Ik hoop dat het goed staat, anders mijn excuses!
Ik ga maandag verhuizen! We hebben al sinds augustus het huis gekocht, en nu flink veel geklust (sinds eind april) en nu is het eindelijk zo goed als klaar (details nog, en de keuken e.d.).
Ik kom zelf uit zuidlimburg (Heerlen) en ga nu verhuizen naar Ittervoort. Bij Roermond zo in de buurt..
Vind het wel spannend, nieuw werk, weer beginnen met paardrijden (half jaar stop gehad) nieuwe vrienden.. alles opnieuw beginnen..
Dus mijn vraag, zijn er bokkers uit deze omgeving? (6014EH)? Ik zou graag wat plaatsnamen willen opnomen maar verder dan Ittervoort/Thorn/Maasbracht komt ik niet echt
Zo ja, lijkt het me leuk eens wat te kletsen, wat voor stallen zijn er in de buurt? Waar ga je uit? Wat is er in de buurt.. je kent het vast wel!
bvd,
groetjes Sanne
zit ofja... zat? in roermond op school. Hmm melick, euh odiliënberg Reuver Horn Haelen Roggel neer. Even wat namen die me te binnen schieten die in de buurt van Roermond liggen
Nou uit ga ik trouwens niet. Maar in Roermond weet ik wel dat er hele leuke clubs zijn
of hoe je dat ook noemt (als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan uitgaan) Hmm.. stallen.. zelf rijd ik bij een manege in Kessel maar vanuit roermond is dat wellicht iets te ver
)

maar goed, kan alles uitproberen he
ernstig toch.