Ik ga eigenlijk nooit zwemmen maar wil nu binnenkort toch een keertje gaan zwemmen met m'n vriend. Weet iemand van jullie een leuk tropisch zwembad wat te bereiken is met het OV in de buurt van Utrecht/Amsterdam?
Duinrell/Wassenaar, Tropicana. Je kunt ook voor de Centre parks zwembaden losse kaarten bestellen.
Met mijn ex ben ik een jaar of wat terug nog eens in Amsterdam/Mirandabad geweest. Maar met een knappe meid bij je, wordt je daar gek van de buitenlanders! Die zijn echt heel irritant.
Het Sportiom in Den Bosch is ook leuk! Evenals de Scheg in Deventer!
Als het park gesloten is kan je wel alleen een kaart krijgen voor het zwembad dacht ik. Want wij gingen daar zwemmen toen het park dicht was.. dus ik denk niet dat je dan voor de attracties hoeft te betalen. Maargoed, het is nu zomer dus jammer dat je dan de volle pot moet betalen.
Idd de Tongelreep in Eindhoven, maar is een beetje uit de richting denk ik. Ik zat laatst op een site met resencies van alle tropische zwembaden in NL, België en Duitsland. Tropicana schijnt ook niet echt goed te zijn. (zelfde probleempje als wat Frank beschrijft) Tikibad en de Tongelreep kwamen daar het beste uit de bus. Die in Den Bosch was ook wel goed geloof ik.
Tropicana ben ik zelf als Rotterdammer ook geen fan van, er is iets met die Glijbanen daar.. die doen enorm pijn en daar heb ik in andere baden geen last van
Dan valt Tropicana iig al af. Tongelreep ben ik in een ver verleden al eens geweest. Maar op de site leek 't alsof er niet meer zoveel van die glijbanen waren?
Eemhof en Tikibad zijn verreweg mijn favorieten. Ik vind de andere baden niet zoveel voorstellen vergeleken bij die.
Destijds kon je in zandvoort ook alleen zwemmen in het tropisch zwembad van center parcs en het is gemakkelijk te doen met de trein. Maar niet te vergelijken met tiki of eemhof.