Jarig Joetske verveelt zich

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joets

Jarig Joetske verveelt zich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 09:40

Hey hoi,

Omdat bokt bekend staat om veel antwoorden in korte tijd vraag ik jullie hulp :D
18 juni, ik ben jarig nou gefeliciteerd hiep hiep hoera.
Ik dus netjes vrij gevraagd vandaag en lekker uitgeslapen tot een uurtje of 10.
En nu? Nu verveel ik me waar ik al bang voor was.

Ik vier mijn verjaardag van het weekend pas omdat mijn vriend op donderdagavond na zijn werk altijd direct door naar school gaat.
Tot een uur of half 11 vanavond ben ik dus alleen thuis.
Vrienden van me zijn gewoon aan het werk en ik bedenk me dat ik misschien ook maar gewoon beter had kunnen gaan werken.

Maargoed nu ben ik dus een beetje een plannetje maken wat ik eens zal gaan doen.
Te beginnen met dit ideeën topicje openen en daarna lekker een uurtje lezen in bad.
Vervolgens lekker optuttelen en dan de deur uit.

Maar, en nu komt het, waar ga ik heen??
Het zal een uur of 12 zijn als ik klaar ben met badderen en tuttelen dus eerst moet ik nog even wat eten.
En dan? Ik heb een DSLR-camera gehad voor mijn verjaardag (een sony A300 voor de geïnteresseerden) en daar wil ik opzich wel wat mee uitproberen maarja waar ga je dan heen om foto's te maken :D

Ik heb ook wel zin om naar een thermaalbad te gaan, maar dan hoef ik nu ook niet in bad en te tuttelen.
Bovendien weet ik niet of dat wel zo'n succes is om alleen te doen.

Nog een optie is om naar een oude bekende in de noordoost polder te rijden maar dat kost me weer een teut benzine en daarbij weet ik helemaal niet of die wel tijd heeft vandaag, dus die zou ik dan eerst even moeten bellen.

Maargoed lieve bokkers, help mij :D
Ik heb dus zin om lekker een dagje iets te gaan doen, mogen jullie me zeggen wat dat dan wordt!

Met de groetjes van jarige Joetske :)

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:50

Als eerste gefeliciteerd!!!
Foto's maken kun je natuurlijk overal in de natuur of juist in de stad.
wat ku je doen tja.... van alles.
- Naar de kapper om je haar te laten knippen/föhnen/opsteken
- Lekker bij de paardjes tutten.
- Jezelf trakteren op een heerlijke lunch ergens
- de stad ff in voor kleren shoppen
- Lekker gaan wandelen/ fietsen.
- kunt op internet even kijken of er egens iets te doen (bijv tentoonstelling, evenement etc)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:46

GEFELICITEERD :D

ahh ben zwaar jaloers, ik kom momenteel om in het werk, heb nog 5 tentamens die ik moet leren voor volgende week (extreem veel ook :() en moet nog mn onderzoeksrapport voor de helft afmaken..

Maar genoeg plekken om te fotograferen!! Pak je camera en je fiets en schiet er gewoon op los! heb destijds heel veel foto;s gemaakt van kapotte schuurtjes, weilanden, beestjes, bloemetjes, de kassen enz.

Wat ik destijds ook had gedaan was plaatjes gezocht op internet en deze na geschoten! Zo kwam ik een hele gave foto tegen van waterdruppels, heb toen deze gemaakt:

Afbeelding