Gister was de eerste groep. Dat was gelukkig niet mijn groepje. Vandaag was de 2e groep, en jawel hoor, dat was mijn groep. Ik was er dus niet, terwijl de 3e groep (die nog niet gedebateerd heeft) wel helemaal compleet was. Toch koos de docent ervoor om mijn groep vandaag te laten doen.
Ik heb dus enorm veel 'geleerd' en voorbereid voor dit debat, omdat ik erg veel moeite heb met engels. Nu heb ik net via klasgenoten te horen gekregen dat ik nu dit debat alleen moet gaan doen tegen de docent. Dit is voor mij echt veel en veel moeilijker dan in een groep en ik moet nogmaals een stelling (die zij waarschijnlijk bedenkt, dus extra moeilijk en veel oninteressanter) gaan voorbereiden.
Is dit normaal dat ik dit als vervangende opdracht krijg? Ze weet dat ik het heel moeilijk heb met engels dus ik vind het een beetje vervelend. Daarnaast nog een probleem, ik heb over 1,5 week proefwerkweek waar ik natuurlijk goed voor wil voorbereiden. Ik heb deze week al heel veel achterstand opgelopen met het schoolwerk en wil dit graag inhalen. Tijd om dat nieuwe debat te gaan voorbereiden zie ik dan ook als nog meer extra tijd en moeite, die ik eigenlijk gewoon niet heb.
Graag jullie meningen
Wat moest ze anders doen..