*kill*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 18:48

Ik wor helemaal gek van mijn IE.... *grrrrrrrr* ELKE keer dat ik op back derruk bij bokt iig (verder zit ik bijna nergens) krijg ik wit beeld, en dan: gereed... Ja dahahag, ik wil bohooooooookt...
Dus ik ga nu de hele tijd heel vuil kijken, en straks koop ik gewoon een kartonnen doos, daar schrijf ik: KOMPJOETUR op, en dan maak ik vellen met mooie tekeningen, en dat zijn dan mijn programma's, dat werkt veel beter dan dit stomme gek*t... Echt kwalitatief uitermate teleurstellend!
Als blikken computers konden doden dan was die van mij al lang in de hel beland, serieus waar... Wat een snert ding!
Bart, ik hoef je commentaar op mijn programma's niet, ik vind gewoon dat alle computers zuigen, op m'n werk ook, en daar werken we met Novell (geweldig volgens mijn pappie).... En dat ZUIGT me toch een partij! Computers zijn stom! ZE doen nooit wat je wil, en kunnen alleen maar hele domme berichtjes geven: te weinig geheugen (GA DAN TOCH EINDELIJK EEN GROTERE HERSENPAN KOPEN ROTDING), of: fout met programma: (LAAT JE NAKIJKEN DOOR EEN COMPUTER PSYCHIATER, EN ZEUR NIET ZO, ALS JE AANDACHT WIL MOET JE IN EEN PRAATGROEP WEZEN NIET BIJ MIJ)...
of, en dat is de ergste: Run time error (GA LEREN KLOKKIJKEN)...
Echt hoor, ik pip m nog een keer helemaal dood.... *schijnbeweging*

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:50

ik weet helemaal wat je bedoelt, onse com. heeft 't 4 dagen niet gedaan Boos! Boos! , stom ding! Extreme duivel

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:50

Ja, daar heeft mijn comp ook al last van Huilen
Gelukkig heb ik de comp van mijn vader nog..IK HAAT COMPUTERS OOK!!!
Behalve als ze het goed doen dan

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 18:59

Ik richt een praatgroep voor computerslachtoffers op... Wie doet er mee?
En dan richt ik gelijk een praatgroep op voor mensen die om welke reden dan ooke en beetje gefrustreerd zijN (vooral ikke zelf natuurlijk)....
grrrrrrrrrrrrrrrr (dat helpt alleen niet)
;lkjadf;lknadnvc.,mnz;vowhre (helpt ook niet)
Ik ga zo maar eens iets keduuk maken, want ik wor echt helemaal gek hier... Wat denken ze wel? Ik ben ik, en ik wil gewoon dat alles een beetje mee zit... Nee, ik heb niets te klagen, maar ik wil gewoon even een potje zeuren...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 19:07

Ja ik wil ook meedoen! Met die praatgroep!
Niet met iets keduuk maken, of misschien wel.. Me broertje heeft net een nieuwe hengel }> Ahh wel zielig he?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 19:13

Ik ben echt in een smijt alles maar kapot bui. Want ik raak helemaal over de z**k van die computer hier. I need a box!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:34

ik meld me ook aam voor de praatgroep Haha!

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:43

Die van mij is ook al een week zichzelf niet. Af en toe begint hij onheilspellend te knetteren om vervolgens uit te vallen en als of er niets gebeurd is weer op te starten, etterlijer. Gelukkig ben ik hem meestal te snel af en weet nog net op Ctrl S te drukken, mij krijgt ie niet klein.

Woensdag breng ik 'm weg, gelukkig is het garantiewerk en hopelijk is ie binnen een dag 'beter'want we hebben toch wel een beetje een haat/liefde verhouding en kan ik niet zonder hem (volgens mij bloost ie nu Haha! )

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:03

Waarvoor is Ctrl + S dan?
Wat kan je daarmee helpen?
Haha!

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:21

Ik wil ook in die praatgroep!!!!!!!!!!!!! Onze computer heeft om de 2 maanden een fatale crash........GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:24

Het klinkt misschien een beetje stom, maar ik kan niet meer zonder computer! dan moet ik bokt missen en als die leuke (k*t) mailtjes en kan ik me niet meer uitleven als hacksters! *zucht* Wat hou ik toch veel van mijn lieve kleine drollige PCtje!

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:25

Daarmee kun je saven waar je mee bezig bent, spirit, zodat niet al je werk voor niets is en je alles over kan doen.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:32

Ooooo, handy! Ga ik ook gebruiken }>
Gnagna, be prepared computer! Extreme duivel

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 10:42

ach, hier zijn ze alleen maar sloom (op t werk)....
Ik wordt er hier ook heel snel weer uitgeknikkerd, de sfeer neemt met de minuut af omdat iedereen er zo 'uitgeknikkerd' wordt als uitzendkrachtje zijnde. Ik wil dus ook wel even iets anders gaan zoeken, en ik ben gewon gaan solliciteren naar baantjes op t net. Ik laat me hier ook niet afzeiken en ik ga nu ook m'n werk voor zijn zodat ik er gewoon ff tegen kan. En dan een baan van 36 uur, maar wel hoger in t segment. Ik hoef dit echt niet hoor, wat een gezeur...
Ben nu dus weer op iets anders aan het killen...