Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Sowieso staat de datum van aankoop op je bon en binnen een week hoort een apparaat niet kapot te gaan. Gewoon teruggaan en het probleem melden, dat je een andere wil. Laat je niet afschepen met een reparatie, laat de bedrijfsleider en maar bij komen anders. Je gaat gewoon naar huis met een nieuwe, en anders mogen ze 'm houden (en jij je geld terug). Wedden dat als jij standvastig genoeg bent je het wel krijgt
daantjuhhh schreef:Gewoon niet vertrekken bij de balie voordat jij het voor elkaar hebt zoals je wilt.
Op je punt blijven staat en duidelijk zijn in wat je van hun verwacht.
Ik heb het laatst gehad met een hoofdstel.
Ik had een mooi kieffer hoofdstel (mijn paard was wat groen nog) dus moest nog even vast gehouden worden met opstijgen.
Paard doet alleen zijn hoofd even iets de lucht in en hup, bakstuk van het kopstug ofgebroken?
Kopstuk was gewoon kapot.
Ik terug naar de winkel (2 dagen daarvoor gekocht)
Ze wilden mij geen nieuw kopstuk meegeven.
Dus ik ben daar net zolang blijven staan en gezegt dat ik daar niet mee akkoort gingen en hoe ze het ook gingen doen, ik zou niet weg gaan voordat ze iets hadden geregeld.
Toen ging die muts op een gegeven moment met haar baas bellen.
( ze zei dat het mijn eigen schuld was want ik had hem niet goed gevet, ik had dat ding net 2 dagen en 1 keer gevet, ik weet niet of jullie zo zijn dat jullie ook als je hem niet gebruikt elke dag je hoofdstel vet? maar ik niet)
Nou na lang discuseren met de baas kreeg ik dan toch een kopstukje vergoed!
daantjuhhh schreef:Muisbal schreef:Sowieso staat de datum van aankoop op je bon en binnen een week hoort een apparaat niet kapot te gaan. Gewoon teruggaan en het probleem melden, dat je een andere wil. Laat je niet afschepen met een reparatie, laat de bedrijfsleider en maar bij komen anders. Je gaat gewoon naar huis met een nieuwe, en anders mogen ze 'm houden (en jij je geld terug). Wedden dat als jij standvastig genoeg bent je het wel krijgt
Precies, je moet zelfverzekerd zijn, (nooit boos gaan schreeuwen, want dat betekend dat je het niet kunt winnen.) Rustig verwoorden en heel duidelijk zijn.
En niet opgeven!