21 juli ga ik voor de 2e keer op voor mijn praktijkexamen en ik ga ervanuit dat het nu moet gaan lukken
Om ,als ik mijn rijbewijs eenmaal heb, lekker door te kunnen rijden was ik al zo links en rechts eens aan het rondkijken voor een kleine/goedkope auto.
Op marktplaats wel wat interessante dingen tegengekomen maar, met goede apk, toch nog redelijk aan de prijs.
Nou het volgende; een goede vriendin van mij heeft 2 auto's een golf en een mitsiubishi.
De laatste is inmiddels helemaal opgeknapt en deze gebruikt ze dan ook alleen maar.
De golf wil ze graag kwijt.
Voor zover ik aan de buitenkant heb gekeken zit er weinig tot geen roest op de auto, de deuren sluiten goed en alleen de lak is op het dak wat doffer geworden.
Ze verkoopt de auto inclusief nieuwe apk en grote beurt die ze , gratis, door een vriend van haar vader kan laten uitvoeren aangezien ze hem daar gekocht heeft.
Deze man heeft een gecertificeerd bovag bedrijf.
Ook komen er nog 4 (2e hands) nieuwe banden onder omdat deze achterbanden vrij weinig profiel meer hebben.
De geluidsinstallatie incl boxen laat ze zitten.
Precies weet ik het niet maar de auto is van midden jaren 90, heeft nog geen 2 ton op de teller en rijdt op benzine.
Zelf heb ik een prijs in mijn hoofd waar zij niet afwijzend tegenover staat, ik zou graag jullie mening horen!
Groetjes Manon

) en verzekering voor startende rijders is duur