Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
latnahc2 schreef:deze onvriendelijk man heeft mijn zoontje uitgelachen omdat hij scheel kijkt te midden van een klas vol leerlingen waaronder mijn zusje.
hij zei letterlijk is hij nou zo scheel of gewoon lelijk?
toen mijn zusje hem melde dat het haar neefje was die hiervoor operaties ondergaat zei hij letterlijk nou daar zie ja anders niets van(lachend) deze meneer is een leraar met een voorbeeld funtie op een middelbare school en heeft pas over de telefoon zijn excuus aangeboden omdat hij mij per ongeluk aan de telefoon kreeg toen hij door de school gedwongen werd zijn excuus aan te bieden bij mijn zusje.
stuur deze fijne man maar een berichtje over wat je hier van vind.
hij heeft mij en mijn zusje en zoontje heel veel pijn mee gedaan en ik kan niet begrijpen dat deze man een functie als leraar bekleed!
hou het netjes want we willen natuurlijk niet tot deze meneer zijn niveau zakken

Paula schreef:latnahc2 schreef:deze onvriendelijk man heeft mijn zoontje uitgelachen omdat hij scheel kijkt te midden van een klas vol leerlingen waaronder mijn zusje.
hij zei letterlijk is hij nou zo scheel of gewoon lelijk?
toen mijn zusje hem melde dat het haar neefje was die hiervoor operaties ondergaat zei hij letterlijk nou daar zie ja anders niets van(lachend) deze meneer is een leraar met een voorbeeld funtie op een middelbare school en heeft pas over de telefoon zijn excuus aangeboden omdat hij mij per ongeluk aan de telefoon kreeg toen hij door de school gedwongen werd zijn excuus aan te bieden bij mijn zusje.
stuur deze fijne man maar een berichtje over wat je hier van vind.
hij heeft mij en mijn zusje en zoontje heel veel pijn mee gedaan en ik kan niet begrijpen dat deze man een functie als leraar bekleed!
hou het netjes want we willen natuurlijk niet tot deze meneer zijn niveau zakken
Doe je dit nu niet al met dit topic?
Ik TEM.
latnahc2 schreef:ik heb al een klacht ingedient en er word niets mee gedaan terwijl dit niet het eerste streepje is achter deze man zijn naam.
laag bij de grond???
ik denk dat wat hij gedaan heeft om een kindje van 3 uit te lachen die erg slecht ziet pas laag bij de grond is.
en dat de school hier niets mee doet nog veel erger is.
merel90 schreef:Natuurlijk, zijn acties zijn hartstikke laag bij de grond, maar je lost niks op door op deze manier in de tegenaanval te gaan, denk niet dat je klachten tegen deze leraar en de school hierdoor serieuzer zullen worden genomen.
smokey17 schreef:Het is 1 kant van het verhaal..
Misschien koestert TS wel hele andere wrok jegens deze man.
Ga het lekker onderelkaar oplossen.
Ik vind het erg laag om deze man met naam en toenaam op internet te zetten.
Hoe jong is jouw zusje dan dat ze bij jouw kind in de klas zit??
ik dacht dat hij het tegen het jochie zelf had gezegd... maar dat is dus niet zo. Anoeska schreef:Als je op deze manier te werk gaat begrijp ik dat de school je niet al te serieus neemt. Van een moeder zou ik een meer volwassen reactie verwachten.