Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Zou eerst eens informeren wát voor shoot het is, wat er verwacht wordt, wáárom je wordt gevraagd, en wat er uiteindelijk met de foto's wordt gedaan.. Lijkt me toch allemaal wel prettig om te weten
Wendy15 schreef:Zou eerst eens informeren wát voor shoot het is, wat er verwacht wordt, wáárom je wordt gevraagd, en wat er uiteindelijk met de foto's wordt gedaan.. Lijkt me toch allemaal wel prettig om te weten
Wendy15 schreef:Je bent 17 en hij wil je als een sensuele vrouw voor de camera hebben? Benaderd je via hyves en dan zo'n verhaal.. Ik zou er de kriebels van krijgen, maar ok

Kimonoo schreef:Wendy15 schreef:Je bent 17 en hij wil je als een sensuele vrouw voor de camera hebben? Benaderd je via hyves en dan zo'n verhaal.. Ik zou er de kriebels van krijgen, maar ok
haha ja dat was ook iets wat mij een beetje afschrok, maar meer meisjes bij mij op school hebben shoot's bij hem gedaan en hij heeft ook foto's op zijn site staan van meisjes van mijn leeftijd en die zijn wel gewoon normaal, niet sletterig ofzo
succes