leraar lacht mijn kindje met medisch probleem uit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

latnahc2

leraar lacht mijn kindje met medisch probleem uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:10

deze onvriendelijk man heeft mijn zoontje uitgelachen omdat hij scheel kijkt te midden van een klas vol leerlingen waaronder mijn zusje.
hij zei letterlijk is hij nou zo scheel of gewoon lelijk?
toen mijn zusje hem melde dat het haar neefje was die hiervoor operaties ondergaat zei hij letterlijk nou daar zie ja anders niets van(lachend) deze meneer is een leraar met een voorbeeld funtie op een middelbare school en heeft pas over de telefoon zijn excuus aangeboden omdat hij mij per ongeluk aan de telefoon kreeg toen hij door de school gedwongen werd zijn excuus aan te bieden bij mijn zusje.
stuur deze fijne man maar een berichtje over wat je hier van vind.
hij heeft mij en mijn zusje en zoontje heel veel pijn mee gedaan en ik kan niet begrijpen dat deze man een functie als leraar bekleed!
hou het netjes want we willen natuurlijk niet tot deze meneer zijn niveau zakken

het hyves adres van deze meneer maar verwijder aangezien dit dus niet mag.
zijn adres is nog wel te vinden op mijn eigen hyves.
Laatst bijgewerkt door latnahc2 op 12-06-09 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:11

latnahc2 schreef:
deze onvriendelijk man heeft mijn zoontje uitgelachen omdat hij scheel kijkt te midden van een klas vol leerlingen waaronder mijn zusje.
toen mijn zusje hem melde dat het haar neefje was die hiervoor operaties ondergaat zei hij letterlijk nou daar zie ja anders niets van(lachend) deze meneer is een leraar met een voorbeeld funtie op een middelbare school en heeft pas over de telefoon zijn excuus aangeboden omdat hij mij per ongeluk aan de telefoon kreeg toen hij door de school gedwongen werd zijn excuus aan te bieden bij mijn zusje.
hij heeft mij en mijn zusje en zoontje heel veel pijn mee gedaan en ik kan niet begrijpen dat deze man een functie als leraar bekleed!
hou het netjes want we willen natuurlijk niet tot deze meneer zijn niveau zakken

Doe je dit nu niet al met dit topic?
Ik TEM.
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 12-06-09 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: hyvesadres verwijderd.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:11

Erg knullig en mag uiteraard niet.
Maar ik denk niet dat dit is toegestaan en zal temmen.

_Luziream

Re: leraar lacht mijn kindje met medisch probleem uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:12

Dit mag niet volgens boktregels, er wordt al getemd.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:12

Ik snap je woede heel goed, maar toch tem ik. Dit kun je niet maken namelijk. Schrijf eens een brief naar de school, leg uit wat er gezegd is en zet ook in je brief dat je een passende oplossing van de school verwacht. Dien anders een klacht in ergens.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:13

Ik snap dat je het kwijtwil en dat het niet een al te aardige opmerking is, zeker niet voor een leraar die inderdaad een voorbeeldfunctie moet hebben, maar vind het persoonlijk niet zo netjes om z'n hyvesadres hier neer te zetten.

Goof

Heb je al een officiele klacht ingediend bij de school?? deze man krijgt dan zeker een aantekening achter zijn naam, wees maar niet bang.

Sodeletuut

Oei, dat is inderdaad vreselijk slecht van de leraar.
Maar dit topic mag inderdaad niet..

Dreeetje

Leuk is het inderdaad niet en hij mag het zeer zeker niet zeggen, helaas dat jij je nu ook tot zijn niveau verlaagd en van ons verlangd dit niet te doen ..

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:15

pauper

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:15

Vind dit (ondanks dat ik je wel kan begrijpen in je woede) erg laag bij de grond... Klacht indienen, lijkt me een veel betere oplossing en als je het aandurft eens rond de tafel met deze leerkracht...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:17

Kan je je zusje en zoontje niet iets over zijn oren laten zeggen :D (grapje)
Maar dit kan natuurlijk niet, officieel een klacht indienen lijkt me wel verstandig.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:17

ik heb al een klacht ingedient en er word niets mee gedaan terwijl dit niet het eerste streepje is achter deze man zijn naam.
laag bij de grond???
ik denk dat wat hij gedaan heeft om een kindje van 3 uit te lachen die erg slecht ziet pas laag bij de grond is.
en dat de school hier niets mee doet nog veel erger is.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:19

Ik kan me ontzettend goed voorstellen hoe kwaad dit je heeft gemaakt, maar ik denk niet dat dit de juiste oplossing is. Wat niet wil zeggen dat ik zijn daden goedkeur!
Misschien is het inderdaad een idee een gesprek met deze leerkracht aan te vragen, of hem een brief te schrijven.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:20

Paula schreef:
latnahc2 schreef:

Doe je dit nu niet al met dit topic?
Ik TEM.

ik vind niet dat ik tot deze maneer zijn niveau zak door dit bericht ik vind dat iedereen mag weten wat dit voor een man is.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:20

Natuurlijk, zijn acties zijn hartstikke laag bij de grond, maar je lost niks op door op deze manier in de tegenaanval te gaan, denk niet dat je klachten tegen deze leraar en de school hierdoor serieuzer zullen worden genomen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:21

Een kind van 3 op een middelbare school???

Janine1990

Met het schoolbestuur om de tafel, of in ieder geval melding maken bij een andere leraar, dit kan absoluut niet!
Ik snap je woede volledig!

Ben vroeger gepest, mijn leraar lachtte m'n moeder er haast om uit. Jeugdzorg naar de school gestuurd, maar niet alleen mijn leraar, er moest een andere leraar bij ingelicht worden, die het wél serieus nam.

Zammie

latnahc2 schreef:
ik heb al een klacht ingedient en er word niets mee gedaan terwijl dit niet het eerste streepje is achter deze man zijn naam.
laag bij de grond???
ik denk dat wat hij gedaan heeft om een kindje van 3 uit te lachen die erg slecht ziet pas laag bij de grond is.
en dat de school hier niets mee doet nog veel erger is.

Dan nog vind ik dit niet de manier om je gram te halen... daar is bokt niet voor en ga er dus vanuit dat dit topic ook snel op slot zal gaan. Wat doet een 3 jarig kind op een middelbare school als ik vragen mag?

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:22

Het is 1 kant van het verhaal..
Misschien koestert TS wel hele andere wrok jegens deze man.

Ga het lekker onderelkaar oplossen.

Ik vind het erg laag om deze man met naam en toenaam op internet te zetten.

Hoe jong is jouw zusje dan dat ze bij jouw kind in de klas zit??

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:23

merel90 schreef:
Natuurlijk, zijn acties zijn hartstikke laag bij de grond, maar je lost niks op door op deze manier in de tegenaanval te gaan, denk niet dat je klachten tegen deze leraar en de school hierdoor serieuzer zullen worden genomen.

mijn klachten worden overduidelijk al niet serieus genomen bij de school dus daar kan ik toch al niets meer mee.

en natuurlijk zit mijn zoontje niet op de middelbare school mijn zusje liet mijn zoontje via internet aan haar klasgenootjes zien.
waarna hij dit ook zag en dus deze opmerking maakte.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:24

Als je op deze manier te werk gaat begrijp ik dat de school je niet al te serieus neemt. Van een moeder zou ik een meer volwassen reactie verwachten.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:24

smokey17 schreef:
Het is 1 kant van het verhaal..
Misschien koestert TS wel hele andere wrok jegens deze man.

Ga het lekker onderelkaar oplossen.

Ik vind het erg laag om deze man met naam en toenaam op internet te zetten.

Hoe jong is jouw zusje dan dat ze bij jouw kind in de klas zit??

nogmaals ze zit niet bij mijn zoontje van 3 in de klas.
en ik heb deze meneer al gesproken en hij heeft toegegeven dat hij dit heeft gezegt.
zijn excuus was ohww maar ik dacht dat ze hem niet kende en dat ze zelf dit kindje aan het uitlachen waren:s

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:25

Wat wil je nu bereiken met dit topic? Je zoontje heeft dus zelf die opmerking niet gehoord gelukkig! Ik snap dat het niet leuk is dat je zusje zoiets moet aanhoren over je neefje en jij over je zoon. Maar zo verlaag je jezelf alleen maar...

Hij heeft zijn excuses al aangeboden toch? En jij hebt al officieel een klacht ingedient.
Als je daar niet tevreden mee bent, kun je beter even een persoonlijk gesprek aanvragen met die man en de schoolleiding erbij.

Een foute inschatting kun je toch maken :(:) ik dacht dat hij het tegen het jochie zelf had gezegd... maar dat is dus niet zo.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-06-09 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:26

Anoeska schreef:
Als je op deze manier te werk gaat begrijp ik dat de school je niet al te serieus neemt. Van een moeder zou ik een meer volwassen reactie verwachten.

ik heb het volwassen geprobeert op te lossen maar deze meneer zegt gewoon ach ja ik heb het nou eenmaal gezegt en daar kan ik al niets meer aanveranderen en hij vond dat hij dit best mocht zeggen aangezien hij dacht dat ze hem zelf aan het uitlachen waren