Mijn vriend werkt as weekend alweer 2 weken achter elkaar, hij maakt dan dagen van 7.00 tot gemiddeld 22.00 uur.. Lichamelijk is het werk zwaar en hij klaagt dan dus momenteel ook over allerlei pijntjes en moe zijn.. Nu is het zo dat hij aanstaand weekend misschien weer beide dagen gaat werken, ik baal hier best wel van want doordeweeks zien we elkaar ook al bijna niet en als we elkaar spreken bellen we ff kort en gaat het 99% over zijn werk.. Als ik bij hem ben doen we weinig omdat ie hartstikke moe is, wat ook logisch is..

Aan de ene kant zegt hij zelf ook wel dat ie geen machine is, maar als zijn baas zegt dat ie moet werken doet ie dat wel..
Hij is veelste goed voor zijn werk en vergeet af en toe even aan zichzelf te denken.. Als ik dat zeg geeft ie me ook gelijk, maaaaaarrrrrr.......
Vóór deze zomerperiode hadden we min of meer afgesproken dat we de zondagen een beetje vrij zouden houden voor elkaar, maar hij heeft de afgelopen 2 zondagen wel gewerkt. De hele erge drukte duurt nog t/m volgende week en daarna is het weer rustiger zegt ie, maar dit moet ik dus eerst nog zien..

Ik wil er verder helemaal niet over zeuren tegen hem, maar momenteel voel ik me soms een beetje zijn huisvrouwtje.. Aangezien hij op zichzelf woont en geen tijd heeft om naar de winkel te gaan doe ik soms ff boodschappen voor hem en zet een wasmachine aan oid.. Dat doe ik graag, daar niet van, ik heb veel meer tijd als student zijnde, maar ik wil er ook wel eens wat voor terug eigenlijk
Onder het mom van geven en nemen heb ik nu het gevoel dat ik veel geef en hij veel neemt 
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Wat mag en kan ik van hem verwachten? Ik wil hem geen dingen verbieden oid, maar ik wil hem eigenlijk wel duidelijk maken wat ik hiervan vind en samen kijken of er een oplossing is..
Maar hij mest wel regelmatig mijn stal uit of zet mijn paard buiten, zodat ik dat 's avonds niet hoef te doen en lekker kan gaan rijden gelijk! Maar wij slapen dus ook zelden samen en heel af en toe heb ik het geluk dat ik hem voor mijn werk nog 10 min tref als het verkeer meezit.