Kick van de talen leren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kensha

Kick van de talen leren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 21:19

Ik heb laatste tijd een kick om talen te gaan leren van het moeilijkste tot makkelijkst vooral omdat ik het leuk vindt.

De laatste week merk ik dat ik best naast mijn studie het Japanse taal goed aan het leren bent zowel spraak als in schrift.
Die taal is vanwege het moeilijke katana's te vertalen.
Overig wil ik ook wel es later latijn gaan leren als ik deze onder de knie heb.

Tsja ik hou eenmaal veel van ontcijferen en vrij veel van wiskunde zou het daardoor ook komen of is het een tijdelijke fase?

(maar goed je een hoop gratis lessen via internet al kan vinden)

Vraag ook natuurlijk hierbij of jullie dat ook hebben gehad dat jullie andere talen willen weten/kennen?

Armaris

Re: Kick van de talen leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 09:17

Ik heb het :D Ik wil dolgraag Spaans gaan leren.
Verder mijn frans en engels opkrikken door films,boeken,... te lezen.

Krijg je ook een certificaat/diploma ervan?
Waar vind je deze lessen? Aangezien ik Spaans nog niet gratis ben tegengekomen en liefst niet al te veel geld erin wil steken

AngeliqueB

Re: Kick van de talen leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 09:22

Goh, als je een goede en overzichtelijke (gratis) cursus Chinees (in het NL) tegenkomt... Ik hou me aanbevolen, die van Teleac is onoverzichtelijk, en in het engels kost het me teveel energie..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:25

Ja ik hou ook van talen leren. :D
Vind het leuk om met Franse mensen te praten en ga volgend jaar aupair worden in Spanje om Spaans te leren. En dan wil ik een studie volgen waarbij je 2 talen bij moet kiezen (taal en cultuurstudies) en dan doe ik Russisch en Portugees. :D Vooral Russisch lijkt me leuk om te leren!
Met Japans, Chinees en Arabisch enzo heb ik niet zoveel....

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 14:11

AngeliqueB schreef:
Goh, als je een goede en overzichtelijke (gratis) cursus Chinees (in het NL) tegenkomt... Ik hou me aanbevolen, die van Teleac is onoverzichtelijk, en in het engels kost het me teveel energie..

De meeste lessen zijn juist taal>Engels.

Dus je zou echt op deze manier moeten doen maja zo moeilijk is het toch niet om dan veder naar Nederlands te vertalen?