Meedoen aan 'Eigen huis en tuin'?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Parce

Meedoen aan 'Eigen huis en tuin'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 18:28

Zijn er mensen die eens meegedaan hebben aan zo'n programma? Dus een metamorfose gehad hebben in hun huis of tuin *D ? Lijkt me namelijk best gaaf om mezelf eens op te geven voor zoiets, Lodewijk of Thomas over de vloer :Y) Ik neem aan dat je de kosten wel zelf moet betalen?

Lynn_Nikita

Re: Meedoen aan 'Eigen huis en tuin'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:32

dat vroeg ik me ook altijd af
hoe zit het met de kosten?
Ik weetw el dat voor de opnames de decoratie materialen zolang geleend worden, en die worden erna weer ingeleverd, maar de rest??

Lijkt me wel handig, zo`n klussers over de vloer, alleen maar hopen dat het ook je smaak is wat ze maken

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:33

Aldewereld schreef:
Zijn er mensen die eens meegedaan hebben aan zo'n programma? Dus een metamorfose gehad hebben in hun huis of tuin *D ? Lijkt me namelijk best gaaf om mezelf eens op te geven voor zoiets, Lodewijk of Thomas over de vloer :Y) Ik neem aan dat je de kosten wel zelf moet betalen?

Dat vraag ik me dus ook altijd af, of je het zelf moet betalen?
Soms zie je ook die serie's uit amerika dat er arme mensen zijn met een bups kinderen die dan een spiksplinternieuw huis met allerlei gadgets krijgen, moeten hun dat ook betalen?

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:33

Heb ik me ook altijd afgevraagd, ben benieuwd, lijkt me echt een vermogen kosten sommige dingen!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:35

Even stipje, ik zit namelijk net te kijken en wij vroegen ons dit ook al af :D

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:35

Dat van die kosten heb ik me ook altijd afgevraagd. Soms komen ze echt met enorme dure lounge sets aan zetten en hartstikke dure volgroeide bomen en planten enzo. Moet je wel een leuke gevulde portemonnee voor hebben.

Mijn moeder vond dat ik me ook moest opgeven, maar lijkt me niks om op tv te komen :P

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:37

Dit kan ik op de site vinden:

Woon of ken jij zo’n straat waar de buren elkaars voordeur plat lopen, belangrijke voetbalwedstrijden natuurlijk samen worden gevolgd en de buurtbarbecue regelmatig wordt aangestoken? Of wil je juist contact maken met je buren en lijkt het je een uitstekend idee de bezem eens flink door de wijk te halen? Meld je dan aan voor de Straat van de Week en wie weet staan onze klussers binnenkort wel bij jou op de stoep! Vergeet niet aan te geven waarom juist jouw straat zo leuk is en wel een opknapbeurt verdient.

Heeft jouw beste vriend, vriendin, opa, oma of lieve buurvrouw niet zo'n makkelijk jaar achter de rug? Niet genoeg geld? Of juist altijd alles voor anderen over waardoor hij/zij zichzelf soms een beetje voorbij loopt? Geef die persoon dan op voor een tuin/huis-metamorfose verrassing! Vertel in je mail waarom hij of zij een metamorfose verdient.

Of wil je zelf graag een make-over in je huis of tuin? Stuur ons een mailtje met een duidelijke foto van hetgeen wel een opknapbeurt kan gebruiken!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:39

Ik heb begrepen dat als je meedoet dat je dan alleen de materiaalkosten hoeft te betalen, en die dan tegen inkoopsprijs, maar dus geen kosten voor het werk wat verzet wordt.

Weet het niet zeker hoor, maar wij hebben ons dat vroeger ook wel eens afgevraagd en toen hebben we dit gevonden.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:42

Ik hoop echt dat iemand mij eens opgeeft.. ik ben al 2 jaar tegen mijn tuin aan het vechten, maar de tuin staat nog steeds voor..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:54

De kennis van een kennis heeft ooit meegedaan met 'help mijn man is klusser' en die hoefde niets te betalen (ook geen materiaalkosten oid) zolang ze maar volldige mewerking verleende aan het programma... dus dwz buren/familie/vrienden die intervieuws afgaven, dingen die 100x over nieuw gefilmd moesten worden...

Stiekum vraag ik het me ook wel een beetje af, vooral bij die (belachelijk) dure dingen als palmbomen die zijn overgevlogen uit de noordpool of zo ;)

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 00:08

Ik zal ze morgen eens een mail sturen. Lodewijk voor de tuin en Thomas in mijn huis aan de gang. Zulke handige mannen zijn altijd fijn om rond je huis te hebben lopen ;) Er moeten een nieuwe badkamer (aanbouw) en keuken in. De keuken heb ik al, dat valt mee - alleen plaatsen. Ik breng wat koffie en koekjes rond :Y) Ja, nu ik er zo over nadenk; dat lijkt me best leuk - met mijn kop op tv *D

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 00:13

Ik heb mijn vader opgegeven voor de Ultieme Woondroom,omdat ons huis een jaar na de brand nog steeds een puinhoop is ivm verzekeringsproblemen, maar helaas zijn wij het niet geworden. Groningen was te ver weg. Maar dat was wel compleet vergoed dan (door sponsoren).

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 18:15

Bij een oud collega van mijn vriend zijn ze een keer geweest van eigen huis en tuin en toen was het geloof ik zo dat het helemaal opgebouwd werd een aangekleed en vervolgens werd daar de helft weer afgebroken toen de filmopnames waren geweest. Voor wat betreft het geld heb ik geen idee.

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 19:24

Wij hebben meegedaan aan Eigen huis & Tuin. Maar toen was ik 10 ofzo?
Alles scenes 100x gefilmd :P Maar was wel leuk. Die Nico was een hele fijne man en de rest van de klussers en de crew ook!

Bij ons is er een vaste trap geplaatst naar de zolder zodat daar mijn kamer kon komen. Normaal heb je dan wel kosten, maar de fabrikant heeft toen gezegd dat als de bedrijfsnaam incl logo groot en een tijdje in beeld kwam, dat we dan de trap gratis kregen!!!
Wij hebben dus niks hoeven betalen. Alleen moeten zorgen voor liters koffie en broodjes (ben het even gaan navragen mn geheugen gaat niet zover).

Voor bv een tuin moet je je budget opgeven. Vanuit dat standpunt gaan ze plantjes enzo shoppen. Je moet dus wel degelijk betalen. Alleen niet zoveel als dat ze het zelf koopt in het tuincentrum.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 19:48

anneM_Ajax schreef:
Wij hebben meegedaan aan Eigen huis & Tuin. Maar toen was ik 10 ofzo?
Alles scenes 100x gefilmd :P Maar was wel leuk. Die Nico was een hele fijne man en de rest van de klussers en de crew ook!

Bij ons is er een vaste trap geplaatst naar de zolder zodat daar mijn kamer kon komen. Normaal heb je dan wel kosten, maar de fabrikant heeft toen gezegd dat als de bedrijfsnaam incl logo groot en een tijdje in beeld kwam, dat we dan de trap gratis kregen!!!
Wij hebben dus niks hoeven betalen. Alleen moeten zorgen voor liters koffie en broodjes (ben het even gaan navragen mn geheugen gaat niet zover).

Voor bv een tuin moet je je budget opgeven. Vanuit dat standpunt gaan ze plantjes enzo shoppen. Je moet dus wel degelijk betalen. Alleen niet zoveel als dat ze het zelf koopt in het tuincentrum.

Haha, en ik maar denken dat die mensen dat gewoon kregen... Want zo laten ze het wel overkomen. Wel grappig dat je mee hebt gedaan vroeger :)

Ik heb nooit meegedaan, geloof toen ik 15 was wel eens mijn oma opgegeven voor dat programma omdat ik het zo zielig vond dat ze haar tuin niet mooi kon maken, maar uiteraard nooit wat van gehoord :P

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 20:00

Nou ja je koop het tegen inkoopprijs en dat scheelt een heleboel.
Maar idd ze doen het zo overkomen, terwijl je wel moet betalen :)
Overigens verschilt het per ding hoor. Bij ons was het de trap en de fabrikant bood dit zelf aan. De gewone praxis en tuincentrum dingen moet je een budget opgeven.
Dat was iig een jaar geleden nog zo.