oh oh oh wat is het toch weer een leuke tijd.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zipster

oh oh oh wat is het toch weer een leuke tijd.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:17

NOT

Mijn vader is 5 jaar geleden overleden, en hij was niet eens ziek, hij is gaan slapen en nooit meer wakker geworden.

Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik geslaagd ben, maar me vader zal niet bij de diploma uitrijking zijn hoor.
Zondag is het gezellig weer vaderdag, oh oh wat leuk toch allemaal weer. De reclames op tv zijn ook zooo fijn.....
4 juli is het precies 5 jaar geleden ;(
Dan komt er natuurlijk altijd nog bij dat hij me nooit weg zal geven als ik ga trouwen.
Nooit me eventuele kinderen kan zien. ;(

Bleeeh ik haat dit.

Gelukkig hebben we de zogehete 'muur' en de fake smile.

Moest het even van me afschrijven....

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:17

sterkte meis.

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:18

I know the feeling.... iets anders dan jij maar het komt op het zelfde neer, een lege plek in de familie. :(:)
Heb geen tips of mooie woorden, het is gewoon erg :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:19

Jeetje meid :(:)

Het is nooit leuk, maar zeker niet in dit soort tijden!

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:19

Nou vervelend, mijn vader had het ook vroeger, zijn vader is maar 40 geworden..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:20

jeetje wat erg meis! zijn ze er nog achter gekomen waardoor je vader is te komen overlijden?

Je hoeft je zelf niet strek te houden hoor, iedereen zal het begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt.

Heel veel sterkte

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:21

Jeetje, kan me voorstellen dat je niet happy voelt.

Veel sterkte komende dagen!

Anne_26

Re: oh oh oh wat is het toch weer een leuke tijd.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:22

Jeetje, inderdaad erg moeilijk!
Sterkte! :(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:24

Wat vreselijk meid... Leef met je mee!
In je hart is je vader er wel bij :)

Word er emotioneel van... het had mij ook kunnen overkomen... ik was 16 toen papa ineens grauw werd in zijn gezicht... achteraf in shock. Gelukkig had hij zelf al de doktersdienst gebeld en die brachten hem voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Een hartinfarct... zo erg dat als wij 15 minuten later geweest waren ik ook geen vader meer had.
Ben daarom zo dankbaar dat mijn vader wel bij mijn uitreiking aanwezig was. Want besefte heeeeel goed dat het zo anders had kunnen zijn. In 1 moment kan een leven zo veranderen....

Ik hoop toch dat je van je uitreiking kunt genieten, want het is toch een belangrijk moment :)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:25

Ik begrijp hoe je je voelt meis.. :(:) Mijn vader zal ook nooit bij die belangrijke dagen zijn, en idd rond vaderdag en de overlijdensdatum zijn altijd de zwartste dagen van het jaar. ;(
Naar zijn graf gaan helpt bij mij altijd erg veel, even alleen zijn met mijn vader, op een plek waar niemand je raar aankijkt als je staat te huilen, even je helemaal laten gaan. :)

Sterkte er mee de komende dagen. :*

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:26

Sterkte :(:) En toch nog gefeliciteerd met je diploma :j

zipster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 15:33

haha dankje :P

We weten niet hoe hij is overleden, waarschijnlijk is het iets van een herseninfarct geweest. Ze hebben we autopsie gedaan maar mochten niet in het hoofd van zijn toemalige vriendin.
haha, naar het graf gaan dat is een goeie |( Hij is begraven in Amerfoort daar woonde zijn toemalige vriendin ook. Hij was namelijk ook weer net 8 dagen vader geworden. Maar gelukkig is die vriendin weer gelukkig getrouwd en heeft er nog 2 kinderen bij |(

Het kromme ook is dat mijn moeder 12 was toen haar vader overleed, aan een auto-ongeluk. Ik was 10. Ze weet ook helemaal hoe het voelde.

Dankjewel allemaal!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:39

Jeetje, wat een verhaal.. ;( Sterkte ermee.. heb er geen woorden voor :o .

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:53

Welshcobfan schreef:
Wat vreselijk meid... Leef met je mee!
In je hart is je vader er wel bij :)

Word er emotioneel van... het had mij ook kunnen overkomen... ik was 16 toen papa ineens grauw werd in zijn gezicht... achteraf in shock. Gelukkig had hij zelf al de doktersdienst gebeld en die brachten hem voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Een hartinfarct... zo erg dat als wij 15 minuten later geweest waren ik ook geen vader meer had.
Ben daarom zo dankbaar dat mijn vader wel bij mijn uitreiking aanwezig was. Want besefte heeeeel goed dat het zo anders had kunnen zijn. In 1 moment kan een leven zo veranderen....

Ik hoop toch dat je van je uitreiking kunt genieten, want het is toch een belangrijk moment :)

Ik heb precies het zelfde als jij. Ik was een jaar of 14/15 toen ik thuis kwam en mijn pa asgrauw op bed lag. Ja de dokter is al gebeld, de ambulance is onderweg. We hadden geen 5 minuten later moeten zijn...
Ik word ook altijd emo van dit soort verhalen en ts ik leef onwijs met je mee. Hij is nog in je hart en op die manier is hij er altijd bij :) Heel veel sterkte de komende dagen!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 15:55

Ik heb ook echt n hekel aan vaderdag :( die van mij is al heel wat jaren overleden. Maar dat gevoel wat je elk jaar krijgt als 'vaderdag' weer op tv komt en onder de aandacht gebracht word verdwijnt nooit...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:28

Ik snap wat je bedoeld, lijkt me vreselijk. Mijn vriend is zijn moeder jong verloren en heeft dit dus bij moederdag e.d.
Sterkte aankomende tijd.

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:38

Ik weet van mijn vriend hoe moeilijk het kan zijn (3jaar terug onverwacht zijn vader verloren), neem aan dat hij dit soort tijden ook zwaar vind maar hij praat er niet graag over.
En als je het fijn zou vinden om naar het graf te gaan kan dat toch (wel een stukje reizen maar nog wel te doen). Heb je niet een broer of zus of een andere familielid die mee zou willen?
Het helpt misschien wel dat je moeder weet hoe het is.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:45

Prettig dan dat je het met je moeder er goed kan over hebben, omdat zij ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt.

Sterkte de komende tijd ;)
En uiteraard gefeliciteerd met je diploma, dat is natuurlijk ook niet niks.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:51

dat is inderdaad helemaal niet leuk :(:)
probeer het een plekje te geven, ookal doet het pijn. Sterkte!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:10

Ik snap je volledig. Mijn vader is ook overleden, 3 juli is het alweer 10 jaar geleden. Ik ben ook geslaagd en hij zal er ook niet bij zijn op mijn diplomauitreiking.. Sterkte!