Ik had enkele maanden daarvoor gevraagd of deze helemaal vast stonden zodat ik mijn vakantie kon boeken. Ja, de data stonden echt vast en ik kon gerust de dag erna op vakantie.
Nou mooi niet dus. De data waren verschoven en nou valt mn diploma-uitreiking in mijn vakantie, maarja ach dat kan ik wel missen. Gelukkig kan ik wel bij de eindgesprekken zijn.
Tot vanochtend!!
Morgen moeten we ons meesterstuk (eindscriptie) inleveren waarna we komende maandag ons eindgesprek zouden hebben. Dus ik van het weekend me helemaal lam getypt en tussendoor na ieder hoofdstuk zoals de leerkracht gevraagd had mijn concept opgestuurd. Allemaal prima dus want ik heb het af.
We kregen ineens een mailtje van de leerkracht. Hij vindt dat we allemaal wel heel laat zijn met onze meesterstukken. hij gaat het daardoor niet meer redden om alles na te kijken want hij heeft het heel druk.
Met als gevolg dat hij maandag pas weer na gaat kijken!!
Dus worden onze eindgesprekken ook maar even uitgesteld!!!!!!
Dat kan toch niet zomaar! Ik was echt helemaal over de rooie toen ik het las. Dus ik meteen de opleidingscoördinator gemaild. Andere studenten hebben hem ook meteen gemaild en gebeld met de vraag of dit zomaar kon.
Hij is met de desbetreffende docent gaan praten en die beweert nou dat alle concepten voor vrijdag binnen hadden moeten zijn bij hem. En dan morgen de officiële versies. Maar er is NIEMAND die ooit van die datum heeft gehoord. Daarnaast spreekt hij zichzelf tegen want in de eerste mail waarin hij meldde dat het niet ging lukken had hij gezegd dat hij alles tot zondag na had gekeken. Waarom dan tot zondag en niet de vrijdag die de uiterlijke datum was. En waarom heeft hij dan in de mailtjes van zondag dit niet vermeld??
Oftewel hij liegt dat hij barst. Maarja het is zijn woord tegen het onze. Dus dan sta je als student echt niet sterk.
Het is nu al zeker dat ik mijn diploma dus niet op zak heb voordat ik op vakantie ga. Nou dan ga ik met een gerust hart op vakantie. NIET DUS!!
Zo moest het even van me afschrijven. Iemand van jullie die weet wat we er aan kunnen doen?
Die man er persoonlijk op aanspreken heeft weinig zin want dan haal je je meesterstuk gegarandeerd niet want zo persoonlijk speelt hij het wel...
)
Ik zou een verzoek indienen bij de docent, al je e-mailverkeer enz. goed bewaren en dan afwachten.