Ik heb gescheiden ouders en ma komt nog regelmatig langs in het huis van pa, en ik woon hier. Vind ik niet erg..het punt is alleen dat mijn vader het liever niet heeft. Hij is in het weekend niet thuis en is dan bij zijn vriendin, en zo komt mijn moeder dan nog wel eens een bakkie doen hier. Ik laat haar niet buiten staan heb ik tegen pa gezegt..en hij deed er verder niet moeilijk over.
Maar nu is het hier nog wel eens een zooitje. Ik woon met twee mannen in een huis, doe het huishouden maar logisch dat alles de dag erna weer rond slingert. Wc poets ik ook regelmatig, maar aan de badkamer kom ik niet zo gauw. Wasmanden worden niet gebruikt dus handdoeken liggen vaak nat in de badkamer tot de was gedaan wordt. Vind ik niet zo'n punt, kom er om te douchen en mijn tanden te poetsen en doe liever wat extra aan de huiskamer.
Goed, ma is er dus en die gaat de badkamer poetsen. Wij zitten hier beneden, beetje aan het laptoppen. Ik had al plannen vandaag en ze had niet gezegt dat ze langs zou komen. Lag vanochtend nog met mijn vriend in bed toen ze ineens riep dat ik beneden moest komen omdat ze er was. Daar erger ik me een beetje aan. Maar goed, komt ze beneden staat ze bij de keuken en dan vraagt ze van wie krijg ik een bakkie koffie. Da's prima, wil ik best voor je doen.. maar niet op die toon. Goed.. wij reageren, krijg ik naar mn kop dat we een stelletje lamtakken zijn.
Ik vind het lief dat ze hier komt poetsen maar soms wordt ik een beetje gek. Ik krijg hierdoor mot met mijn vader. En daarbij is het zaterdag en had ik plannen..
Stelt eigenlijk niet zoveel voor.. ik erger me op het moment gewoon even. Af en toe heeft ze van die leuke woorden omdat ze zelf best gemakkelijk vloekt e.d. Als ik en mijn vriend geen zin hebben om mee te gaan met haar en haar scharrel, uit naar de stad ofzo..dan ben ik een saai wijf.. En ik moet eens niet zo zeiken en gewoon meegaan. Dan denk ik..zucht...laat me met rust ik heb geen zin.
BLEGHHH ik ga zo maar aan de chocola