Afijn, eens aan de praat met de dealer.... maar ik kan dus echt geen andere auto kopen, alles is veel te duur.
Thuis gekomen even op marktplaats gekeken wat mijn auto nog waard is.... zo rond de 1400 euro.... minus de "lakschade" Hij is rondom nl gekrast en gedeukt.
Valt mijn ook op een 2.0 liter station GHIA uitvoering, zelfde bouwjaar maar slechts 950 euro!
En ook nog een LPG G3
Ik denk, daar is wat mis mee, maar de distributie riem was netjes vervangen, apk, banden alles zou goed zijn.... Auto had de laatste 6 jaar dezelfde eigenaar gehad en die heeft hem bij een dealer in onderhoud gehad....
Ik bel mijn dochter om eens te polsen hoe ze een G3 weer zou vinden en die was meteen enthousiast EN slechts 6 km verwijdert van het autobedrijf uit de advertentie.
Lang verhaal, maar kort gezegd.... mijn auto staat nu op marktplaats en Saskia heeft 100 euro handgeld aan de handelaar gegeven want ook zij kon er niks mis aan vinden!
Wie weet..... misschien een koopje, misschien de miskoop van de eeuw.... maar ik ben heel benieuwd naar zaterdag
hoe kan je zoiets toch doen....Een auto koop je toch niet zomaar? Daar komt toch heel wat bij kijken.