Ad hoc beheer / anti kraak

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandybrandt

Ad hoc beheer / anti kraak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 19:00

hallo allen,

in Barneveld staat een pand te huur, via Ad Hoc beheer, zover ik het begrijp is dit een tijdelijke woonruimte aangezien het pand nu leeg staat. Nu las ik op de site dat je je alleen kan aanmelden via een huidige bewoner.

Heeft iemand hier ervaring mee? ik hoop zo dat er nog een andere weg is om je in te schrijven maar ik ben bang van niet. ik dacht misschien kent iemand het hier wel,ben benieuwd naar ervaringen.

groetjes,

mandy

Dreamer_S

Re: Ad hoc beheer / anti kraak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:12

mijn buurmeisje woont ook via dat idd.. en die zei ook dat je inderdaad alleen ingeschreven kan worden via een huidige bewoner.. het bevalt haar overigens wel goed :)

Mandybrandt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 07:32

ja het lijkt mij dus ook echt top! staan diverse panden in mijn omgeving waarbij dit is, maar zou echt niemand weten die via die organisatie woont, wat een balertje zeg!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:43

Hoe bedoelen ze huidige bewoner? De eigenaar van het pand? Waarom moet die haar inschrijven?

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 14:58

Ik heb ook gehoord dat het zo gaat, maar dan dat je ingeschrijven moet worden via iemand die zelf al bij de organisatie is ingeschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:53

Je moet voorgesteld worden bij ad hoc door iemand die ook via ad hoc woont. DE huidige bewoner van dat pand heeft er niets mee te maken. Je moet alleen een huidige bewoner van ad hoc je voor laten stellen.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 20:56

Vrienden van me wonen inderdaad ook via Ad Hoc in Halsteren, mooi rijtjeshuis, het is inderdaad alleen tijdelijk. Hun moesten inderdaad ook via een "geregistreerde" bij Ad Hoc inschrijven. De zus van zijn vriendin was gelukkig al ingeschreven. Misschien hier op bokt even vragen, is vast wel iemand die je ingeschreven kan krijgen :)

Mandybrandt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 20:47

ja inderdaad dat hoop ik . lijkt me ideaal! bedankt voor de reacties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:24

Houd je er wel rekening mee dat je ook na 3 maanden het huis al uitgezet kan worden? Ookal heb je het zo mooi geverft en heb je zo'nmooie laminaat vloer? 2 weken van te voren hoor je het en dan moet je echt gaan! Houd daar dus ook rekening mee met werk ed dat je dan echt vrij kan krijgen

Mandybrandt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 16:16

ja dat weet ik inderdaad, en daar houd ik rekening mee!
tnx voor de reactie. heb maandag intake gesprek spannend!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 16:26

Hey!

Hoe ben je uiteindelijk toch aan dat intakegesprek gekomen? Heeft iemand je voorgedragen, of gewoon de stoute schoenen aangetrokken en zelf gemaild/gebeld?

Mandybrandt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 14:10

ja heb inderdaad gemaild, had niet verwacht dat het zou werken eigenlijk, beter!

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:21

Ik heb ook antikraak gewoond :) idd geen dure vloeren of verf gebruiken ofzo, je hoort maar 2 weken van tevoren wanneer je er uit moet. Er is gelukkig veel goedkoop tapijt, en omdat de huur zo laag is heb ik de aanschaf van dat tapijt maar gezien als 'huurverhoging'

Was voor een heel huis (2 verdiepingen, 3 slaapkamers boven) 140 euro kwijt dacht ik... en het tapijt was nog redelijk bewoonbaar ook :)