écht verliefd zijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

écht verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 20:32

Ben jij wel eens écht verliefd geweest?

En dan bedoel ik; 5 kilo afvallen omdat je door de vlinders in je buik geen hap meer door je keel krijgt?
Echt de hele dag, elke minuut, aan diegene denken?
Ik nu 1 keer, en moet zeggen dat ik t soms best mis :+
*handige manier ook om af te vallen.. :') *

Girlgamer

Re: écht verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:34

Ja heerlijk is dat!
Ik was geloof ik wel wat afgevallen, maar daar was ik niet blij mee.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:53

Ik ben wel écht verliefd geweest (Op mijn huidige vriend, nu is het houden van)
Maar ik viel niet af hoor :D Ik eet me juist helemaal vol als ik verliefd ben, of juist spanning heb! (Toen maakte dat niet zo uit, want 4 jaar geleden woog ik pas 50 kilo :D)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:54

Een keertje en daarna nooit weer, die jongen heeft me toen zoveel pijn gedaan dat ik niet meer van iemand durf te houden ;(

Haha nee grapje hoor :P . Het was wel vervelend afgelopen met die jongen, maar dat heeft niks te maken met het feit dat ik nooit meer zo van een andere jongen gehouden heb..Iig niet zolang als bij hem :)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:55

mijn vriend nu is mijn eerste echte vriendje ... klinkt zo zoetsappig maar ben helemaal gek op hem :)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 21:03

hmm ja een kilo of 3... echt een onwerkelijk gevoel... je kan aan niks anders meer denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 21:34

Wel heel erg verliefd, afvallen niet gelukkig.

Met vriendje nu kom zelfs alleen maar aan, gaan geregeld ergens lekker eten of gewoon een ijsje halen, en snoepen is altijd al goede bezigheid van mij gewees ;)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 21:41

Ik eet altijd. En als ik verliefd ben nog meer dan normaal :Y)
Moet wel zeggen dat ik, bijv de avond van DE date, geen hap meer door mn keel kon krijgen van de zenuwen. Maar de dagen eromheen.. Pff, zijn heel wat koekjes gegeten hier!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 21:54

Been there, done that, never wonna do it again, ik voelde me zo hopeloos :D
Maar ok, werd ook niet beantwoord en duurde eeuwen voordat het over was, dus wellicht is het normaal anders.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:03

Jawel hoor, op mijn huidige vriend was nuchtere ik toch wel zo verliefd dat ik véél minder trek in eten had en zodoende 4 kilo afviel := In 1,5 week welteverstaan, want dat was toch wel de periode met een hoop onzekerheid: hij was nog bezet, we voelden iets voor elkaar, maat wat zou hij gaan doen?

Toen hij uiteindelijk aangaf te breken met zijn vriendin en wij vrij snel een stel waren, kwam m'n gezonde eet- en snoeplust weer terug :)) Maar goed ook, want je zo verliefd en onzeker voelen is écht niet goed voor je lichaam volgens mij :P

Die echt enorme vlinders hebben zeker nog wel 4 maanden rondgezweefd, dat ik bij het horen van zijn stem al kriebels voelde en als ik aan hem dacht weer zat te zwijmelen. Dit fase hebben we nu, na meer dan een jaar samen, wel gehad, en heeft vooral plaats gemaakt voor houden van en natuurlijk nog altijd wel dat heerlijke gevoel van 'hij hoort bij mij' :+:

Toch zou ik dat vreselijk heftige gevoel van het begin nog wel eens willen voelen, gewoon omdat dat toch wel erg heerlijk is :D

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:24

Ik ben hopeloos verliefd geweest op mijn vriend :+: !
Er gingen dagen voorbij dat ik continu bijvoorbeeld vergat om de bijlage mee te sturen in een mail. Ik stuurde het mailtje nog een keer, weer zonder bijlage. :o Ik vond/vind hem zo'n toffe peer, echt waar. Het enige dat ik wilde was bij hem zijn.
Soms heb ik dat nog, dan moet ik zo aan hem denken en wil ik zo graag bij hem zijn dat ik haast maak om thuis te komen. De Scheet. ;)

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:34

:+: eigenlijk is verliefd zijn écht een ziekte.. Inderdaad, ja heb het één keer gehad, ben helaas ook als een baksteen naar beneden gevallen waardoor de kilo's er gelijk weer aanzaten met al dat chocolade&drank om mijn verdriet te verdrinken, haha :Y)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:37

Ja, echt heerlijk.
Op mijn huidige vriend, ben nog nooit zo verliefd geweest. Voel me net een klein kind :o
Ben ook flink wat afgevallen, en wilde echt elk moment bij 'm zijn. Echt heerlijk die "verliefdheids-fase" :Y)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:38

Jawel.. 2 keer.. vreselijk. Allebei exen ondertussen. Huilen tranen met tuiten.. vréselijk. Ja 5 kilo afgevallen.. in 3 dagen tijd! wel toen 't uit was :+ vreselijk ik wil niet meer verliefd zijn!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:51

Hahha wel verliefd, maar afvallen gelukkig niet. Blijft er helemaal weinig over. :')
Eerste keer was op vakantie - tjahhhh - helemaal hoteldebotel. Op een Fransoos. Ofterwijl: vergeten die handel met veel moeite en vooral veel tranen toen ik wegging. Wat een drama was dat toen zeg :')
Tweede keer was een jaar geleden, jongen leren kennen en dat was bij mij meteen behoorlijk raak. Helaas beetje vreemd ge-eindigt toen. Ondertussen wel weer contact enzo, maar toch is het wel vreemd.

(en ook al vind ik het doodeng, ik zou best terug willen naar dat ene gevoel.... Maar ik heb ondertussen best een muur om me heen staan geloof ik :\ )

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 23:56

Ook wel helemaal hotel de botel geweest, en ik kan vertellen dat mensen dan echt helemaal gestoord van mij worden haha.
Afvallen verder niet echt.

Het is nu al heel lang geleden dat ik echt verliefd ben geweest en zou het wel graag weer eens willen voelen, maar net als A_lette heb ik ook een behoorlijke muur om mij heen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:07

Ik al een paar keer :o Zelfs zo erg dat toen het niet beantwoord werd, ik er wekenlang/maandenlang verdrietig om was (huilbuien, ruziemaken met diegene, niets meer willen). Gelukkig werd het ook een paar keer wel beantwoord en toen was ik diep en diep gelukkig :+: 'De wereld kan vergaan, maar wij twee blijven bestaan'-idee.
Verliefd zijn is heerlijk, maar het moet wel wederzijds zijn :D

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:30

Ik ben echt verlieft geweest ja maar kan me niet herrinderen dat ik toen niet kon eten.. Dat kon ik gelukkig nog gewoon ;)
Wel liep ik de hele dag rond met een brede glimlach en lachte naar alles en iedereen, dus ik was elk moment hartstikke vrolijk.
Nu nog steeds verlieft hoor (na bijna een jaar) maar er zijn al wel wat vlindertjes weggevlogen, tis iig niet meer zo erg als in het begin, haha.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:32

Oh ja hoor, ik ben enorm verliefd :D
Ik ben altijd blij als mijn vriend weer thuis is, als ik hem zie heb ik duizenden vlinders in mijn buik en het liefst pak ik hem vast en laat ik niet meer los :D
Ik ben helemaal verliefd!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:33

Ik geloof niet dat ik nooit écht verliefd ben geweest. :)

Genegenheid, een ik-vind-je-leuk-gevoel, maar niet een hele zware verliefdheid.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:34

Mloes schreef:
Ik eet altijd. En als ik verliefd ben nog meer dan normaal :Y)
Moet wel zeggen dat ik, bijv de avond van DE date, geen hap meer door mn keel kon krijgen van de zenuwen. Maar de dagen eromheen.. Pff, zijn heel wat koekjes gegeten hier!

HAHAHA, ik had nog niet eens gezien dat jij dat geschreven had, maar na de eerste drie woorden wist ik gewoon dat jij t was! :D

Ben twee keer echt verliefd (geweest). Vind het altijd vervelend, want ik kan er niet van slapen. :+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:36

Ja, heerlijk gevoel :D

Met m'n huidige vriend had ik het ook :+: en het heeft maanden geduurd! Ondertussen houden we superveel van elkaar en dat gevoel is ook fantastisch :D.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:01

Jaaa 2x, maar toch wel het ergst met mijn huidige vriend. :D
Niet dat ik niet kon eten trouwens, ik werd er zo hyperactief van dat ik vanzelf energie gebruikte en dus flink moest eten. :D
Weet nog wel dat ik bij mijn eerste date zo zenuwachtig was dat ik even overwogen heb om maar meteen de trein terug te nemen, slecht hihi :')
Ik heb wel een keer van de zus van mijn vriend gehoord dat hij een keer hartjes in zijn boerenkool zat te tekenen met een afwezig gezicht toen we elkaar net hadden leren kennen. :')

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:02

Ja ik ben al echt verliefd geweest! Allé eigenlijk nog steeds... Doordat we te hard van stapel gelopen zijn was de ontnuchtering des te groter waardoor we nu even afstand genomen hebben en alles rustig kunnen verwerken voor we definitief voor elkaar kiezen (of niet, maar daar wil 'k niet aan denken).
Elke keer ik aan hem denk voel 'k de vlinders door m'n buik gieren! Elke keer ik bij m'n paard ben kijk 'k rond of hij toevallig niet passeert, elke 5 minuten check 'k m'n mailbox om te zien of er niet een mailtje binnenkomt...

Ben zo zwaar verliefd dat het pijn doet als 'k niets van hem hoor... *zucht*

Alinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:53

Ja, op mijn huidige vriend. Hij gaat volgende week anderhalve week op vakantie en ik zit me al twee weken lang helemaal op te vreten :=. Heel erg irrationeel :p. Met het eten valt het wel mee, eet nog zat :P. Wel gieren de vlinders door mijn buik en is het met de concentratie niet zo best :P. Maar het blijft een heerlijk gevoel ;).