Flitsservice

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Flitsservice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 10:43

Hai,

Toevallig kwam ik net op de site terecht bij flitsservice, ik heb even rond zitten kijken op de site en naast nieuwsberichten die je ziet (daar zocht ik op). Heeft flitsservices een uitgebreide lijst met waar geflitst word en zoveel mogelijk kentekens van flitsauto's. Opzich wel een geinige site, zodat je weet waar geflitst wordt.
Waar ik niet achter kon komen was van wie deze site is, ik neem aan niet van de politie zelf :)

Wat mij direct eigenlijk opviel is het volgende: Uw gids tegen zinloos geflits.

Ik ben van mening dat er niet voor niets maximum snelheden worden toegepast, wordt je geflitst.. dat is jammer maar niet meer dan logisch.
Zinloos geflits? Nee ik vind persoonlijk van niet. Zoals ik hierboven schreef worden er niet voor niets maximum snelheden toegepast, zinloos vind ik het niet.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jullie van deze site en de tekst "Uw gids tegen zinloos geflits" vinden. :)

_rosita_

Re: Flitsservice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:46

IK vind het prima dat zoiets er is, kan me er niet druk om maken.
Maaar... ik vind idd ook... er is een max snelheid, als je je er niet aan houdt, moet je ook niet miepen dat je een boete hebt. Je weet tenslotte dat dat risico heel groot is als je te hard rijdt..
(en nee, ben echt geen moraalridder, maar zo simpel zie ik het wel)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:47

Ik ben er niet tegen en niet voor.. :) Kijk, iedereen rijd wel eens te hard.. In mijn geval rij ik regelmatig een kilometer of 5 tot 10 te hard.. Het mag niet, als ze flitsen heb ik pech.. Maar als ik gewaarschuwd word vind ik dat erg prettig :)

Echter, de wegpiraten die met een kilometertje of 40/50 te hard gaan mogen ze van mij wel aanpakken.. Dat is anderen moedwillig in gevaar brengen..

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:51

ik vind vlitsers op veel plaatsen wel logich en ik heb liever een flits paal dan een drempel enof slecht weg dek
reden : rij maar eens met een invalide over dat soort wegen, daar word je niet vrolijk van

maar op recht toe recht aan uitgestorven wegen zwaar overdreven of net bij een snelheids wissel

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 10:53

Tallie Ho gefeliciteerd :D

Die website stoort mij ook absoluut niet, ik ben ook niet voor en niet tegen.
Maar meer door het zien van de zin; "uw gids tegen zinloos geflits", had ik toch wel even zoiets van, zou het niet verkeerd opgevat kunnen worden? Door te focussen op deze site en maar hard blijven rijden, want de flitsmeldingen staan hier toch op.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:05

Thanx :D

Ja, ik vind ook niet bepaald dat flitsen zinloos is.. Wel verdomde irritant :') Ik vind het zo lüllig om voor een paar km te had een bon te krijgen.. Als ik nou 20 km te hard rij, tja, dan begrijp ik het wel :')

Lastig vraagstuk dit :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:15

Dat ik laatst op een zondagochtend op een stukje van 600 meter geflitst ben omdat ik daar ineens maar 70 ipv 100 mocht, ja, die vond ik behoorlijk zinloos.. :(

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:55

Een collega van mij een van de vrijwilligers achter deze website.

Ik zal hem wel even vragen wat precies de gedachte achter deze zin is.. maar ik denk dat ze hiermee bedoelen dat de politie er vaak niet is als je ze nodig hebt, of dat ze pas aankomen waaien als het leed allang geschied is en ze soms dus nuttigere dingen te doen hebben dan langs de weg staan te controleren.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 11:48

Ik ben ook wel eens geflitst voor 3 km te hard, toen ik de envelop open maakte moest ik toch even hard lachen :o

Rosanne, dat klinkt wel logisch :)