Iemand idee kosten MP3 radio + nieuwe boxen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLynn

Iemand idee kosten MP3 radio + nieuwe boxen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 17:00

Zoals de titel al vraagt of iemand enig idee heeft hoeveel je ongeveer kwijt bent als je in een auto een nieuwe radio met mp3 speler en nieuwe boxen laat bouwen? Ik heb totaal geen verstand van auto's, audio of die dingen.

Maar ik wil dit cadeau gaan geven. Heb gehoord over een mp3 radio bij mediamarkt voor 90 euro?

Ik heb een 'inbouwer', dus dat is al geregeld. Het gaat puur om de radio en de boxen. (Boxen moet gewoon beter geluid uit komen dan dat er nu inzitten ; Ford Fiesta)..

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, want zaterdag wordt het er al ingebouwd :P

Sani

Re: Iemand idee kosten MP3 radio + nieuwe boxen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:05

misschien dat je het beste zelf bij een media markt langs kan gaan?
Daar kunnen ze je het uitleggen en zelfs laten horen hoe het klinkt ( althans bij Media Markt Hengelo waar ik werk ).

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 17:11

oh oke, maar daar kun je dan ook de boxen erbij kopen? En gaat dat in setjes of moet je alles apart kopen (want dan ben je natuurlijk duurder uit)..

je hebt geen indicatie van de kosten toevallig?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:13

poe, nee ik zit maar achter de kassa.
Wat ik wel vaak zie is dat mensen met speakers bij mij komen, enkele kabels om de boel aan te sluiten ( wat vaak een setje is, die kabels enzo ) en dan sommige nog zo'n harde bassgeval waardoor onze kassa's vaak wegstuiteren bij het "uittesten" van het geluid. :+

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 17:40

haha oke, maar bedankt voor je reactie! Het niet er idd naar uit dat ik gewoon een volle portemonnee mee kan nemen zodat ik niet voor verassingen kom te staan, dat is nooit zo prettig bij de kassa met een rij achter je.. of iemand bekens achter de kassa hihi