Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. De auto was wel echt totall loss
Zal je link ff bekijken
Smartie2004 schreef:Wij kregen toen na mijn ongeluk de dagwaarde terug. De auto was wel echt totall loss
Het was allemaal heel snel gegaan. Ik ben samen met mijn zoon met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan.
De tegenpartij heeft de papieren ingevuld (in mijn geval de gemeente Den Helder, aanvaarding met een vuilniswagen)
Drie dagen later was de auto al weg naar de sloop, we hebben niet eens de tijd gehad om alle spullen eruit te halen. Gelukkig waren ze bij de garage zo vriendelijk om dit te doen.

saskiaojan schreef:Smartie2004 schreef:Wij kregen toen na mijn ongeluk de dagwaarde terug. De auto was wel echt totall loss
Het was allemaal heel snel gegaan. Ik ben samen met mijn zoon met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan.
De tegenpartij heeft de papieren ingevuld (in mijn geval de gemeente Den Helder, aanvaarding met een vuilniswagen)
Drie dagen later was de auto al weg naar de sloop, we hebben niet eens de tijd gehad om alle spullen eruit te halen. Gelukkig waren ze bij de garage zo vriendelijk om dit te doen.
tjong das ook wat, lijkt me niet helemaal de normaalste zaak zo snel, maar goed dat de garage zo vriendelijk was...
hoe was het met jullie btw
tienus63 schreef:Is het met de sloopregeling niet interessanter om de auto te laten uitkeren? En het wrak te verkopen/inruilen of geldt de regeling niet voor schadeauto's, of is zijn auto te jong voor deze regeling?