Ik ben Dewi en ik ben opzoek naar een vakantie baantje, ik vind het namelijk fijn om iets extra's te hebben om uittegeven. Ik ben 14 maar ik heb veel te bieden, ik ben erg serieus en wil graag helpen. Afgelopen zomer heb ik bij een catering bedrijf gewerkt, ik moest hier o.a helpen met buffetten voorbereiden en de vaat doen. Voor de rest kan ik goed met mensen opschieten en ben ik niet verlegen.
Ook heb ik ervaring met dieren, ik heb een eigen paard en verschillende huisdieren. Het lijkt me ook erg leuk om een vakantiebaantje te hebben met betrekking tot paarden.
Het gaat voornamelijk over een vakantiebaantje, maar ik zou eventueel ook kunnen komen als ik weer naar school moet. Ik zou dan echter wel minder tijd hebben.
Alleen het enige punt is, is dat ik niet opzoek ben naar een baantje waarbij ik de hele dag nodig ben (1x in de week kan eventueel wel). Ik heb namelijk ook nog andere verplichtingen, en wil graag ook nog andere dingen doen in mijn vakantie.
Met vriendelijke groet, Dewi
(via PB mag echter ook)
Laatst bijgewerkt door DewiRox op 12-06-09 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Deau
Geplaatst: 12-06-09 09:19
Ik denk dat je het beste bedrijven af kan bellen. En langs bedrijven kunt gaan om opzoek te gaan naar een vakantiebaantje. Mensen van de Hema bijvoorbeeld zullen niet gauw op bokt zitten. En dan niet om te zoeken naar sollicitaties..
Ja, dat doe ik ook al, maar ik dacht dat het zo ook misschien nog resultaat zou bieden.
Dankje!
Sissi87
Geplaatst: 12-06-09 09:26
sirieus? zou dat even veranderen... viel mij meteen al op eigenlijk.
Eleionomae
Geplaatst: 12-06-09 09:26
Ik denk inderdaad niet dat je via bokt veel zult vinden. Denk dat je beter gewoon zelf langs bedrijven kunt gaan, of misschien iets van folders bezorgen? Aangezien je nog maar 14 bent, is het waarschijnlijk nogal beperkt en ik vraag me af of bv de hema al op die leeftijd mensen aan neemt. Misschien dat je kunt afwassen in een restaurant ofzo?
Eleionomae
Geplaatst: 12-06-09 09:27
Sissi87 schreef:
hahaah ja mij ook, het is serieus
Keet
Geplaatst: 12-06-09 09:34
Je kan bijvoorbeeld Rendez vous en de Strooppot bellen om te vragen of ze nog iemand voor de afwas nodig hebben. Je zou ook de tapasbar/vlaaierie tegeover Rendez vous kunnen benaderen. In de Amstelhoek zit Rosina (rozina?) een kwekerij, kan je ook proberen. Op de Oosterlandweg/schatkerkerweg zitten ook allerlei kwekerijen.
Je zou Maria-Oord kunnen benaderen, misschien hebben ze nog iemand nodig om koffie rond te brengen.
DewiRox
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-09 09:53
Frouk schreef:
Sissi87 schreef: