Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Abeltje77 schreef:Pfffffffffft hier ook regen, en ik zit in een longeerweek, dus kan nu ook niets want ga niet in de regen longeren.![]()
Maar bokken wordt je ook zo suf van.![]()
Ga zo toch maar naar stal. Allicht gezelliger dan hier (de poezen zeggen zo weinig terug)
,
,
, alleen maar dat geknor om meer aandacht,, of eten,, maarja dat word je ook wel keertje zat
,
Misty2001 schreef:Abeltje77 schreef:Pfffffffffft hier ook regen, en ik zit in een longeerweek, dus kan nu ook niets want ga niet in de regen longeren.![]()
Maar bokken wordt je ook zo suf van.![]()
Ga zo toch maar naar stal. Allicht gezelliger dan hier (de poezen zeggen zo weinig terug)
oww gelukkig ik dacht het hier een plaatselijke regenbui is ofzow,, omdat ik nergens zin in had hih maar gelukkig het regend niet alleen hier,,,
maar idd het is erg leuk op bok maar je wordt er wel suf en moe van hihi,
op stal vind ik ook gezellig,, maar om er in de regen heen te fietsen en me helemaal omkleden ( ja sorry ben echt lui vandaag ) ook niet veel aan,, en de paardjes zijn nat,, dus er zo even een zadel op leggen doe ik ook niet zo snel, en longeren gaat niet,, bak is hele week al modderpoel
hihi ja idd poezen zeggen weinig terug idd, alleen maar dat geknor om meer aandacht,, of eten,, maarja dat word je ook wel keertje zat
,
hihi veel plezier bij stal en doe ze maar een dikke kus,,
MiSsY_Me schreef:Hier schijnt het zonnetje ook volop, volgens mij hele dag geen regen hier, zegt buienradar tenminste haha xD
Heb eeeecht gewoon niks te doen...Straks maar ff lekker buiten zitten ofzo xD
het is niet eerlijk,, wil je ruilen van huisje,
ik wil ook lekker buiten zijn, lekker rond hangen bij de stal,, lekker met de hond hardlopen/fietse/wandelen ofzow,, maar nee door dat weer is mijn dag verpest,, grrr
, altijd gezellig en al is het voor de stallen doen hihi,