Ojee, ik snap even iets niet he en jullie bokkers weten vast wel raad

Per 1 juli gaan de prijzen van de energieleveranciers omlaag en nu zit ik bij de NUON met verschrikkelijk hoge prijzen voor een 1 persoons huishoudentje
verbruik per jaar schijnt op een heel gezin uit te komen, althans dat voelt mijn portemonnee wel..Nu kan ik dus overstappen en een vast contract nemen, voor een jaar..MAAR, ik heb dus sinds vd week nieuwe wasmachine, droger, koelkast en vriezer, A label, dus stukken zuiniger dan mijn Z label uit het jaar kruik..ik moet het dus vast zetten en doe dat uit veiligheid maar op hetzelfde verbruik als ik dat nu afgelopen jaar had bij de NUON..maar stel, stel dat ik opeens stukken zuiniger leef en de rekeningen achteraf eel lager blijken te zijn..krijg ik dat dan terug dat geld? Of houd vast ook echt vast in en als ik me dan op bv 1000euro per jaar vast laat zetten en ik vebruik bv maar 700, ik die 300euro ook kwijt ben?
Help me??? hihi..moet nl voor 26 juni opzeggen en snap dr geen houtje van, oops.

ik kreeg meer het idee dat je per maand veel betaalde, maar dat niet verbruikte....