Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aldewereld schreef:Zijn er mensen die eens meegedaan hebben aan zo'n programma? Dus een metamorfose gehad hebben in hun huis of tuin? Lijkt me namelijk best gaaf om mezelf eens op te geven voor zoiets, Lodewijk of Thomas over de vloer
Ik neem aan dat je de kosten wel zelf moet betalen?
anneM_Ajax schreef:Wij hebben meegedaan aan Eigen huis & Tuin. Maar toen was ik 10 ofzo?
Alles scenes 100x gefilmdMaar was wel leuk. Die Nico was een hele fijne man en de rest van de klussers en de crew ook!
Bij ons is er een vaste trap geplaatst naar de zolder zodat daar mijn kamer kon komen. Normaal heb je dan wel kosten, maar de fabrikant heeft toen gezegd dat als de bedrijfsnaam incl logo groot en een tijdje in beeld kwam, dat we dan de trap gratis kregen!!!
Wij hebben dus niks hoeven betalen. Alleen moeten zorgen voor liters koffie en broodjes (ben het even gaan navragen mn geheugen gaat niet zover).
Voor bv een tuin moet je je budget opgeven. Vanuit dat standpunt gaan ze plantjes enzo shoppen. Je moet dus wel degelijk betalen. Alleen niet zoveel als dat ze het zelf koopt in het tuincentrum.