Paardenspel Combining Horses: Suggesties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss__Sira

Paardenspel Combining Horses: Suggesties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 10:25

Hallo Bokkertjes,

Ik open dit topic nog maar eens in de hoop dat het mag blijven staan!

Samen met mijn vriend heb ik een paardenspel in elkaar gestoken, namelijk Combining Horses.
Te vinden op volgende url: http://www.combininghorses.nl

De bedoeling van dit topic is om te praten over suggesties of ideeen over het spel.
Je hoeft je niet in te loggen, je kan zo ook praten over suggesties of hoe jij een paardenspel ziet.. dan kan ik altijd zien wat ik heb en hoe ik het misschien beter kan maken nog.

De reden dat ik op bokt wil is omdat hier zoveel paardenfans samen zitten en zo kom ik verder, ergens anders lukt dat gewoon niet.

Het enige wat ik wel in mijn achterhoofd heb, ik wil geen ideeen of suggesties die een copie zijn van andere paardengames. Ik wil heel graag uniek blijven met mijn paardenspel.

Dus ik reken op jullie steun en inzet en dan kunnen we er samen wat gezellig van maken!

@ Moderators van dit topic:
Bij paardenlinks in de sticky plaatsen kom ik ook niet verder want dan kan ik gewoon mijn url plaatsen. Het gaat mij niet puur om de reclame maar vooral om de suggesties en ideeen voor het spel. Daar mogen enkel url's staan.
Vandaar zou ik graag een topic behouden op bokt...

Groetjes,
Miss Sira

geerte

Re: Paardenspel Combining Horses: Suggesties

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:37

het zou misschien leuk zijn als je wat meer dingen in de winkel van het spel kan kopen en dat je de dingen ook weer kan verkopen als je in geld nood zit bijv.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:39

ik vind het jammer dat de waarde van je paarden zo laag is...

edit: en ik kan nu niet inloggen?

Miss__Sira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:03

geerte schreef:
het zou misschien leuk zijn als je wat meer dingen in de winkel van het spel kan kopen en dat je de dingen ook weer kan verkopen als je in geld nood zit bijv.

Waarom heb geen poetsspullen in de winkel.., wel ik wil je niet verplichten om die aan te kopen alvorens je kan verzorgen. Verder wil ik ze niet gebruiken tot een hoger % van verzorgen want dat doen andere paardengames al...

Daarom heb ik het bij zadels en hoofdstellen gehouden, maar deze zijn wel meer omdat we meerdere disciplines hebben.
Misschien later komt er nog wel iets in de winkel bij maar dan moet het uniek van zijn de andere games.

Miss__Sira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 14:04

Pelryo schreef:
ik vind het jammer dat de waarde van je paarden zo laag is...

edit: en ik kan nu niet inloggen?

De waarde van je paarden is laag standaard. Dat is dat je geen paarden zou aankopen om gewoon terug te verkopen uiteindelijk.
De bedoeling is dat paarden een waarde krijgen voor jou en dat je ze gaat trainen, zo gaat de waarde van de paarden ook omhoog uiteindelijk.
Tevens met een goede keuring krijg je nog meer waarde op je paard.

Het is ook niet de bedoeling dat je rijk wordt met de verkoop van paarden, daarom heb ik zo een systeem geimplementeerd.
Moest het uiteindelijk echt te laag zijn van opbrengst kan ik daar nog altijd wat in aanpassen hoor.

Tevens, het spel draait gewoon, dus je zou perfect moeten kunnen inloggen als je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord ingeeft.
Ben je al eens ingelogd geweest?

Groetjes

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:06

Ja ik ben ingelogd geweest, vanmiddag lukte het niet. Ik logde in en hij wou zeg maar doorverbinden maar ik kwam op de startpagina terecht. Ik vind het jammer dat paarden niet goedkoper zijn. Ik heb nu een paard om te trainen maar ik verveel me een beetje...

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:31

Ik heb me ook aangemeld, maar er staat in mijn profiel dat ik 9 ben? Ik heb wel de juiste geboortedatum gedaan (geloof ik). Ik ben 17.

Edit, ik zag dat je het zelf aan kon passen

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:58

Na hoeveel wedstrijden win je? want ik heb nu 2 dressuur wedstrijden gedaan en niks gewonnen, is het dan zinvol om door te trainen? En kunnen bv keuringen om de zoveel tijd weer? of is het eenmalig en gewoon geluk hebben.

Miss__Sira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 12:15

Pelryo schreef:
Na hoeveel wedstrijden win je? want ik heb nu 2 dressuur wedstrijden gedaan en niks gewonnen, is het dan zinvol om door te trainen? En kunnen bv keuringen om de zoveel tijd weer? of is het eenmalig en gewoon geluk hebben.

Hallo,

Je maakt random kans om te winnen op:
0 winstpunten
1 winstpunt
2 winstpunten
3 winstpunten

Dus je gaat zeker en vast ook winstpunten verdienen met je paarden hoor als je wedstrijden rijden maar het kan niet altijd goed gaan.

Een keuring die is eenmalig. Maakt niet uit wanneer je jou paard gaat keuren, random krijgt die punten op verschillende onderdelen en maak je kans om een premie te verdienen met dat paard.

Groetjes

Miss__Sira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 12:15

Marije112 schreef:
Ik heb me ook aangemeld, maar er staat in mijn profiel dat ik 9 ben? Ik heb wel de juiste geboortedatum gedaan (geloof ik). Ik ben 17.

Edit, ik zag dat je het zelf aan kon passen

Ja inderdaad, je kan het ook aanpassen voor als je perongeluk een fout hebt ingegeven bij het registreren.

Miss__Sira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 17:17

Ondertussen zijn er nog wat updates uitgevoerd op het spel. :)
Suggesties zijn nog altijd welkom! :)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 17:33

ik moet zeggen omdat het zo langzaam gaat dat mijn intresse een beetje vervaagd..

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 18:23

Ik hoop dat het zoiets als horsetycoon wordt!! Dat vind ik wel leuk :P

_Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 18:28

Ik kan me niet aanmelden?
Als ik alles invul bij registreren, dan klik ik op 'registreren'. En dan gebeurt er verder niks, alleen gaat mijn ww, leeftijd enzo uit het tekstbalkje? :?

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 18:32

je krijgt als het goe dis een mailtje om te activeren! dan kan je inloggen

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 23:23

Miss__Sira schreef:
Een keuring die is eenmalig. Maakt niet uit wanneer je jou paard gaat keuren, random krijgt die punten op verschillende onderdelen en maak je kans om een premie te verdienen met dat paard.

Groetjes

Misschien leuk om het zo te maken, dat als je paard een hoog niveau loopt hij méér kans (dat hoeft dus niet per definitie zo te zijn) maakt op een hoge/goede premie.

Hihi ben momenteel trouwens enigste lid online :Y)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:23

Ik heb ook al een het vorig topic gereageerd, ik heet iris. :P

Ik vind dat er nu teveel paarden zijn van elk ras..

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:26

Ikwashier schreef:
Ik heb ook al een het vorig topic gereageerd, ik heet iris. :P

Ik vind dat er nu teveel paarden zijn van elk ras..

Hmm ik snap eigenlijk niet wat het uit maakt dat er van elk ras veel zijn?
Paarden hebben vaste waarden dus het is niet zo dat je ze niet kwijt kunt -wat je op veel andere spelletjes wel hebt -
Ja okee, misschien is het niet zo leuk als je een ras fokt waar er al 100'den van die paarden zijn, maar uiteindelijk speelt dat verder geen rol.. Of misschien kijk jij er anders tegenaan?

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:59

Nou, want ik wou eerst in 1 ras fokken, want daar waren en weinig van, alleen nu zijn er meer van heb je meer concurrentie. Dat is eigenlijk wel leuk, maargoed, ik wil ook een keer goed zijn. :+ }>

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:07

Ik had me geregistreerd, maar de mail is perongeluk als 'ongewenst' verwijdert ..

Zou je een nieuwe registratie mail kunnen sturen naar

rozannekoska@hotmail.com ?

Edit: het is al gelukt ;)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:45

Ikwashier schreef:
Nou, want ik wou eerst in 1 ras fokken, want daar waren en weinig van, alleen nu zijn er meer van heb je meer concurrentie. Dat is eigenlijk wel leuk, maargoed, ik wil ook een keer goed zijn. :+ }>

Ohja ik snap je punt hoor ! Hehe en dit spel is nog niet zo lang bezig en dan is het meer uitdaging om is goed te zijn. Maar misschien veranderd dit wel, ik neem aan dat ze niet paarden gaan blijven bij maken :+

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:01

Ik ben net lid geworden! Ziet er super leuk uit :P