beveiligingsbusje probeert hazen aan te rijden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thaliaatjuh

beveiligingsbusje probeert hazen aan te rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 14:06

Gisteravond reed ik over het bedrijventerrein hier in de buurt.
Voor mij reed een securitas busje, echt op abnormale wijze was hij aan het slingeren en met fikse snelheid!!
Ik dacht echt wat doet die nou??? :?

Tot ik het dus zag.. voor de bus uit rende een hele grote haas, die hij met alle macht probeerde te raken.... :r
Ging de haas naar links, hij ook, en maar proberen hem te raken.
Zoiets wil je echt niet zien natuurlijk dus ik Tuuteren!!! Maar hij ging gewoon door om hem toch nog snel te raken!! Dus wij er vlak achter gaan rijden en tuuter ingedrukt gehouden. Toen reed hij naar de zijkant vd weg en ging stil staan.
Ik wou hem helemaal verrot schelden maar degene die bij me was vond dat niet zo'n goed idee :Y)
(had hem echt wat aangedaan denk ik!!)

Heb nu een hele mooie mail opgesteld naar securitas. Als ik binnen 2dagen niks gehoord heb ik ga ik ook nog bellen. Ik heb het tijdstip en locatie ook vermeld dus......

Bah.... ga werken ofzo en geen zieke spelletjes doen..
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 12-06-09 05:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

Alja

Re: Wat securitas doet op het werk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:08

wat ziek zeg!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:09

jezus zeg, wat een idioot!
lekkere reclame voor zn bedrijf ook, maar wel lekker handig voor jou dat het erop staat :P

bij deze wil ik dan juist rijkswaterstaat prijzen, die ging laatst midden op de snelweg (wel in de file) remmen voor een jonge eend. das dan weer een leuker verhaal :D

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:09

Hoi,

Ik werk bij Securitas (gelukkig de receptie) zou jij mij hier wat meer info kunnen PBen? Ik wil hier namelijk zeer zeker wat aan doen.

Groetjes Nikki

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:10

Wat een verhaal zeg. Goed dat je het gemeld hebt. Ik vind het behoorlijk ziek om anderen in gevaar te brengen om een haas dood te rijden. bah bah

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:10

Ben heel benieuwd naar of en wat je terug krijgt! Goed dat je actie hebt ondernomen.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:12

wat ziek zeg. Goed dat je er wat aan gaat doen!

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 14:12

Gedaan nikki :)

Ja joh ga lekker je zieke spelletjes op jezelf uitvoeren en niet op zo'n haas.. achterlijke idioot.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:13

Wat schandalig! :r

Nikki_L schreef:
Hoi,

Ik werk bij Securitas (gelukkig de receptie) zou jij mij hier wat meer info kunnen PBen? Ik wil hier namelijk zeer zeker wat aan doen.

Groetjes Nikki

Goed dat je er wat aan wil doen! +:)+

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:13

Wat een ziek persoon en dan nog in de bewaking. Doen ze wel psychologisch onderzoek voor zo´n functie?

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:15

Dan ben je echt niet goed wijs :n

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:17

Nikki_L schreef:
Hoi,

Groetjes Nikki

Heel goed! Een directe lijn... hoop dat jullie hem een gepaste waarschuwing geven. Staat er ook niet altijd een nummer op die busjes?

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:18

Nope, enige dat uitgezocht wordt is of je geen strafblad hebt; er mag geen enkele aantekening bij justitie van jou bekend is maar dat neemt niet weg dat een heleboel beveiligers zich stierlijk vervelen in dat vak.

Mijn ex heeft er ook gewerkt en verveelde zich echt ongans. Van computergames spelen tot complete spelcomputers, draagbare dvd-spelers meenemen om de werktijd maar door te komen…
Ik heb het dan nu wel over pure objectbewaking (gebouwen etc.). Evenementen is natuurlijk weer iets heel anders.

Maar niets, helemaal niets, is dan ook een enkel excuus om dit soort acties uit te halen. Heel goed van jouw bericht en dat je het er niet bij laat zitten!! Het is zeker geen reclame voor Securitas.

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 14:18

Het is donker om 22:45 ;)

heb dus ook het kenteken niet maar wel locatie en tijd dus...

ik wou wel uitstappen maar mijn vriend was bij me en ik weet zeker dat ik compleet door het lint gegaan was. Het was ook gevaarlijk voor ons, hij reed als een idioot!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:19

Nou, volgens mij loopt er bij Securitas en andere organisaties zat rond wat wel iets op z'n kerfstok heeft, wat nog geregistreerd is ;)

Boefjes moet je met boefjes bestrijden zeggen ze altijd :D

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:21

Asociaal zeg... heeft hij niks beters te doen als hij werkt ofzo !
Of was hij bezopen?? Pff :n

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:22

@ Caesar: oh ja, dat weet ik wel zeker. Ex-lief had ook geen schoon blad om het zo maar even te omschrijven. Even praten bij politie regio “vul maar in” en je bent binnen…

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:24

Caesar schreef:
Nikki_L schreef:
Hoi,

Groetjes Nikki

Heel goed! Een directe lijn... hoop dat jullie hem een gepaste waarschuwing geven. Staat er ook niet altijd een nummer op die busjes?

Helaas niet! Mijn collega en ik zijn hier heel erg van geschrokken! Want dit mag absoluut niet gebeuren! Dit is te achterlijk voor woorden. Wij gaan zo gelijk contact opnemen met de hoofdbeveiliging. Dat is altijd beter dan een mail, want dat gaat altijd over veel meer hoofden natuurlijk.
Degene die dit heeft gedaan hoort vanavond natuurlijk niet weer in zo'n busje te gaan zitten!!

Ik hoop dat hier heel snel een oplossing voor te vinden is vanuit Securitas, ik ga er in ieder geval mijn best voor doen.

En hij heeft geluk dat ik geen hoofdbeveiliger ben, want dan had die nooit meer op zo'n busje komen te zitten. Dit is namelijk ook geen goede reclame voor het bedrijf! Maar het ergste vind ik het voor het haasje die voor de auto uit de longen uit zijn lijf moest rennen!! :(

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 14:26

Als wij daar niet reden had ie hem zeker geraakt, het ging een paar keer maar NET goed..... mijn vriend wou inhalen maar ja we moesten die auto gewoon ontwijken...

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:28

Nikki_L schreef:
Caesar schreef:

Helaas niet! Mijn collega en ik zijn hier heel erg van geschrokken! Want dit mag absoluut niet gebeuren! Dit is te achterlijk voor woorden. Wij gaan zo gelijk contact opnemen met de hoofdbeveiliging. Dat is altijd beter dan een mail, want dat gaat altijd over veel meer hoofden natuurlijk.
Degene die dit heeft gedaan hoort vanavond natuurlijk niet weer in zo'n busje te gaan zitten!!

Ik hoop dat hier heel snel een oplossing voor te vinden is vanuit Securitas, ik ga er in ieder geval mijn best voor doen.

En hij heeft geluk dat ik geen hoofdbeveiliger ben, want dan had die nooit meer op zo'n busje komen te zitten. Dit is namelijk ook geen goede reclame voor het bedrijf! Maar het ergste vind ik het voor het haasje die voor de auto uit de longen uit zijn lijf moest rennen!! :(

Echt super dat je er iets aan wilt doen +:)+

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:34

Wij hebben contact gehad met de hoofdbeveiliging, wij gaan dit gelijk even doormailen. En hij was er erg van onder de indruk, en wil deze mail zo snel mogelijk hebben. Ik ga hem nu direct een mail sturen. En hij ging hier zo snel mogelijk wat aan doen. Ik ga nu ff de mail maken, en hoop jullie zo snel mogelijk wat te kunnen laten horen.

TS als jij wat hoort wil je het mij dan ook laten weten?
Thanx!!

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:34

Goh, ik had hem ook iets kunnen aandoen, moest ik het gezien hebben!
Het liefst zou je die man dan voor je auto smijten, lichten aan, zeggen "Je hebt 10 seconden voorsprong" en dan gas geven }:)

Maar zoiets mag niet, dus dan moet je het maar bij verrot schelden houden...

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 14:35

Ja is goed, top van je! waar bokt al niet goed voor is!

dit: @zitaswoon: Ja mijn vriend zag de bui al hangen denk ik :P die zei je belt securitas morgen maar!!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:35

wat een zieke geest, bah..

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 14:39

waar bokt weer niet goed voor is :D
super dat dit word opgelost