naar dingen kijken en het zo opvatten. Want de enige die er last van heeft op die manier ben jij zelf, en vaak ook nog echt onnodig :)