Twee weken geleden de hele voortuin opgeknapt, tegels gelegd, leuke plantjes neer gezet en een bankje voor de deur! Hartstikke gezellig, lekker sfeervol!
Nu roept moeder vannochtend ineens; Nik, kom is kijken! Ik kijken, ja hoor, bankje verdwenen! Inclusief de plantjes die erop stonden en de asbak(!!!!). Ik kan hier zo pissig om worden!
D'r staan verdomme 300 andere bankjes, waarom dan juist die van ons! En waaromde plantjes en asbak! Wat moet je er mee!
We hebben de straat afgezocht en mama is nu op de fiets aan het zoeken of ze zo 'leuk' zijn geweest om hem ergens anders te zetten!
Helaas ligt er achter ons huis een sloot, waarvan ik vrees dat hij daar in beland is!
Ik snap alleen niet hoe ze de plantjes er bij hebben kunnen tillen! Ik neem aan dat ze erg dronken waren, anders doe je sowiets toch niet?
Ik kan er iniedergeval niet om lachen. Mensen moeten gewoon eens leren van ander mans spullen af te blijven!
Wat klote zeg!!! Vreselijk als mensen aan je spullen zitten. Ik zou wel als ik jou was aangifte doen van vermissing of al dan niet vernieling. Dan wordt er sneller actie ondernomen als er vaker zoiets bij jou in de buurt gebeurd.
ik zie ook altijd die bankjes aan kettingen liggen... te zot voor woorden dat zoiets moet...
Liezel1
Geplaatst: 21-06-09 11:57
Zou het niet zo kunnen zijn dat jullie bankje nu iemand anders zijn/haar tuin staat? Achtertuin welteverstaan, zodat het niet zo opvalt. Dat is dus de reden dat de buren hun bankje hebben verankerd in de muur.....
Chrissy_
Geplaatst: 21-06-09 11:58
Daar kan ik me af en toe echt zo boos om maken. Ik vraag me echt af wat zulke mensen daar nou beter van worden... Echt gewoon belachelijk dat je er tegenwoordig ook nog op moet gaan letten of je tuinmeubelen niet gejat worden. Het moet niet gekker worden
Nikki__
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-09 11:59
Ons buurt is normaal redelijk rustig als 't gaat om uitgaansjongeren. Wonen veel ouderen waardoor er niet veel 'te halen' valt. Zo heeft in de 'oude' voortuin altijd een stoel gestaan. Blijkbaar was die niet boeiend genoeg.
Wat ik ineerdaad wel weet is als er nieuw bankje komt, deze zeker aan de ketting gaat!
Ik weet niet of de politie hier wat aan doet..?
LizMD
Geplaatst: 21-06-09 12:00
Bankje bij ons staat al jaren in de voortuin, wij hopen juist dat ze hem meenemen, maar hier laten ze hem staan... Maar het is inderdaad belachelijk dat je niet eens meer dingen in je eigen voortuin kan zetten.
Jantine_
Geplaatst: 21-06-09 12:01
Jeetje wat zielig om dit soort dingen te doen, echt sneu gewoon.
Politie doet er denk ik niks aan
Lailaa
Geplaatst: 21-06-09 12:03
Hier gebeurt het regelmatig. Bij mijn ex (die woont dicht bij een asiel zoekers centrum) liepen er buitenlanders gewoon de tuin in, terwijl jij daar gewoon zit. Kijken ze naar binnen, zwaaien een x en trekken alles uit de tuin en nemen het mee. Waar gaat het heen hier.
Het gebeurd steeds vaker de laatste tijd... Laatst las ik op bokt dat heel zo'n loungeset verdwenen was.
Moelie
Geplaatst: 21-06-09 12:08
Pfff tegenwoordig moet je zelfs de bankjes vastleggen aan de ketting, want ze jatten alles wat los en vast staat... Echt triest! Hopelijk komt die alsnog terecht!
Anoniem
Geplaatst: 21-06-09 12:08
xdniesje schreef:
Het gebeurd steeds vaker de laatste tijd... Laatst las ik op bokt dat heel zo'n loungeset verdwenen was.
Dat is niet zo, de bestelling was gewoon helemaal verkeerd en niet afgemaakt
Misschien dat iemand een orgineel vaderdag cadeau wou ofzo, ik weet het niet. Nu marktplaats maar aan het afspeuren voor een leuk bankje. Vind dit zo saai!
Amanda_T
Geplaatst: 21-06-09 12:33
Dat is de reden waarom wij inderdaad alles aan kettingen hebben. We hadden eerst een hele mooie ploeg in de voortuin, maar die zat aan een ketting vast, die niet zichtbaar was doordat er grind overheen lag. Hebben toch een keer gehad dat de ketting 's morgens vroeg opeens 15 centimeter boven het grind was getrokken, dus hebben ze toch een poging gedaan tot de ploeg jatten. Helaas voor hun, gelukkig voor ons dat het niet ging...Sommige mensen....
Balen hé... Gebeurt wel vaker bij ons in de buurt... Ze hebben bij ons ook een keer een te koop bord in de voortuin gezet Daar kon ik dan wel om lachen, haha!
Alle omleidingborden liggen ook hot en her momenteel. Bente, als jij ergens een 2 zitters ziet, met daartussen in en tafeltje, wil je even een gil geven ? Misschien dat je hem toevallig tegenkomt?