Het wordt steeds gekker en erger!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

2misty2

Het wordt steeds gekker en erger!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 15:49

21 mei 2009 hebben wij voor onze ouders een mooie loungeset gekocht.
Vanochtend om 6 uur kwam ik beneden en tot mijn verbazing stond die er niet meer!
Ongelovelijk, waar gaat dat toch heen? Nog niet eens 1 maand in ons bezit en nu al gestolen!
Gelijk aangifte gedaan natuurlijk en het is verzekeringswerk maar dat iemand rond je huis snuffeld geeft me toch een vervelend gevoel. Wou het even kwijt!

Anoniem

Re: Het wordt steeds gekker en erger!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:49

Nou ja zeg, dat is brutaal. Gewoon uit je tuin gejat?

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:50

Nee man! wat erg..

Is dit nederland nog wel off..e?

Storm

Was het uit een afgesloten tuin?
Lounge sets zijn zeer in trek en leveren 2e hands op Mp ook nog het nodige op, Misschien kan je MP in de gaten houden?
Volgende keer je set maar aan de ketting leggen, tis jammer, maar helaas wel nodig...

123321

Bij ons gebeurt het heel vaak met oud en nieuw :j

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:52

Jeetje, de brutaliteit tegenwoordig he :oo
Je kan gewoon niets meer buiten laten staan, is toch niet meer normaal :oo

En wat Storm zegt, goed MP in de gaten houden..of hij daar voorbij komt.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 15:54

Gewoon uit de tuin ja. En we hebben hoge schuttingen en eigenlijk is het niet direct zichtbaar. Ze moeten al ervoor als gekeken hebben of het er stond maar heb niks vreemd vernomen.
Ik heb inderdaad marktplaats al afgezocht maar ja ook al vind je hem bewijs maar dat die van jouw is.
Wij gaan nu indd strenge maatregelingen nemen. Maar kom op zeg kan je dan helemaal niks laten staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:54

De pest is dat je niks kan bewijzen, als je 'm op MP ziet of denkt te zien. Die krengen lijken allemaal op elkaar en hebben geen serienummer wat ook op je aankoopbon staat oid... Controle is dus volledig onmogelijk...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:55

Jezzi schreef:
Bij ons gebeurt het heel vaak met oud en nieuw :j

hmm, dan zijn er meestal veel mensen op pad en staan loungesets normaal gesproken binnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:00

Belachelijk zeg, je kan idd al niks meer in je éigen tuin laten staan..... :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:08

He getsie wat naar en vervelend van jullie nieuwe loungeset. Het lijkt me zo'n griezelig idee dat er iemand in je tuin heeft lopen neuzen en jouw spullen heeft meegenomen...
Ik begrijp ook echt niet hoe het toch komt dat men niet meer van andermans spullen af kan blijven en je idd niets meer in je eigen tuin neer kunt zetten zonder dat t weg is :n

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 16:59

Dieven zijn van alle tijden.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:00

Ik werk op een instelling voor verstandelijk gehandicapten, een paar jaar geleden hebben verschillende dagbestedingsgroepen nieuwe tuinsets kunnen aanschaffen. Ook binnen een maand was de eerste set verdwenen...
Nog erger; 2 cliënten wonen samen 'zelfstandig' (begeleiding op afstand) in een huisje op het terrein. Op het moment dat ze beiden s'middags naar therapie waren is hun huisje leeg geroofd. Ziek gewoon, omdat het een bekende móet zijn geweest, die wist dat beide heren afwezig waren :(

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:07

Toevallig zeg, vorige week bij een collega van mij precies hetzelfde! Die hadden net de tuin compleet op nieuw gedaan. Nieuwe loungeset en ook een 'normale' tuinset. Ze wonen aan een weiland met een sloot ertussen en ook een dik hek hebben de dieven moeten doorknippen. Maar toch was 's ochtends alles weg, op de tafel met granieten blad na dan, die was te zwaar ;) ff ter waarde van 4500 euro weggehaald :( is het nou zo moeilijk om van andermans spullen af te blijven?!