Dus iemand enig idee hierover?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Bedankt voor de informatie, en ik wacht het gewoon even af.
De boeken van VERJOO (of iets in die trant) zijn echt heel duidelijk en als je die een paar keer goed doorneemt en veel oefeningen maakt, dan weet je het ook wel. De theorie- en oefenboeken kun je gewoon in de bibliotheek huren. Zonde om dan geld uit te geven aan theorielessen!
xxJenn schreef:wat ben ik blij dat ik de 18e al examen kan doen en niet pas in 2010 16 word!
ik ben al flink aan het leren
edit; Ik heb trouwens een boek van de ANWB, staat alles in wat je moet weten + 5 verschillende examens die je kunt oefenen met antwoorden, bij de antwoorden is ook alles goed en duidelijk uitgelegd waarom iets zo is.
dit is ook echt een super boek!
Ukkiee schreef:@ TE5; Zeker weten dat je theorielessen wilt gaan volgen? Ik weet natuurlijk niet hoe makkelijk/moeilijk jij kan leren, maar het is allemaal best simpel eigenlijkDe boeken van VERJOO (of iets in die trant) zijn echt heel duidelijk en als je die een paar keer goed doorneemt en veel oefeningen maakt, dan weet je het ook wel. De theorie- en oefenboeken kun je gewoon in de bibliotheek huren. Zonde om dan geld uit te geven aan theorielessen!
Sja, ik heb er ook geen verstand van 

Chrissy_ schreef:xxJenn schreef:wat ben ik blij dat ik de 18e al examen kan doen en niet pas in 2010 16 word!
ik ben al flink aan het leren
edit; Ik heb trouwens een boek van de ANWB, staat alles in wat je moet weten + 5 verschillende examens die je kunt oefenen met antwoorden, bij de antwoorden is ook alles goed en duidelijk uitgelegd waarom iets zo is.
dit is ook echt een super boek!
Hoe heb je dat gefixt dan?
)